• On/Off

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga.

    ...aaa kao i svaki blog...
    neki detalji iz mog zivota... i tak...
    uzivajteee....<33

    My angles. <33

    Maja <3
    Ana <3
    Marta <3
    Monika <3
    Ema <3
    Maja <3
    Mirta <3
    Jelena <3

    ...moji andeli... preevolim ih...
    a pogotovo Maju....
    nebi ih mjenjala za nista...<3333

    About me.
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Dora.
    Dorich.&Miki.
    Ekonomska skola.
    Veeesela.
    Looda.
    Jakooo brbljava.

    Music. <3

    Svasta. =)))
    Od narodnjaka do stranog....

    Love. <3

    Sretno slobodna. wiiiii <333




    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Hosting: Tinypic

  • petak, 09.05.2008., 16:27

    ...nemam noćas ja za hotel samo neku siću necu dobar si u duši al necu u jugiću...

    zuboe prejebna pjesma....=))....Ma danas mi je odlican dan bas je super...wiii...i tak...joj ima puno toga novog...posvadala sam se s jelenom pa smo se valjda pomirile mislim danas idemo na akvu da se pomirimo i tak....i posvadala sam se s filipom i s njim sam se pomirila...hihi...ja se sa svima svadam...a jbg..kad sam zivcana...dobila sam jucer 5 iz infomatike...i dvoje jedinice iz pvt-a...i dvije jedinice iz geografiju i iz matematike a ima ih...lool...a valjd cu ja to ispravit moramm!!!hihi...moja maja...a kaj da vam kazem...kod nje sve po starom...=))...nisam se dugo sa anom i martom cula=(....a valjd cemo se sad cuti i takoca...jucer sam bila u anconi...sa nikom i mihom i neki zagorcem...haha...lik je presmjesan...bilo je bas jebeno pjevali smo i tak...i gledali ove decke kak igraju pikado...hihi...mmm...bas je bilo super...i onda bila na treningu do pol 12 e uzas...umrla sam skoro..=)...jucer u skoli smo tri jebena sata stajali jer smo bili jako dobri...hihi...i tri sata smo stajaji na nogama...haha koji lomovi...al nema veze...i danas nam je razrednica ocitala bukvice...i derala se malo...i ja i jozo smo cijeli razred pomeli dada...moje buduce zanimanje=))...nadam se da nee...lool...i tak...idem sad...prat kosu i jest..hihihi...ajde uzivajteee!!!

    pozz:Maji...Anni...Marti...Tinchy...Miki...Matejici..Moniki...Ani...Doroteji...Sari...Filipu...ILICI(i Emici naravno)...Alenu...ma svima ajde uzivajteeee volim vas svee pusekkzubobangpartysmokinwavekisskisskisskisskiss



    |39| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.