te divne kovrče

lutajući svijetom vidio sam svašta no nikad o savršenoj nisam prestao da maštam sanjam ju visoku s velika oka dva i da napamet zna kub od 32 glasno da se smije i da se pravi važna u moje snove ona uvijek dolazi vlažna

vratio sam se kući život mi je kolotečina a država u kojoj živim ostala je žabokrečina no sasvim slučajno jednoga sam dana zureći besciljno ugledao nju u kutu ekrana razigrana puna energije što ovaj svijet pokreće pomaknula je i u mom trbuhu leptiriće

saznao sam gdje živi i promatrao ju često kako šiva pegla i radi za pizzu tijesto pratio sam ju kad je plesala s društvom u srijedu zbog nje prestao sam jesti hranu abecednim redom osjećao sam se ko al bundy kad sruši sve čunjeve u jednom šubu najsretniji sam bio kad sam ju dodirno ramenom u diskoklubu

no u ljubavi nije baš sve tako ružičasto

ispod prozora gledao sam ju kako razmiče zastor otvara krilo i naginje se kroz prozor srce mi je zakucalo jače i očekivao sam poziv u sobu gore halo policajac evo ga ovdje dole uz gerbere i tako zaradio sam zabranu približavanja i prolaska ulicom a sve što sam htio je samo poljubac jedan

lud sam za njom evo priznajem to...
- 20:35 - veseljko je sretan jer je (20) - vjeverica uspio zadovoljit jednim udarcem - #

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


jer ja sam frkachu
kad nemam curu drkachu
kad ju imam fukachu
kad sam pijan rigachu...


nije za moraliste
više za anarhiste
i prave sportiste
koji kopaju gliste
i idu u ribičiju...



i još...
za sve koji mi ne žele javno izjaviti ljubav tu je mejl/msn...
frkachu@yahoo.com


O
V
A
J

O
V
D
J
E

D
I
O

B
I

T
R
E
B
A
O

M
A
L
O

U
R
E
D
I
T
I

A
L
I

T
O

M
I

S
E

T
A
K
O

N
E

D
A