slučaj s jabukom

nedjelja, 13.11.2005.

nema

glazbe u stvarnom životu.
situacije se jednostavno dešavaju - uz zvuk automobila, lupanje susjeda ili u najboljem slučaju uz kišu.
nema čak ni drame u stvarnom životu. situacije se jednostavno dešavaju
a od vas se očekuje reakcija.
i kad bi znao koliko mi je korak sporiji dok se približavam stanu...
a tamo pred zgradom, poželim produžiti.
lift ponekad stigne na kat a ja samo stojim. kao jučer.
pa me povukao dolje. nema veze - i to je neka odgoda.
u trenutku kad otključavam stan zamišljam
kako bi bilo da je iza crna rupa. zakoračit ću i gotovo.
ali nije crna rupa.
samo je prazan stan. a nada umire posljednja.

13.11.2005. u 16:22 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

«na dan kada umrem ostvarit će se naglo sve što nije moglo za mojega života; zavladat će čista ljubav, bratstvo ljudi i apsolutna pravda. zbog te blagoslovljene ere čovječanstva ja sam već na vrijeme kušao da ubijem samoga sebe. a što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu – bila bi: VEDRINA. kristalna kocka vedrine.» (tin ujević)