utorak, 08.01.2008.

Tko je reko, jebo li ga ćaća...

...da se crni moon ne vraća? Evo muna, ko za muna pita..njegova je loza kalemita....i ostale kojekakepizdarijedanenabrajamdalje. Uglavnom, dobro mi je. Nije mi lose pa da ne pisem ili nest...cist sam ono zaboravio. Od zadnjeg navraćanja ovdje sam cak primjetio da ljudi i komentiraju ovo haha...Neka neka...bolje vam je..jer kupio sam pusku i sve cu vas poubijat ako ne bude bar 10 komentara po postu..bizz zna da se ne salim...volim vas sve..pozz

NA VAMA JE RED


Objavljeno u 00:59 • Komentari (22) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Opis bloga

Monolozi Ivice Kičmanovića

Tracker
free hit counter

Mi smo blog sa vrlo malo komentara

Ljudi obicno ostanu bez teksta kad procitaju pjeva

Kad nas se sluša

DJ Tiesto , sto se tice narodne...za to se moramo jako dobro pripremit - alkoholom