• On/Off

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga.

    ...aaa kao i svaki blog...
    neki detalji iz mog zivota... i tak...
    uzivajteee....<33

    My angles. <33

    Maja <3
    Ana <3
    Marta <3
    Monika <3
    Ema <3
    Maja <3
    Mirta <3
    Jelena <3

    ...moji andeli... preevolim ih...
    a pogotovo Maju....
    nebi ih mjenjala za nista...<3333

    About me.
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Dora.
    Dorich.&Miki.
    Ekonomska skola.
    Veeesela.
    Looda.
    Jakooo brbljava.

    Music. <3

    Svasta. =)))
    Od narodnjaka do stranog....

    Love. <3

    Sretno slobodna. wiiiii <333




    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Hosting: Tinypic

  • utorak, 15.04.2008., 22:30

    ...novi posttt...

    ajme ne da mi ne pisat al ajdee...upravo pricam s majom...danas je u skoli bilo ok ja otisla nakon 3. sata nije bi bilo dobro...xd...=)...al stvarno me sad boli sve...i tak...nadam se da sutra necu u skolu jer mi se tako ne da i uzas...kod mene sve po starom...i tak...bila mi je rodakinja iz šibenika jucer...inga...cura je preluda i zakon...joj rekla mi je maja da moram nesto o njoj napisat..pa evo maja moja najdraza nadam se da ces se udat sa S _ _ _ _ A =))) ja cu bit kuma!!!...i volim te najviseeee....i jedva cekam da te vidim jojj mmmmm....hehehe....=))))...e da skola je koma...ako ne ispravim amtematiku i knjigovodstvo idem na popravni =(((....pa moram ispravit....a ocu valjda....i tak....
    joj....ma mrzim skolu...najvise na svijetu gadi mi se fujjjj....burninmadburninmadheadbang...bljak...i tak...valjda cu za 1 maj u pozgegu...jedva cekamzujo...bit ce ludooo....=))))))...bas se dugo nisam cula s majom vec tjedan dana..to je rekord....ai sad cemo mi opet na telefonu od 0-24...ali tjedan dana se nismo cule...nece se to vise ponovit =)))...cerekcerekcerek...i tako...e da imam dijete sa ilicom...malu emicu...i dijete sa anicom malog lukicu...=)))...wiii....i takoca...s martom sam se danas cula a s anom nisam al cemo se sutra =))heheh...i tak...ma joj i njih jedva cekam vidit...ali ja maju nisam vidjela od 1 mjeseca ajme meni....=(((...ali se mi svaki dan (osim ovog sad od tjedan dana) mi pricamo po 2-3 sata pa mi to nadoknadimo....hihihihhi...i takoca...danas sam i d filipom pricala...i tak i njega jedva cekam da vidim...=))....a sad idem nemogu vise boli me trbuh uzasno...


    pozdraviii::::::::majicerek...anicerek...marticerek...tinchycerek...mateicicerek...saricerek...dorotejicerek...monikicicerek...anicerek...ilicicerek...filipucerek...i tak i sivma i posebno NJEMUcerekcerekcerekcerekcerekcerek=))))kisskiss



    |21| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.