• On/Off

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga.

    ...aaa kao i svaki blog...
    neki detalji iz mog zivota... i tak...
    uzivajteee....<33

    My angles. <33

    Maja <3
    Ana <3
    Marta <3
    Monika <3
    Ema <3
    Maja <3
    Mirta <3
    Jelena <3

    ...moji andeli... preevolim ih...
    a pogotovo Maju....
    nebi ih mjenjala za nista...<3333

    About me.
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Dora.
    Dorich.&Miki.
    Ekonomska skola.
    Veeesela.
    Looda.
    Jakooo brbljava.

    Music. <3

    Svasta. =)))
    Od narodnjaka do stranog....

    Love. <3

    Sretno slobodna. wiiiii <333




    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Hosting: Tinypic

  • petak, 04.04.2008., 16:34

    ...stafeta...=))))

    Što smatraš svojom najvećom manom : nespretna(jako)...brzopleta...mutava =)))

    A što smatraš svojom najvećom vrlinom : nema tog kod mene hehe

    Vidiš li sebe ikada u big Brother kući : mozda....

    Na nekom si susretu,nije važno s kim,kako ćeš ga osvojiti : pa kaj ja znam...necim...a kaj ja znam ono...osvojit cu ga necime sto mu se sivda na meni heheh

    Jesi li trenutačno zaljubljena : hmm...tesko pitanje

    Koga bi najradije izbrisala s lica zemlje : a joj ima ih dosta...

    Koja osoba sa hrvatskog estradnog polja te živcira : ne znam...josipa lisac...

    Koja Holywoodska osoba te najviše živcira : tokio hotel...uzasni suuu

    Najdraža hrvatska pjesma : pa uglavnom slusam cajke...ali...ma nema te pjesme sve hrvatske su mi dobre...

    Najrdaža strana pjesma : ajoj....ne znam...you were my ewerithing

    Što bi htjela biti u životu : domacica =))))))

    Kakve bi se svoje loše navike htjela osloboditi : ajoj ima ih vise...da ne jedem puno hehe...da ne markiram...i takoca...

    Što bi prvo napravila da si zarobljena u muškom tijelu : ajoj...vjerojatno bi bila peder...hihihih

    Kako bi potrošila novac da si dobila na lutriji : prvo SHOPING ono sve...a onda neki tulum...

    Koja poznata osoba bi htjela biti na jedan dan : angelina jolie...da mogu imat brad pitt-a...

    Kojeg dečka smatraš najljepšim na svijetu : c.h.murray...kaka...tores...cristiano ronaldno...onaj iz step up...mmm

    Da uhvatiš zlatnu ribicu koje tri želje bih poželjela : da se udam za nekog bogatog...da zivim u pz...i da...imam puno robe =))

    Jutro ili večer : večer...

    Crveno ili crno : crveno...

    Ruža ili ljubica : ruža...

    Pas ili mačka : pesek

    Nepoznato ili poznato : kako kad..ali nepoznato...=)))

    Osveta ili kajanje : osveta grrr...

    Kako se oslobađaš ljutnje : ufff...derem se na cijeli svijet...i lupam po sobi..hehe

    Jesi li ljubomorna : hehe..."malo"...

    Što bi učinila da si na jedan dan presjednica države: ajoj ne bi bilo skole...place bi bile vece za sve...i takoca...a puno bi toga promjenila...

    Koju vrstu glazbe najviše ne podnosiš : metal...

    Što te može rasplakati : skoro sve....

    Što nikada ne bih napravila a da posao to od mene traži : uf...ne bi nikad dolazila u 8 na posao...bar oko 11 hehe...i ne bi nikad dugo ostala na poslu...

    Moja tajna koju nikome,nikada nisam rekla : a nema takve hihihi.

    Što te kod ljudi najviše živcira : forsiranje...bahatost...kad ne pricaju...umisljenost,,dvolicnost...ma svasta

    Što smatraš velikom ljudskom kvalitetom : pa...kad ne kazu...kad ti kazu sve kaj misle

    5 stvari koje volim : frendove...pozegu...sebe...lool...robu...martu...anu...t!nchy...maju...filipa i jos puno puno toga...

    5 stvari koje neznam,a željela bih znati : ko me voli...ko me mrzi...ocu zavrsit skolu...ocu se udat...ocu li ikad zivit u pz =(((...

    5 stvari koje me fasciniraju : hm...nikaj...

    5 stvari koje ne volim : skolu...neke osobe...laganje...pauke i morske pse...

    5 stvari kojih me sram : ah...nije to za javnost hihihih

    eto...joj...ne da mi se nis posebno pisat...ajde idem volim vas sveeee velikaaa PUSAAA muaaaaaaaaa =))))))



    |20| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.