srijeda, 02.01.2008.

Nova godina

Kladim se da je vec masa ljudi napisala taj famozni post...Nikad tu nema nista interesantno...u biti rijetki su takvi slucajevi....Ono sto se meni desilo odnosno nasem cijelom drustvu necu ono bas necu tu napisati...nije za neku objavu na internetu, eventualno za prepricat na kavi ili tako nesta slicno...zao mi je sto smo malo zapustili blogic nas lijepi fini ali tako je bilo razdoblje da jednostavno drugacije se nije moglo...isprike svakako svima na tome...Uglavnom bilo je prestrasno za novu...Jedan od podataka neka vam bude 5 gajbi piva, drugi recimo 6 boca jagera hm dali da dajem treci....necu...dosta u picku...uglavnom iz slike cete moci zakljuciti jedan dio veceri koji i nije bio bas tako lijep i sta ti ja znam...moja osobna pizdarija ali samo na 2 minute jer je bila zabuna...prestrasno uglavnom....Za ostatak price morati cete samnom na kavu...a ovom recenicom ispred INDIREKTNO pozivam jednu osobu ( martina nisi ti ) haha na kavu....pusa VOLIMO SE!!

do tipkanja Bizz

Objavljeno u 16:09 • Komentari (8) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Opis bloga

Monolozi Ivice Kičmanovića

Tracker
free hit counter

Mi smo blog sa vrlo malo komentara

Ljudi obicno ostanu bez teksta kad procitaju pjeva

Kad nas se sluša

DJ Tiesto , sto se tice narodne...za to se moramo jako dobro pripremit - alkoholom