News... - Fruity Blog - Blog.hr

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (9)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (15)
Studeni 2008 (18)
Listopad 2008 (29)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design by ZOKA

Anketa

Mislite li da je u redu to kaj je abortus legalan?
Da
Ne
Ne znam
Ne znam kaj to znaci
  
pollcode.com free polls


AdSense

Ovaj blog je prijavljen na Google AdSense aplikaciju. Tome u korist, na blogu su postavljeni neki oglasi. Neka vas to ne ometa, samo pokušavam od interneta napraviti neku korist i unovčiti ovaj blog ;)

Opis bloga & O meni


Make A Text Magnifier At WishAFriend.com


I am...

Ime: Lucija (Agićka)
Prezime: samo ću reć a.k.a. Agićka
Godina: 12 - trenutno u 13. ;)
Rođena: 13.4.'97
Razred: 5.b OŠ Granešina (još nemamo dvoranu)
Grad: ZG, kojji drugi??? =)
Simpu: neam!!!
Best friends: hm... Iffka, LaLa, PaPa, Jovanka, Marči, FiFi, Fanily, Posa, Antiša, Jojsip...
(NE)Best friends: Mihajela, Ana (nekad), Lesi (rijetko)
I am: luda, opičena, zajebant, nenormalna, naizgled štreberica... xD

Linkovi

BLOGOVI KOJE JA ČITAM (znači, cool su):


Vampirica u lijesu...

# Nataly #

=)LUuDdOo ZaLjuBlJeNAa= )

¤.oOO sweet kid OOo.¤

My world only

...!v@...

sveosims2

TiGeR


To je sve! Čiji blog nam bude zanimljiv, a da ne piše svakakve gluposti, taj blog ide u naše linkove! Molimo za razumijevanje!*


*Kladim se da će nas sada iz osvete svi ovi koje smo mi maknuli maknuti sa svojih linkova, umjesto da prestanu sa blogom koji nema baš previše smisla! Ne želim svađu, samo rješenje one koju ćete svi vi koje smo maknuli započeti.

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Najzabavniji forum ikada! Potražite me pod imenom Lucijagic!

Slikice

[Slike morate uvećati da biste ih vidjeli u punom sjaju, jer neke sadrže i tekst te sitne predivne detalje koje ćete teško vidjeti uz ovu veličinu =)]


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ponedjeljak, 23.03.2009.

News...

I tako, dragi moji... I danas je u školi bio još jedan krajnje dosadan, sumoran i siv dan, a vani sunčano do zla Boga! no Ništa zato, bitno je da sam zakasnila na atletiku (da, da...zubo) i tako sam propustila ne-mnogo, ali ipak... rolleyes Imam natjecanje u sobotu, od 11:30 do 13:00. Svi zainteresirani - nemojte doć jer ću se zblamirat!!hrvatska

Vrijeme je za school news:

- Danas nas je Magda iz geografije, baš kad smo svi pomislili da to više nije u stanju i da nema više asova u rukavu, zatražila zadaćnice na pregled od profesorice hrvatskog i naše raske Semeš jer je zaključila da 'takvu neurednost još nije doživ'la', a mi ni krivi ni dužni dobili dernjavu blabla Come on, ko ne piše neuredno??? Dobro, meni i Lauri je rekla da smo jedine u razredu napisale super, a ostali... namcor hehe. Zato sam dobila 4 iz znanja u kontrolnom (bod do 5!burninmad) i 5 iz urednosti i pisanja u kontrolnom smokin
- Hvala dragom Bogu, Magda na još nikako nije izrešetala, ali znam nekoga ko jest! belj Danas smo na vjeronauku poslije sedme postaje odgovarali, naravno da prvo mene nije otvorila, ali kad je otvorila 3 iz pjevanja i 3 za usmeno, ispalo je da su svo troje dobili kolce u imenik. Jednostavno se nije htjela mučiti s njima pa ih je odmah pitala znaju li gradivo. Ista stvar je bila s još najmanje osmero učenika, a onda su redom Fanily, Filip, pa i ja (teško povjerovat smijeh) rekli da smo 'malo učili'. Istini za volju, svi troje smo kao Bekačko trojstvo izmislili to za knjigu...otvaranje...gledanje.... zujo I tak je 'Trojada' mouthwash uspjela izgurat do nekog tam petog pitanja, gdje su 'prva dva člana' zapeli a ja kao treća 'izvojevala pobjedu' party Što reći, dobila sam 5, FiFi 4, Fanily 3... Strogo ali fer (bar dok ja imam petice wink). U pjevanju, za koje me nije mogla prozvati Gracias Adios zbog tog kaj sam već odgovarala, a i nisam bila u školi kad se dobivao tekst, bila je totalno ista stvar, samo s drukčijim ocjenama: Antiša 2, Ana probably isto 2, LaLa 4 jer je prvu kiticu fulala al ostalo je pjevala ko u operi cool

Eto, dalje sam švorc s vijestima... Na tjelesnom nikaj novo, sve po starom - i dalje ne znam pucat na rukometni gol nit me zanima zubo a nogometnu loptu sam opet nabila (slučajnosmijeh) u Čulinu koja je vezala tenisice i Ani kroz noge rofl Da ste samo vidjeli tu komediju, Laura je riknula od smijeha.... fino
Glazbeni opet nikaj posebno, Jozu je opet prozvala zbog blefiranja i on jadnik stao i buljio ko tele u šarena vrata eek Opet je 4/5 razreda napravila onu blesavu zvečku, njoj nije smetalo. Rekla je da pita sviranje i pjevanje za ocjenu, zaboravila je na to. Baš imamo super glazbenjaču cerek

Ivana, u ovom postu ti fkt apeliram na to da si napraviš svoj blog! Prije ili kasnije posjetit ćeš ovaj i vidjeti ovaj post pa pomisliti "Sve je u redu.". Nije. Moram te upozoriti da imaš postove ispod koji će ti sve objasniti wink
Još jedan razlog zašto ti ovo pišem jest jer ćeš prije samo posjetiti blog, a tek nakon nekog ogromanjskog vremena ćeš htjeti pogledati statistike, nakon tri mjeseca možda i napisati post zubo Baš zato je ovo moj blog, moje slike su tu, moj dizajn, moj kostur za dizajn, moja grafika, moja 3/5 postova i ostalo... lud

Ne zamjerite, dragi moji! Ciaos do idućeg posta,

Pozz wave



| Komentiraj post <3 (3) | Printaj post | Single file |



<< Arhiva >>