srijeda, 27.09.2006.

Neke Pjesme !!!!

Ptico moja mladih krila, visoko mi letiš ti,
Mene zove domovina, slobodna ćeš ostati.
Ne bojim se ja umrijeti, za slobodu i za dom,
Već se bojim kada odem, da ti krila ne slome.
Ptico moja, kad rat prođe, raspast će se okovi,
Tad poleti čistim zrakom, iznad zemlje slobodne.
Spusti jedan bili cvitak, tamo iznad Kijeva,
I spusti jedan bili cvitak, tamo iznad Kruševa.
Bili cvitak je na spomen, jednoj vječnoj ljubavi,
Za svoj narod i za tebe, morao sam umrijeti.
Ptico moja mladih krila, visoko mi letiš ti,
Mene uze domovina, slobodna ćeš ostati.

Ljutu travu na ljutu ranu

Od mog srca draga
i ljubavi tvoje
ima jaca ljubav
ljubav zemlje moje

Sjecas li se draga
pricale su kise
za ljubav se gine
zbog Hrvatske dise

Ljutu travu na ljutu ranu
dacu draga ja i zivot za nju
ljutu travu na ljutu ranu
Nemoj nikad zaboravit na nju

Onu istu nasu kosulju pripremi
na tavan je stavi, za mene je spremi
Bit ce ona opet i sinu po mjeri
kao sto je bila mom djedu i meni

Ljutu travu na ljutu ranu
dacu draga ja i zivot za nju
ljutu travu na ljutu ranu
Nemoj nikad zaboravit na nju


SVETO TLO HRVATSKO

Stoljeća su prošla mnoga,
Slobodno sad zboriš ti!
U Hrvatskoj zemlji živiš,
I sa tim se ponosiš!
E moj Franjo, svak se klanjo,
Svemu što si činio!
Ej Franjina ko planina,
Domovina i sveto tlo,
Sveto tlo HRVATSKO"
Danas kažu protiv tebe riječi pune zavisti
sa života šutjeli su glasa nisu podigli
e moj Franjo svak se klanjo svemu što si činio
ej Franjina ko planina Domovina i Sveto tlo,Sveto tlo Hrvatsko!
E moj Frane pamtim dane kad smo skupa bili mi ,prijatelj do prijatelja hrvatsku smo branili sveto tlo HRVATSKO...podiglo se plavo more zaplakale sve su gore odkad tebe vise nema ostala je uspomena E moj Franjo...

Dražen Zečić

Učio me otac bori se sine
u životu uvijek moraš biti prvi
Govorila majka pomozi siromahu
Učila nas crkva to nam je u krvi

A prijatelji opet pričaju po svome
Okreni se i uzmi sto ti srce želi
Zaboravi srce pogledaj na sebe
nije ipak ono u sto smo se kleli

a onda dođe ti najljepša žena
utjeha i nada u životu mom
izgubih i tebe prokocah te glupo
zbog lude duše otišla si drugom

i kad okrenem se često gledam iza sebe
shvatim u životu ništa više nemam
samo tvoja pisma , gitaru staru
i ovu dušu punu uspomena
pa se sada pitam ko je za to kriv
možda Bog možda ne Bog , a možda i ti
a onda ipak shvatim BOEM sam u duši
i gdje god da krenem uvijek gubim ja

jer opet da se rodim i upoznam mnoge žene
živio bih isto i volio tebe i više nikoga

a onda dođe ti najljepša žena
utjeha i nada u životu mom
izgubih i tebe prokocah te glupo
zbog lude duše otišla si drugom

i kad okrenem se često gledam iza sebe
shvatim u životu ništa više nemam
samo tvoja pisma , gitaru staru
i ovu dušu punu uspomena
pa se sada pitam ko je za to kriv
možda Bog možda ne Bog , a možda i ti
a onda ipak shvatim BOEM sam u duši
i gdje god da krenem uvijek gubim ja

jer opet da se rodim i upoznam mnoge žene
živio bih isto i volio tebe i više nikoga




GENI KAMENI

THOMPSON

Cvrsta ruka i postenje
sveta voda i krstenje
budi covik to je dika
budi roda svoga slika


