ponedjeljak, 19.02.2007.

Sorry, people!

Sorry što vam ove dane nisam ostavljala komiche i što nisam napisala novi postrolleyes, ali ja imam jedno dobro opravdanje za toyes!!! Prije par dana su bili kod mene moji frendovi iz Italije, Leo (ili Leondead, kako god) i Ruben. Leon (ili Leonut, whatever) je jedan punker i ima negdje oko 14 godina a Ruben ide u 3. r. (bar mi se tako činizujo). No da sad skratimo priču. Znači... prije par dana oni su bili kod mene doma i mi smo bili za computerom. Leo/n se nekako dignuo (ne znam ni sama kakolud) i povukao za sobom tipkovniculudheadbang koja je odletjela na pod i kad smo je mi opet "uštekali" u comp ona više nije radilaburninmadheadbangmad. I tako da vam nisam mogla pisat komentare i nisam mogla napisat novi post sve do danas kad je moj tata kupio novu (ljepšu.... hehehe) tipkovnicupartyparty.
E da skoro sam zaboravila! znate kad sam vam pričala ono da smo morali ić u Zagreb pa nakraju nismo jer je agencija nešto zeznulanamcorlud, itd. E pa mi idemo u četvrtak na kraju u Zagrebsmijeh i tako nećemo pisat kontrolni iz hrvparty koji smo prvo trebali pisat u utorak (sutra) pa ga je odgodila za četvrtak ali ga nećemo pisat ni u četvrtak jer idemo u Zagrebrofl.. YEEEEEEEEEEESSSSSSSSparty.... HVALA TI BOOOŽEEEEEEyeswink!!!!!
Ja vam sad stvarno neznam šta da više pišem... kod mene ništa novono... da li ima nešto novo kod vas!?!? Ha!?!?

Evo vam za kraj jedan test - "Koliko me poznaješ"!thumbup


Get Your Own Quiz!, More Quizzes


Jedna velika PUSAkiss svima onima koji mi ostave minimalno 3 komentara!
SVATKO OD VAS NEK MI OSTAVI MINIMALNO 3 KOMICHA!

- 20:09 - komentari (142) - print - Sorry, people! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.