< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Da/nE

DizaJn bY: zWjezDica

Opis bloga


Get your own Chat Box! Go Large!







ey
ako vam se svida blog slobodno dolazite i komajte a ako ne onda vidite ovaj gore x?.. =P...eeee taj...bas taj...samo klikni!.... bye bye...=)...hehe....

Linkovi

Blog.hr

Imy (imam svoj)
Mare i Idica
Tesaaaa
Tessa i Barba
Kraljicka
Mecki
Ella
Nely
Nessie
Karalicka
Pepe

o frikushama =)

hm.....
mi smo 2 frikushe
tocnije imy i koma
zivimo u zg.....
idemo 7A.....najbolji
razred na skoli!...=)...
hehe......iamo puno
frendova i frendica al
nam se neda sad nabrajat!
heh.....
ajde nis...
nadamo se da cete cesto
komat i citat blog!...=)
pozzzzz
bye bye

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


LOVE

love

LOVE

love

love

love

Love

LOVE

LOVE

© Frikushe =P





jojchek lolchek...pa deste ljudoffi?? dugo se ne čusmoroflroflroflroflrofl...
ma mi smo suupač ko i uvjek...smijehsmijeh...

nije nas dosta dugo bilo a ni neće....ja fkt neam vremena...moram štrebattt jako puno...crycrycrycry...reko mi je jutros stari ak ću imat više od jedne trojke na kraju godine neidem na maturalac....nononono....a ja ću ih ak ovak nastavim imat 6,7...rolleyesrolleyesrolleyesrolleyes....al pametna sam ja dd...sam kaj mi je učenje dosadnozijevzijev...pa onda ne učimbeljbelj....hh...
uglavnom i ak ne popravim ocjene neću smjet raditi u "krilima"...a kaj ću ja bez konjicha??crycrycrycrycry......i da bit ću u kazni do 18zubozubozubo..
i to su neki od bezbrojinih razloga zbog kojih manje vremena mogu posvetit vama a više učenju....tužno ali istinito...lol....
da vam ispričam kaj se događalo dok nas ovih dana nije bilo....
hm...odkud da počnem???LOL
pa ovakoo...bio mi je ročkas u subotusmijehsmijeh...
i bilo je jebenooo...došli smo kod mene,miha i maja su se ubile od votkeeroflroflrofl...presmješne su bile...lol...
moram se zahvalit mojim curkama!!....kupile su mi ogromnog medu hhh...malo ga se bojim zato kaj je veči od mene al je catki...sretan....
kika je pričala o trulom voču al nijee bila pijana rolleyesrolleyesrolleyes
maja se polomila niz stepke dva put..ja i kika smo padale po terasi..lol...ma bilo je super...
a dns ja i imy idemo u grad...lol...mi kad god smo u gradu moramo se fullll zbrukat...nutnutnutnut...ovaj put smo došle u megić...i sda mi na McDrivu dođemo i glumimo da smo u autu...kao otvaramo prozor i te neke brije...roflrofl...pa su nas ljudi počeli čudno gledat pa smo se odmakle...a ova frikusha imy dođe nekoj ženski kaj je bila u autu(imala je otvoren prozor) dobar dan izvolite!!!??...roflrofl...ženska nam se smijala...hh...
onda smo išle u onaj tobogan za klince do 8 godina..LOL..baš je forra...moram tražit starce za idući rođendanroflroflroflrofl...
poslje toga nam je došla ideja da glumimo stranceroflroflroflroflroflrofl....
i sad dođemo mi nekoj smežuranoj slatkoj bakici:hello!do you know were is a bus station??please help us,we are lost...i atk neke brije..a baba sam ponavlja ne razumijem,ne razumijem...zujozujozujo....i tak smo cjelo vrjeme u busu se derale neš na engleskom a ljudi onakeekeekeekeekeekeekeekeekeek....LOL...

i takoo...bilo je zabavno...smijehsmijeh...sad moram ić štrebat kemiju,zato kaj me sutra pitacrycrycrycrycry..
a idem...posao me zove..ljolj...
adeeeee pufffam vasskisskisskisskisskisskiss...i pozzzamwavewavewavewavewavewave....
uživajteee=)
cao!!!

by_KOMA...=)


27.02.2008. u 17:44

| KomEntaRi (50) | pRinT | x |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.