Nedaj nase, nedaj svoje
nemoj tude, prokleto je
jer ko zivot tako prode
ponosan pred Boga dode

gdje god da te zivot nosi
uvik moras znati kosi
Geni, geni kameni
vatra gori u meni
Geni, geni kameni
takvi smo mi rodeni
uzmi ili ostavi

dosa bila 45-ta
rasula nas preko svijeta
a sad nova loza raste
vratile se doma laste


Plave krvi, bijelo lica
radaju se nova dica
na kamenu ka na svili
di oduvik mi smo bili

gdje god da te zivot nosi
uvik moras znati kosi
Geni, geni kameni
vatra gori u meni
Geni, geni kameni
takvi smo mi rodeni
uzmi ili ostavi

sto na nebu sja visoko
mjesec je il sivi soko
Geni, geni kameni

PRIJATELJI

Prijatelji često mislim na vas
Nije ovo vrijeme dobro za nas
Nisu cure sto su bile
Sve su se u gradu skrile
Ej prijatelji kako ste mi danas

Sjetite se na ponosne dane
kada jedan uz drugoga stane
sve smo mogli.sve smo smjeli.
I pili smo sto smo htjeli
Ej prijatelji kako ste mi danas

Kažite mi jeste li se umorili
Jesu li nas prevarili
Jel` nas vrijeme pregazilo
Kažite mi pjevate li pjesme stare
kao nekad uzdignute glave
dal` ste isti kao nekada
prijatelji često mislim na vas

rado bih vas sve vidio zdrave
samo da nas opet skupa stave
pa da ko na prvoj crti
zapjevamo protiv smrti
ej prijatelji kako ste mi danas

Kažite mi jeste li se umorili
Jesu li nas prevarili
Jel` nas vrijeme pregazilo
Kažite mi pjevate li pjesme stare
kao nekad uzdignute glave
dal` ste isti kao nekada
prijatelji često mislim na vas


OSTAVIO SAM TE DRAGA
THOMPSON


Tiho na prstima dolaziš mi u san
Ko rosa sa tužnog cvijeta.tvoj pogled je umoran

Tvoja ruka na mom srcu kao nekad zaspala
Prokleta je ova kiša što te probudila 2x

Ostavio sam te draga a sad mi je žao
Uzela je srce moje nisam joj ga dao
Ostavio sam te draga ne daj mi da volim,
Vratit ću se da ti kažem koliko te volim

Ostavio sam te draga ne daj mi da volim
moja ve ti pjesma reci koliko te volim

tri su zime za mnom dušo otkada te nema
samo padaj luda kišo nevrijeme se sprema

ljubio sam mnoge druge da te zaboravim
lažu oni koji kažu da vrijeme sve izliječi 2x

Ostavio sam te draga a sad mi je žao
Uzela je srce moje nisam joj ga dao
Ostavio sam te draga ne daj mi da volim,
Vratit ću se da ti kažem koliko te volim

Ostavio sam te draga ne daj mi da volim
moja će ti pjesma reci koliko te volim
tri su zime za mnom dušo


THOMPSON
PRIJATELJI

Prijatelji često mislim na vas
Nije ovo vrijeme dobro za nas
Nisu cure sto su bile
Sve su se u gradu skrile
Ej prijatelji kako ste mi danas

Sjetite se na ponosne dane
kada jedan uz drugoga stane
sve smo mogli.sve smo smjeli.
I pili smo sto smo htjeli
Ej prijatelji kako ste mi danas

Kažite mi jeste li se umorili
Jesu li nas prevarili
Jel` nas vrijeme pregazilo
Kažite mi pjevate li pjesme stare
kao nekad uzdignute glave
dal` ste isti kao nekada
prijatelji često mislim na vas

rado bih vas sve vidio zdrave
samo da nas opet skupa stave
pa da ko na prvoj crti
zapjevamo protiv smrti
ej prijatelji kako ste mi danas

Kažite mi jeste li se umorili
Jesu li nas prevarili
Jel` nas vrijeme pregazilo
Kažite mi pjevate li pjesme stare
kao nekad uzdignute glave
dal` ste isti kao nekada
prijatelji često mislim na vas


THOMPSON
POLJUBI ME


Skinut cu ti zvijezdu visoko sa neba
Da ti bude sto si i ti meni
Pitat cu i mjesec nek mi da još jednu
da nas prate u carobnom svijetu

