• On/Off

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga.

    ...aaa kao i svaki blog...
    neki detalji iz mog zivota... i tak...
    uzivajteee....<33

    My angles. <33

    Maja <3
    Ana <3
    Marta <3
    Monika <3
    Ema <3
    Maja <3
    Mirta <3
    Jelena <3

    ...moji andeli... preevolim ih...
    a pogotovo Maju....
    nebi ih mjenjala za nista...<3333

    About me.
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Dora.
    Dorich.&Miki.
    Ekonomska skola.
    Veeesela.
    Looda.
    Jakooo brbljava.

    Music. <3

    Svasta. =)))
    Od narodnjaka do stranog....

    Love. <3

    Sretno slobodna. wiiiii <333




    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Hosting: Tinypic

  • subota, 23.08.2008., 23:37

    ...najbolje ljeto...

    Ei...evo mene...ja brijem da će ovo bi moj najduži post al ok...ak vem se da čitat čitajte ako ne...nema veze:)...ovako...8.8 petak-krenuli smo na more u Murter oko pol 8 ujutro...i vozili se vozili...i došli mi na more...wiii...i ok...otisli smo u launch bar valjd se tak pise Gušter na kavu i ok....došli mu u apartman i odmah se otisli kupat...oko 5 došla Maja...jeeee...vidla sam ej napokon...i tak mi se kupale isle odamh zapalit na plažu i tak...i navečer isle mi u grad...i došle mi i prvo u Gušter a cugu...i tako i poslje na rivu i upoznale 2 dečka...Antun i Robi...i tako to...i hmm...hmm...da...bile s njima cijelu večer i onda su nas išli pratit doma i tak..ii mi se probudile otišle na plažu tam u bircu pile kavu i to....pa se okupale i tak....i navečer opet van...i opet u Guštera....e tam je jebeno...fkt...muzika i sve...i onda na rivu pa opet bile sa njih dva cijelu večer i tak...onda isto kupanje i to...pa sam masirala Maju hahahahhaah....dada....hmm...i onda fotosesion i tak...pa opet van ali ne sa njih dvoje...onda smo upoznale jedne austrijance repere mmmm...i jedne dečke iz Vinkovaca baš su zakon dečki...pozzz...i idemo mi doma pa smo se dovikivale sa jednim premljac francuzom..možete mislim Francus...njami...e pa onda sljedeću večer smo upoznale pola Murtera...ovako Jure...Brat Nikola...Marek...onaj mali s preckog mali Antonio...Josip...neke cure...i jos puno dečki al ja nisam zpamtila kak se zovu al ok...=)...e da onda smo upoznale dva dečka Marko iz Zg-a i Tomislav iz Karlovca...i ok ok su dečki mislim svađale smo se stalno s njima al ok...nema veze dobri su oni...i onda...smo upoznale predobro cure...Ivona...Tea...Lora cure su prelegendarne...e ali mali Marek hahahah mali je preprepresladak ima 12 godina al je preperverzno biće ja nisam mogla vjrovat tako mlad...hahaha...i mali Antonio iima 8 godina mali je presladak...isto perverzan...e onda smo upoznale Jasina i Egzona...makedonci...predobri dečki...hmmm...dada...bile s njima malo...mislim sa Egzonom...i mi idemo doma i prolaze Antun i Paško...i malo s njima prricale i tak....e da onda su mi došle Ema i Petra u Murter e jeeeebeno je bilo....ja malo popila ja i Ema plesale nasred rive onak ljudi se okolo skupili hahaha....ja još imala neku haljinicu kratku hh al nema veze...jebeno je bilo ja onda otišla prošetat sa Egzonom...i ja se vratim a Ema i Petra otišle u Zadar...kmee...al ok Maja se svađala sa Robijem i Josipom hahahaha koji lomovi...e onda smo se svađali s nekim curama mi trčimo jer nas je neki pedofil od 35 godina već par dana sljedi i ispituje i tak...i ja se počela derat na njega da nema život da je pedofil neek odjebe i tak...i mi trčale od nega i eke cura se dru nes i jedna cura Maji jebala ustašku mater...a Maja dođe kao slušaj ti kučko debela...a žena je tenk ogromna hahahah al ok riješila je to naša Ivona...onda smo ja i Maja sa Nikolom otišle u igraonicu na net....wiiiiiiii....napokon i ok...onda Maja dobila ugnojenu anginu....imala temperaturu i tak..al ozdravila je...hahaha..onda su došli od mog tate prijatelji kod nas...Buco i Dario(mmm)...Buco je legenda hahahah koji car ima 19 god i ima oko 120 kg...i mi isli na tobogan i Buco je iso hahahah svi ljudi oko tog bazena su bili mokri i Dario on ima negjde 30 god...hehe...mm...baš je bilo jebeno...i tak...onda smo onda je Ivona otišla u Zg...kme...cura je prelegendarna...i tak...onda...uff kolko je toga bilo...upoznala sam neke cure iz Kutine predobre su i tak...e da ste vidli Maju kak se oblačila za van hahahah Maja skoro svaki dan štikle i to...a ja sam jednom obukla stare....:)....dazzzz ja i starke ne baš al ajd obukla ih ja jednom...:)...i tak...onda hahahaha...išle ja Maja,Lora i Tea...na trambulin hahahah...i mi skakale i Maja nije mogla hodat...mislim još nemože ima upalu mišića...i tak onda i Lora otišla u Zg...onda su došli Majini mama i tata...pa bil0o isto baš zakon....uff prsti me bole:)...i tak...onda smo iše u Imotski...eeee daaaa kolko pedofila tamo ima...hahahhaha...e to svijet nije vidio...neki u moru big mama...e trebate to vidit hahahah onak debeli duga kosa uzas...uzass svađale smo se s njim cijelo vrijeme kreten..ja i Maja smišljale ples hhhh..al ok...i mi jednu večer idemo doma i neki dečki onak od 25-30 god..viču kao nekaj i mi dođemo do njih i tak pričale hahha koji grobari hahaha....al ok...i ok mi išle u Imotski...pa došle mi i došla Glorija..i tak pa ja išla u Zmijavce kod svog nekok rođaka neš mi je i tak...ok je bilo...i sad ja došla spremila se full brzo i mi na koncert...a koncert ono punk grrr...i tak ok ja malo popila i ja izašla van i lagla na zidić i došo Marko pa pricali...(mmmm)....pa došla Maja donjela Maja pa sam gurala prste hahahahah...i tak onda Miči bio pa pričali platila sam mu pivu...mmmm...i reko je da mu j to bila najbolja piva heheh...ma Miči je presexy...mljac...pa došli Goran i Ante pa bili malo s njima ko isto bilo pa smo se scađale sa Dankom...kreten...i Stipe nas odvezo doma i tak ujutro za Zg i evo me...došla u Zg otišla na kavu sa Emom u Kakadu i došli Domagoj Miran i Pigy i još neki dečko pa se zajebavali i tak...i navečer ja vidila svoju Gumi...Mirtu i Sisi svoju jooooooj....:)....bilo ok vani malo se svađali sa ovima al ok...i danas ahahahah...ja se probudila oko 12...tak to i oko 7 ja i Ema otišle do Jelene tam gledale horo mi smo se usrale hahahaha....prestrasno i ja sad idem doma i nemogu doma hahahahah...zaključana vrata al na svu sreću teta joj je bila budna...:)...i tak...joj idem nemogu vise...pozz svima....mwaaaa:):):):):)



    |29| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.