02.09.2006. / subota

moj je bivsi idiot

pa hvala svima iz proslog bloga na komentarima...ma svi ste mi pomogli a posebno LP girl i spaljeni...e hvala...a ovaj idiot je kreten nad kretenima...jucer sam ga vidjela...i dosla sam do njega jer mi je pukao zivac...i dosla sam i pitala ga dal smo mi frendovi...on se idiotsko nasmijao i rekao nismo ali cemo biti...i ja sam se isto idiotsko nasmijala i rekla da nisam kreten i da mi kaze istinu...al je rekao da sve pitam jednu nasu frendicu...pitala sam je i ona mi je rekla da on i ja vise nikad necemo biti frendovi i da nikad nismo bili...koji kurac on sere!!!!bili smo frendovi 6 jebenih godina u skoli...i pitam se sta je hodao samnom...i trebam mu toliko toga rec jer cu puknut ako mu to ne kazem...pa cu mu i rec...ako treba neka me ponizi pred svim ljudima...nek mi kaze nes najgore...al samo da ga se rjesim jer cu ga tako izbaciti iz glave...ali i ja cu ponizit njega..kao da ja neznam sta mi je sve lagao i srao...hahahahaha...a vise nisam u depri...nemrem vise biti...hahahahaha....DANAS SAM HAPPPPPYYYYkisskisskisskisskisskiss....HEHEHEH...jedva cekam da vidim ovog kretena pa da mu sve istresem u facu...tak mi je svejedno...nek se ljuti..ionako vise necemo bit frendovi...

- 16:39 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.