srijeda, 08.11.2006.

Evo nešto o Meni !!!!!!!!

Ovo piše moj naj-bolji frend : Ustaša J

Ej ljudi moji,stigao je on,on je malo veliki konj.On vam je dobar čovjek samo treba znati sa njim.Ne treba se s njim zajebavat,ti.može se zajebavat ovako ovako zato što je on stvoren za zajebanciju,ali ako mu iko dira domovinu,curu i prijatelje najebo je.Nema kod njega ovo ono ili jesi ili nisi nema tu možda ili ne znam.Ali što je najgore što svi misle da je on glup,a zapravo je jako pametan u nekim stvarima.On če svakom pomoć kolko je u njegovoj moći,samo što ljudi često neče njega da slušaju pa onda najebu još više,zna on svašta samo što ljudi misle da je on budala što se „pravi pametan“ a zapravo on sve zna i on sve vidi od njega se ne bježi.
Što se tiće društva za to je stvoren,uvijek u svako doba je za društvo.Kad treba pobjeć iz škole tu je prvi kad treba ić pit i tu je prvi ,kad se treba potuć –tu-leti-to obožava.Ne puši ,ne drogira se čist je ko suza.Samo što nekad malo popije ,pa i to je za ljude.Pa svako če malo popit kad se nešto slavi.Pa i on je od krvi i mesa kao i svi mi .Samo jedno od njega nemojte nikad očekivat ,da če vas ostavit na cjedilu ,nema kod njega toga,kod njega vrijede 2 pravila:
1.“tuđe neću ,svoje ne dam“
2.“svi za jednog jedan za sve“
Ali kao i svi mi ima on i stvari koje mrzi ne znam ja baš sve to ali znam sigurno dvije :
1.Mrzi srbe,sve vezano za srbe i srbiju.
2.druga stvar su cajke(narodnjaci):to mrzi iz dna duše samo mu to nemojte spominjati i puštat ni blizu njegaa pogotovo ne njemu .
To jednostavno ne voli i gotovo ,a kad nešto ne voli onda mu nemojte to nabijati na nos jer če bit po pički,a on kad se tuče onda možda nekad bude krvi na njemu ali to ne bude njegova krv.A taj s kojim se tuče ako bude imo sreče završit če samo na Hitnoj.Ali kao što sam već reko i on je od krvi i mesa i ne može mu se to zamjerit.Pa niko nije savršen.
Ali ja vam kažem dobar je on i Bolje ga je imati već nemati.

Ovo je moj frend piso ja sam jedan od onih koji ga razumiju ….


Bog i Hrvati Ko Nije Neka Pati …………………..

- 19:24 - komentari (11) - print - Evo nešto o Meni !!!!!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.