slučaj s jabukom

petak, 18.11.2005.

sunce

i zima, jedna od vrlo dobrih kombinacija, i svježe oprana kosa, počupao vjetar frizuru ali nekako nije važno. "ljubav me mori" neposredno pred ponoć, iz beograda (da mi je znati koliko je svirač imao zubi?)
i tko te ne bi volio, napoleone...
znaš, to je onaj dio iz filma "jučer rođena", možda je to i stvarni napoleonov citat, ne znam, ali nije sad ni bitno, poanta je da si pravi napoleon i kud baš meni sudbina dodijeli da budeš moj
ali dobro, nije ni tebi lako
s jabukom
i crvena je i zelena
i slatka i kisela
i ponekad pretvrda,
anđeoska reče netko,
ali tvoja, napoleone...

18.11.2005. u 08:35 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

«na dan kada umrem ostvarit će se naglo sve što nije moglo za mojega života; zavladat će čista ljubav, bratstvo ljudi i apsolutna pravda. zbog te blagoslovljene ere čovječanstva ja sam već na vrijeme kušao da ubijem samoga sebe. a što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu – bila bi: VEDRINA. kristalna kocka vedrine.» (tin ujević)