Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Click here to get images like this!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Click here to get images like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!






kakav vam je moj blog?
super
ok
bezveze
  
pollcode.com free polls


Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


RockYou FunNote -
<br

Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

SvE i SvAšTa By Image Hosted by ImageShack.us





ewo video od pjesme,
rihanna-dont stop the music





StIhOvI=)


Image Hosted by ImageShack.us




**uzmi zlatan nož i probodi srce moje,
umjesto krvi pronači češ ime svoje**


Image Hosted by ImageShack.us



**hej ljubavi u dalekom gradu,
čuvaj mi se da te ne ukradu,
čuvaj ljubav da nam ne uvene,
čuvaj sreču za tebe i mene**


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



**ti si kao zvijezda,
plavo nebo krasiš,
anđeli te čuvaju,
da se ne ugasiš.
Zato nemoj nikad pasti s neba,
jer postoji netko,
tko tvoj sjaj još treba**



O
stavio si me,pa nek si

D
a si barem bio sexy

J
est da ti je svaka dala

E
ja sam te zajebala

B
baš je dobro bez tebe

I
na kraju:"tko te jebe?"



** ne žali za onim
što je prošlo,
čezni za onim
što ne može biti,
ne boj se onog
što treba doči,
ako je tužno
jednom će proći**



**prijateljstvo je zvijezda,
koju nebo krasi,
mi čemo je čuvati,
da se ne ugasi**


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**...Life Is 2 SHORT 2 Wake Up In The MORNING With REGRETS...
...So LOVE The People Who Treat You RIGHT...
...FORGET About The Ones Who DONT...
...And Believe That EVERYTHING Happens 4 a REASON...
...If You GET a CHANCE...
...TAKE IT...
...If It Changes Your LIFE...
...LET IT...
...NOBODY Said It Be EASY...
...They Just PROMISED It Would Be WORTH IT**...



hRvaTsKoM: Volim te
eNgLesKoM: I love you!
njEmAčkOm: Ich liebe dich!
fRaNcuSkOm: Je t'aime!
šPaNjoLsKoM: Te quiero!
tALijAnsKoM: Ti amo!
pOrTuGaLsKoM: Amo te!
gRčKoM: S'agapó!
rUmUnjSkoM: Te jubesc!
pOLjsKoM: Ja cie kocham!
niZoZeMsKoM: Ik hou van je!
šVeDsKoM: Jag alskar dig!
dAnSkOM: Jeg elsker dig!
nOrVeškoM: Mina rakastan sinua!
rUsKoM: Ja tebja ljublju!
tuRsKoM: Ben sni sviyarum!
mAđArsKoM: Szeretlek!
KiNeSkOm: Wo ai ni!
jApAnsKoM: Watakushi wa anata o aishimasu!



**Prijateljstvo je krhko
kao latica ruze,
za oslonac u zivotu
prijatelji sluze,
zato smjelo kroz zivot gazi,
jer negdje sa strane prijatelj te pazi!**



**jednom se živi,
jednom se diše,
jednom se ljubi i nikad više**


Image Hosted by ImageShack.us


**ljubi,ljubi dok si mlada,
kad ostariš nemaš kada**



**kad se sjetiš svih,
sjeti se i mene,
nemoj da me baciš
među stjene,
jer one su hladne
i ne znaju za sreču,
nemoj me zaboraviti jer ja tebe neću**


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*


IME::Ivona
IDEM U:sad ču 1.srednje
MOJ MSN:
f-r-o-g-g-i@hotmail.com
žIVIM U:ri......


smijehwolim:


-ljeto-pag
-ples
-izlaske
-teen komedije
-shopping
-sunce
-muziku
-zgodne dečke
-tree hill
-O.C..itd.



none wolim:


-kišu
-umišljene osobe
-dvolične ljude
-školu
-narodnjake
-koristoljubive..itd.


Sto najprije primjetite na decku?
tijelo
lice
stil odjevanja
  
pollcode.com free polls


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

OBAVEZNO POSJETITE I OVE BLOGOVEyessmijeh :

blog od moje frendice Maje i mene=)

ana i anita

KiKa

sanda

sara

buba

RoSSy

...dora i iwana...

"iva"




Free Hit Counter
Free Hit Counter

subota, 21.04.2007.

JUST DANCE!!!!!!!

Jedna moja velika strast u životu je ples. Obožavam plesati,to me ful opušta i čini me sretnom.smijehyes

MySpace images


Na dan barem otplešem na jednu pjesmu, a idem i u plesnu grupu koja se zove Porto ri . thumbupTamo se ful dobro zabavljamo i naravno plešemo. Upisala sam se tek ove godine ,tako da sam sa grupom bila na par nastupa. mahU toj smo grupi svi vršnjaci 8.razred ili 1.srednje,otprilike nas je dvadeset. Nisam to rekla ali radi se o modernom plesu (mislim...naravno)!!!
Kao što sam i rekla obožavam plesati i uvijek kad sam sama doma ili tako nešto rasplešem se po cjeloj kući i odmah mi je boljecerekcoolkiss.Čim počne neka muzika ja se odmah rasplešem!!!!!!!
A kad smo već na plesu moram reći da mi se posebno svidio film Step up ,film je o plesu i mislim da ste več svi čuli za njega!!yesyes

Click here to get avatars like this!



Od glazbe slušam najčešće r&b to su pjevači kao rihanna,beyonce.....!!!!cool
A slušam i ostalu glazbu koja mi se svidi,ali narodnjake nikako =to mrzimmad
najčešče slušam ove pjesmice što se vrte po mtv-u to su od pjevača kao beyonce,rihanna,justin,c.aguilera,sean paul,pcd,nelly furtado,p.diddy,akon,shakira,fergie,.....itd!!!!!!!!!wink
Na tu glazbu uglavnom i plešem!!!smijeh
Dosta pratim dali je došla neka nova pjesma itd, jer volim biti u toku i što je više pjesama to bolje!!!
Ako upalite zvučnike možete čuti jednu meni super pjesmu , nova pjesna od beyonce-freakum dress!!!thumbupzujo
Pjesma je super ,a i ostale beyonceine pjesme su dobre. Ona mi je jedna od najboliih pjevačica,super izgleda , super pleše i zna pjevati!!! to bi bilo to za sada!!!! ciao!!mah:thumbuproflcool

Click here to get avatars like this!



P.S.pišite puno,puno komentara,čitajte me i recite ostalim blogerima da me posjete!!! pusakisswave
-UŽIVAJTE,SLUŠAJTE GLAZBU I PLEŠITE...JUST DANCE!!!

MySpace images



| CoMeNtIrAj (58) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.