Poljubi me ljepoto usnama dobrote
Pjevat ću o nama najljepše balade

Ej hej hej ej poljubi me
Ej hej hej hej
Ej hej hej hej poljubi me
Ej hej hej poljubi me
kao sunce dan
Kao rosa san

Napisat cu ti pjesmu najljepsu na svijetu
Na ocima sunca oblakom po nebu
Zagrli me kao kad noc zagrli san
Na zalasku sunca kad sakrije se dan


Poljubi me ljepoto usnama dobrote
Pjevat ću o nama najljepše balade

Ej hej hej ej poljubi me
Ej hej hej hej
Ej hej hej hej poljubi me
Ej hej hej poljubi me
kao sunce dan
Kao rosa san



BOJNA ČAVOGLAVE


Za Dom - spremni!

U Zagori na izvoru rijeke Cikole,
Stala braca da obrane nase domove.

Stoji Hrvat do Hrvata, mi smo braca svi,
Necete u Cavoglave dok smo živi mi!



Tuce Thompson, Kalašnjikov a i zbrojevka,
Baci bombu, goni bandu preko izvora!

Korak naprijed, puška gotovs'i uz pjesmu svi,
Za dom braco, za slobodu, borimo se mi.

Čujte srpski dobrovoljci bando četnici
Stici ce vas nasa ruka i u Srbiji!

Stici ce vas Božja pravda to već svatko zna
Sudit ce vam bojovnici iz Čavoglava!



Slušajte sad poruku od Svetog Ilije:
Nečete u Čavoglave, niste ni prije!

Oj Hrvati, braco mila iz Čavoglava,
Hrvatska vam zaboravit neće nikada




LIJEPA LI SI
THOMPSON

Kad se sjetim suza krene
Zamirišu uspomene
Svake stope rodnog kraja
I narodnih običaja

Prepoznah ljepotu tvoju
Sto probudi ljubav moju
Kad sam s tobom srce moje
Kuca jace, veliko je

Oj Zagoro, lijepa li si
Slavonijo, zlatna ti si
Herceg-Bosno, srce ponosno
Dalmacijo, more moje
Jedna duša a nas dvoje
Pozdrav Liko, Velebita diko
Lijepa li si


Kad Neretva moru krene
Ti se tada sjeti mene
Mojoj pjesmi budi tema
Za sve one kojih nema
Ajde, Istro i Zagorje
Podignimo sve tri boje
Zagrlimo se pred svima
Neka vide da nas ima


Oj Zagoro, lijepa li si
Slavonijo, zlatna ti si
Herceg-Bosno, srce ponosno
Dalmacijo, more moje
Jedna dusa a nas dvoje
Pozdrav Liko, Velebita diko
Lijepa li si


Scroll images by bigoo.ws


THOMPSON
PIJEM DUŠO

Dunje mirisu na tvojoj košulji
Bol ne prestaje a vrijeme prolazi
Kako si mi sada stara ljubavi
Dušu stegla ruka prošlosti

Idu godine i ova prolazi
Sijede su u kosi a nervi umorni
Ni uz pjesmu, ni uz vino nema pomoći
Noćas umirem od ljubavi

Pijem dušo, ne prestajem
Pijem zbog tebe
Zadnji put se tješim čašom gorke sudbine
Pijem dušo, pit ću, sve dok zora ne svane
S novim jutrom život prestat ce

Idu godine i ova prolazi
Sijede su u kosi a nervi umorni
Ni uz pjesmu ni uz vino nema pomoći
Noćas umirem od ljubavi

Pijem dušo ne prestajem
Pijem zbog tebe
Zadnji put se tješim čašom gorke sudbine
Pijem dušo pit cu sve dok zora ne svane
S novim jutrom život prestat će

Pijem dušo ne prestajem pijem zbog tebe
Zadnji put se tješim čašom gorke sudbine
Pijem dušo pit ću sve dok zora ne svane
A novim jutrom život prestat će

ROSA


Zapjevale ptice u daljini
ne čuješ ih, ne čuješ ih ti
a zoru smo, a zoru smo
s njima čekali



Zaustila zemlja tvoje ime
spavaju mi u njoj sokoli
ne zovi me, ne zovi me
ne mogu ti doći

