15.09.2006. / petak

helou



ma sam da se javim svima vama...stavila sam sliku jer mi je bas smjesna...hahahahaha...a evo ja sam okej...gotova je skola...misli ovaj tjedan...danas sam svratila poslje skole u palah...bile su mele i andy i jos neke cure...pa su one osle...e da pricale smo o maskarama i dogovorile se da budem zekoti za maskaje...hahahahahahaha...ovo nisam trebala napisat...i tako...meni je malo dosadno...i neidem van jer je kisa....al sutra idem....a ovaj post je trebo bit posvecen meletu mom majom...a mele vam je jedna mala ludara...mislim veca je od mene(hehehe)...i super smo frendice...ma ne ljudi vi neznate kakve ja imam frendice...takve nema puno njih...a evo mele,andy,ema i clashica su mi bestice.....ma s njima uvjek ono...zakon.....heehehehheehhehehehheehhe...sprd sprd sprd...ma neam pojma sta da pisem....e da....ma nista...e da tnx na komenjtarima...a bok.........P.S. clashice ovo je posveceno tebi:svrš,svrš,svrš i bandiera rossssssssa....hahahahahahhahahaha

- 19:05 - Komentari (65) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.