četvrtak, 23.11.2006.

Mokra pustolovina

Ovaj post je posvečen mojoj frendici. Jednog dana ona je došla kod mene kući i bilo nam je dosadno.zijevzijev Pošto sam ja imala dva para rola jedne sam posudila njoj a druge sam ja obukla. Odlučile smo se rolat blizu mora.cool Dok smo se rolale na jednoj nizbrdici, ispod koje je bila riva, za nama je počeo trčat jedan pas.zalivenPočele smo jurit dole i približile smo se moru, ja sam jedva skrenula, ali moju frendicu nije pratila ista sreća i već po tome znate šta se dogodilo.Naime pala je u more sa rolama (jadne moje role) a pas za njom.Ja sam krepala od smjehasmijeh dok je moja prijateljica gutala suzeno.Čak su je i jedni turisti slikali.Izašla je sva uplakana iz vode i otrčala je kući. Dok sam ja smijući serofl uzela role i otišla kući.Moja frendica nije htjela pričat sa mnom tjedan dana jer sam se smijala njenoj nesreći.A pošto ja neznam držati jezik za zube ubrzo su to saznali svi njeni prijatelji, uključujuči i njenu simpu. Na kraju smo se pomirile iako ja uvijek kad se sjetim tog događaja krepam od smijeha.wink

- 16:09 - komentari (1) - print - Mokra pustolovina -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.