Rosa, rosa, rosa
sad te pokriva
Rosa, rosa, rosa
sad te pokriva



Zašutila pjesma kao more
ostavlja me sunce ostavlja
nema zore, nema dana
prijatelja stara

Rosa, rosa, rosa
sad te pokriva
Rosa, rosa, rosa
sad te pokriva


Sude mi…Miroslav Škoro duet Thompson




Knjigu piše vitez roda moga
U dalekoj zemlji okovan
Pa je šalje svojoj vjernoj ljubi
Pod zidine grada bijeloga.
Ej, ljube moja, moga oka vilo
Idu dani ode godina
Da uza me nije tvoje tilo
I da su me braca izdala.

Sude mi, zato sto svoje volim
Volim najviše, sto sam branio
Moje najdraže.
Sude mi , dušmani moja ljube
Ali ne znaju da je istina,
Voda duboka.
Ej, djeco mila, vite grane moje
Upamtite sto vam govorim
Ej k'o ne ljubi i ne čuva svoje
Božjeg lica neće vidjeti.


Sude mi, zato sto svoje volim
Volim najviše, sto sam branio
Moje najdraže.
Sude mi, dušmani moja ljube
Ali ne znaju da je istina,
Voda duboka.




NE PITAJ MENE
THOMPSON

Izgubija sam vrime, previse sam htio
pobjece i mjesec, suvise sam snio
sad mi zora cesto, pogledava oci
a sto joj kradem vrime u njenoj samoci



Cujem kako nekad jecaju planine
podjem njima kad se zazelim tisine
ne pitajte nista, s kamena dusu
jer vjetrovi sad, neki drugi pusu

A sta ce ti zivot, kad puteve mjenjas
Bolje da umres, nego da se predas

Ne pitaj mene, meni sada srce vene
dodje mi da se predam, kad oko sebe gledam
ne pitaj mene, meni sada srce vene
vene mi usred grudi, vene zbog dragih ljudi
ne pitaj mene



Izgubili smo vrime, previse smo tili
a´ se barem nismo, kao zmije krili
mi smo narod jedan, podjednako vrijedan
bez ljubavi gladan, bez radosti zedan

A sta ce ti zivot, kad puteve mjenjas
Bolje da umres, nego da se predas

Ne pitaj mene, meni sada srce vene
dodje mi da se predam, kad oko sebe gledam
ne pitaj mene, meni sada srce vene
vene mi usred grudi, vene zbog dragih ljudi
ne pitaj mene

ZELENO JE BILO POLJE
THOMPSON

Ej divojko lipa li si
Moja nisi a čija ti si
Siđam te se kako ne bi
Lažem sada samom sebi
Dao sam ti srce svoje
Samo zbog lipote tvoje
Na tom polju prosute
Dao sam ti srce svoje
Samo zbog lipote tvoje
Na tom polju prosute



Zeleno, zeleno je bilo polje
Zlatno sunce iznad nas
Zeleno, zeleno je bilo polje
Zlatno sunce iznad nas

Hladna vodo, krvi moja
Sad mi triba, snaga tvoja
Napoji mi ljubav moju
Da joj pivam pismu svoju
Dao sam ti srce svoje
Samo zbog lipote tvoje
Na tom polju prosute



Zeleno, zeleno je bilo polje
Zlatno sunce iznad nas
Zeleno, zeleno je bilo polje
Zlatno sunce iznad nas



NEĆU IZDAT JA
THOMPSON

Kao stjena sto se neda
zegama, divljim olujama
i ja nikad nedam se
kroz stvarnost lutam



Zivot moj je poput hladne rijeke
beskrajan i vijuga se
iz nekog razloga neznana
negdje ipak prestaje

Nisam sudac a ni mudrac
tesko nosim to kamenje
to breme sjecanja
na svojim ledjama



Gdje god dodjem kud god prodjem
vec je netko odlucio
u ime onoga sto nas je stvorio
a nije se borio

Necu izdat ja, boga nikada
necu gasit sunce koje s neba sja
necu zbog tebe, rukom na sebe
jer ti me volis i ti se molis za menehrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

- 19:17 - komentari (5) - print - Neke Pjesme !!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.