04.09.2006. / ponedjeljak

school!=)=(

ey ljudi...ma evo ovo ce bit post o mojoj novoj skoli...ma skola je super...razred mi je okej...mislim imamo dobrih ljudi ali decki nisu bas nesto...hehe...ali ima dobrih u drugim razredima...hehehe...e da i ima nas 34..jebote...nemrem uopce zapamtit imena al ocu...imam 4 godine za to...e da ima tak dobrih tipca u matematickom smjeru...i u be razredu...a ja sam c...smrc....i tako...sutra imam 7 sati i tako svaki dan osim petka...hura...mislim skola mi je u 2 i zavrsava u 8...ma dobro...meni jos bolje...i imamo tako dobrog profesora iz kemije...TAKO JE ZGODAAAAN...sjedit cu na kemiji u prvoj klupi...hahahahaha...ima i naravno sminkerica u mom razredu al pankera nema...ahhh...ma ima u drugim razredima...e da dosta o skoli...e i moj bivsi mi je jucer rekao da je bio samnom samo iz zajebancije i iz fore...da me nikad nije volio...i da cemo biti frendovi jednog ljepog suncanog dana...e sad znam da se ljepim na imbecilna govna...ali ja znam da je on osjecao nes prema meni...jer me tlacio 9 mjeseci da se nademo...hehehehehe...e pozalit ce on kad tad...hehehe...e ljudi uzivajte...svi mi kazu da su nam ove godine najbolje za provod...pa uzivajte a i ja cu!!!!!pussssssaaaaa svima od mene.....xxxxxxx

- 14:25 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.