• On/Off

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga.

    ...aaa kao i svaki blog...
    neki detalji iz mog zivota... i tak...
    uzivajteee....<33

    My angles. <33

    Maja <3
    Ana <3
    Marta <3
    Monika <3
    Ema <3
    Maja <3
    Mirta <3
    Jelena <3

    ...moji andeli... preevolim ih...
    a pogotovo Maju....
    nebi ih mjenjala za nista...<3333

    About me.
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Dora.
    Dorich.&Miki.
    Ekonomska skola.
    Veeesela.
    Looda.
    Jakooo brbljava.

    Music. <3

    Svasta. =)))
    Od narodnjaka do stranog....

    Love. <3

    Sretno slobodna. wiiiii <333




    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Hosting: Tinypic

  • petak, 01.08.2008., 23:16

    ...vratila sam se iz pz...

    Ei....evo mene...pa ovak...u pz je bilo zakon...hehe...pogotovo zadnja dva dana hehe...ovak dosla sam u subotu...i bila tam u selu u Mitrovcu...i onda u Pozegu...pa na groblje...i onda kod Ane i Marte....i tam jele picu i peglele se i spremale se a dosli su i Ile,Vulic i Shegy do nas...i otisli u grad u gradu bilo onak...prvo psg...i tak...a bilo dobro...i u Pubu...ja pala sa stolice kaj je vec ono i onda tam bili Zeko i Kanta i da Kanta hvala na solariju haha kako me tuko ajme meni sva sam crvena bila ali ipak je to njegov solarij....hehe...al dobro...i ja i sestra idemo dom i neko nama iz mraka vice gdje ste cure...ja i sestra se usrale ja onak vec pocela trcat a kad to ono Kopi...eeeee...joj...a ned...nesjecam se i nis se ne sjecam bas...hehe...i sad...tadadam...tadadam...ta subota hehe....ovak ana i marta dosle kod nas se spremat...malo bile preko u vojarni i tak....i onda se tusirale prale kose...depilirale...peglale ma svasta i napokon krenule u grad...prvo bile u psg...i onda u pob pa amdeus tamo bio party dum dum tekila...i karaoke moja seka nikolina i kapa pjevali hh...dada...i onda oko 12...idemo mi kao doma i skrenuli u pub i tamo plesali i pjevali hehe ma bilo bas zakon...prvi put ja se sekom se zabavljala ja i ona zajednoo plesale..hehe...a jebeno je bilo...i joj...da...nedjelja ne sjecam se i onda..utorak ajme mi bili kod zupanijskog...i ta bili svi...i onda smo zavrsili u parku kod starica...ajoj bilo nas je prepre previse da bi sad nabrajala...hehe...i onda bili na onoj nekoj ljuljacki ja lajla i maric...e kako su nas ljuljali ja sam skoro pogila eee uzas...hehe...i onda su nas njih troje isli pratit do gore...i mauna mi dao cvijece..hvala...a lajla krusku hehe...hvala...=)...i dosli oni gore...dala im vode i tak...i sutradan opet isto kod zupanijskog..bilo nas jos vise hehe....ma ugl...prepuno ljudi...i opet ljuljacka...aaaaa....jao...ma ugl isto bilo predobro...i sad najbolji dan..aaa....ujutro se ustala i otisla u 10 na branu...bili na brani lajla ivana piska i ja...i poslje dosli mauna i maric...i jao ja se kupala hihihi...i bilo bas dobro...i poslje ja i ivana otisle jest a ovi vani bili...i onda mi bili ispred nase kuce...ja se otusirala...i kartali vani...i u vojarnu poslje otisli i tam se lomili...haha...ma ugl...samo cu rec maricev rodendan i tekila...hehe...i da tuzlanska sol i limun...hehe...i tak...joj...hahahah...daj i onda otisla u zg...i to je to pozz svima volim vassss....mwaaaaaaa



    |22| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.