< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Da/nE

DizaJn bY: zWjezDica

Opis bloga


Get your own Chat Box! Go Large!







ey
ako vam se svida blog slobodno dolazite i komajte a ako ne onda vidite ovaj gore x?.. =P...eeee taj...bas taj...samo klikni!.... bye bye...=)...hehe....

Linkovi

Blog.hr

Imy (imam svoj)
Mare i Idica
Tesaaaa
Tessa i Barba
Kraljicka
Mecki
Ella
Nely
Nessie
Karalicka
Pepe

o frikushama =)

hm.....
mi smo 2 frikushe
tocnije imy i koma
zivimo u zg.....
idemo 7A.....najbolji
razred na skoli!...=)...
hehe......iamo puno
frendova i frendica al
nam se neda sad nabrajat!
heh.....
ajde nis...
nadamo se da cete cesto
komat i citat blog!...=)
pozzzzz
bye bye

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


LOVE

love

LOVE

love

love

love

Love

LOVE

LOVE

© Frikushe =P





evo meeeee

evo i meneee.....fakat sorryte kaj dugo nismo pisale...al kad nemam vremena...ili je skola u pitanju...ili moj drugi blog..i tako nesto...ali evo nasla sam vremena za blog...naughty....i kak ste vi?.....ja sam ok....znate kak sam sretnaaaaaaaa.....jucer me pitala hrvatski hrvatska i odgovarla sam gramatiku...i dobila sam 5....nisam mogla vjerovat...al nisam znala da ce me opce pitat.....eek...


e daaa....jucer lijepo kako koma uvijek ima okupljanja kod sebe doma...prije skole...lol...bilo nas je dosta...i malo su neke popile...lol...necu sad pojedince nabrajat...danas u skoli nije bilo snita posebno.....ko uvijek zezancija...ali naravno ja i koma se moramo svaki dan piat od smijeha...nekad se gadamo tenesicama...kosovima za smece...šoramo se i tako to....zubo...lo...mi na tjelesnom danas peskakali na škarice...i samo sam prvvi put uspijela...cry....to mrim...al koma je zato sve uspijela...naughty...hehe...moram ju pohvalit!!!.....


ajme....sad imamo popodne skolu pa nemremo bas van...tuzan...cry..al nema veze ima tu i vikenda i tijedan kad imamo ujutro...i neznam vise kaj da pisem...bila sam duzna post...no..pa su me svi silili da napisem...i nebi bilo fer da ne napisem...rolleyes...


ajde
pozz svi mojim curkama: Koma na prvo mjesto.....megy,Ena,Mimsa,moj seka,julka,brabljava,tinchy,Kingicki,kiki,Ivy,Elli,Nely,Twinsice,Galiotka,Šapa, Maricicka, franka (seka),tesa( bivsa seka),Vlatka,Mate,juraj.....ima ih jos dosta...al sam umorna nabrajat ih...nemojte mi govorit "a mene nisi pozala...bla bla bla" ...SORRY....blabla...kissss
komajteeee
finofinofino


By :Imy (coma mcdonalds M ...lol....pojedinci kuze)


21.02.2008. u 13:06

| KomEntaRi (38) | pRinT | x |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.