srijeda, 17.01.2007.

Evo nešto o mojoj frendici

Jedna moja dobra prijateljica se zaljubila u mog prijatelja igrom slučaja.U početku mi to nije htjela priznati jer joj je bilo (neugodno) pričat samnom o tome.
A kad sam joj rekao kako stvari stoje,kako je on nju gledao ,e onda joj je bilo drago čut to i onda mi je priznala.Rekao sam joj da ču nešto probat napravit da ih spojim, u prvu ruku se obradovala,a u grugu joj je bilo neugodno ne znam zbog čega.
Onda smo se dogovorili i okladili ako ih spojim onda objavljujem nešto na internetu ,a ako izgubim onda kupujem gajbu piva.
Kao što vidite u neku ruku su onda zajedno jer sam objavio ovo.
Ovo se njoj neče baš svidjeti,ali eto j.b.g.a.
Takav je život…………..Pošto mi je žao te cure (N.P.)neću ostavit one slike na blogu……
Zna ona da se ja uvijek šalim i zajebavam.Eto toliko o tome i želim im uspješnu vezu ako je to moguće…..Bit će o njima još nešto na ovom blogu vjerujte mi…..
Ta osoba pod inicijalima (N.P.) ništa mi ne vjeruje.Ali ja ni ne tražim da vjeruje ,sve će doći na svoje..

- 19:58 - komentari (26) - print - Evo nešto o mojoj frendici -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.