četvrtak, 28.09.2006.

Turistički Riječnik Crnogorskog Primorja !!!

>TURISTICKI RECNIK CRNOGORSKOG PRIMORJA
>(Crnogorski, za "neupucene" turiste)
> U Srbiji
> U Crnoj Gori
>
> Stigla je nova grupa turista
> Vidju avetinje!
>
> Siguran sam da je tako
> Da jebe oca!
>
> Zao mi je, ali nemamo ice coffee
> Dje cu ti je skuvat ladnu?
>
> Da li je gospodjica raspolozena za jedno pice?
> O`s popit nesto?
>
> Nisam siguran da imamo nes kafu
> Ako ces je sam mijesat`
>
> Ovi mora da su iz Beograda
> Vidju pedercine
>
> Jesi li cuo da su se sinoc pobili Jovo, Momo, Anto, Djuro, Branko, Pero, Milo, Ivo i Dejo sa dvojicom turista?
> Jebase im oca ocinjega!
>
> Zao nam je, ali svi kapaciteti su popunjeni
> Mo`s se jebat!
>
> Vasa porudzbina stize odmah
> Jesi na odmoru, dje si navro?
>
> Bice nam zadovoljstvo ako budete nas gost
> Odracemo ga ka zeca!
>
> Ne bih se mogao sloziti sa vama
> Nu, ti ces mi kazat`
>
> Rucak je bio izvrstan
> Pojedo` boga oca
>
>
> NAPOMENA: KO MOZE ODVOJITI MORE OD OBALE I CRNU GORU OD SRBIJE!
>
> Beogradski ( "jebo te" )
>
> Simpatican mestanin, zar ne?
> Koji ljakse, jebo te!
>
> Da li znate gde je javni WC?
> Brate, `de je ovde kenjara?
>
> Hocemo li veceras u diskoteku?
> Ajmo veceras u karanje
>
> Na ovoj dubini more je toplije nego inace
> Sine, s`o sam se mocno ispis`o!
>
> Pobedio sam mestanina u bilijaru
> Jeb`o sam mu kevu!
>
> Moram da priznam da ovde ima vrlo lepih devojaka
> Covece, cupike su mrak!
>
> Izvinite, molim vas, mozete li mi reci gde je ovde posta?
> Alo, dziberu, `de ovde ima fontele?
>
> Ona devojka me impresionirala
> Kakva picka, da se useres!
>
> Mislim da su usluge vaseg hotela preskupe
> Jebi si mater
>
> Zao mi je, ali ne mogu da ti pozajmim dusek
> Sisaj ga malo, govedo!
>
> Cini mi se da je nestalo vode
> Jebem im mater lopovsku
>
> Na moru sam doziveo predivnu romansu
> Sto sam jeb'o neku klinku letos
>

- 13:49 - komentari (0) - print - Turistički Riječnik Crnogorskog Primorja !!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.