< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

OČEKUJEM PUNO KOMENTARA,ZAJEBANCIJE I PUNO ZABAVE!!!!


Clock Generator - bigoo.ws

Linkovi

myspace layouts

myspace layouts



Lucija & Magda


jjelenin blogcool dizzevi


super dizzevi






adopt your own virtual pet!


bedzevi.com,button,badges,priponke,Zlato mamino



bedzevi.com,button,badges,priponke,Milo dijete



bedzevi.com,button,badges,priponke,Zaljubljena



bedzevi.com,button,badges,priponke,Slatkica


a href="http://www.bedzevi.com">
bedzevi.com,button,badges,priponke,PMS Sorry


bedzevi.com,button,badges,priponke,Vatrena cura



bedzevi.com,button,badges,priponke,Vatrena cura



svasta....nesto...:)


Image and video hosting by TinyPic



Cool Graphics




nedjelja, 02.11.2008.

NAPOKON U ZAGREBU!!!!

Evo i mene napokon s novim postom.jako jako jako dugo nisam pisala post skoro pola godine.no sad cu nadoknadit.pisat cu svaki dan.
evo kao prva pustolovina bila sam tri dana u italiji u bolzanu kod jelene i lucije.jako mi se sviđa to mjesto.fora je kaj je sve puno vinograda polja jabuka i itd...bila sam u shoopingu i kupila sam si fora vestu za trudnice,kapu,rukavice i dvije majce...e da moram napomenuti da sam trudna 2 i pol mjeseca i da se udajem 02.01.2009... bit ce velika festa.sad sam jako umorna a vec je 23:00 sati i jako sam pospana.do sutra!!!CIAO!!!!!

- 22:37 - Love me SaMo(17) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.