< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Da/nE

DizaJn bY: zWjezDica

Opis bloga


Get your own Chat Box! Go Large!







ey
ako vam se svida blog slobodno dolazite i komajte a ako ne onda vidite ovaj gore x?.. =P...eeee taj...bas taj...samo klikni!.... bye bye...=)...hehe....

Linkovi

Blog.hr

Imy (imam svoj)
Mare i Idica
Tesaaaa
Tessa i Barba
Kraljicka
Mecki
Ella
Nely
Nessie
Karalicka
Pepe

o frikushama =)

hm.....
mi smo 2 frikushe
tocnije imy i koma
zivimo u zg.....
idemo 7A.....najbolji
razred na skoli!...=)...
hehe......iamo puno
frendova i frendica al
nam se neda sad nabrajat!
heh.....
ajde nis...
nadamo se da cete cesto
komat i citat blog!...=)
pozzzzz
bye bye

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


LOVE

love

LOVE

love

love

love

Love

LOVE

LOVE

© Frikushe =P





verrrrry sam ljutaaaa LOL=)

eywavewave
evo komiceeeeee=)znam znam presretni ste zbog novog posta...roflroflrofl
hhh....došla sam vam malo pričat kaj je bilo dans...vani je bilo prejebenothumbup
al nije bilo imyyyycrycryljube moja pozzzzkisskisskisskisskiss
al opet nas je bilo dosta...=)
prvo su naši dragi kloshariroflrofl gašparović,hrco,donda,inga=),družinec,dadić i ostali palili vatru na igralištuludludi vatra se počela širit pa je hrc s onim najs bjelim tenkama počeo skakat po vatrizujozujohhhhh....i onda je vatra još više gorila,a došo domar na onom svom motorčeku a mi počeli bježatroflrofla on jadan na onom motoru špura za namaroflroflroflroflroflrofl....
sakrili smo se iza škole....=)nije nas ulovio...weeeeeeeebeljbeljbelj

i sve je bilo supačč...onda mi je maja kupila šlaggg...i ja sam ga papala kod školenjaminjami...bila sam jako gladna....al došo je gašparović i maznuo mi gacrycrycrycrycry..aaaaaaaaa....a ja glaaadna=(....LOL...i pojeo mi je skoro cjeliii,sam mi je malo ostavio a ja bila verrrry gladna...hhhhh....luđak...

e daaa...onda smo ja,maja,kika i nely šeatale mog cuckasmijehsmijeh
isssse
i mi dođemo kod škole a tam stoje donda i gašparović s nekim senomroflroflroflrofl
i taj seno nam dođe da bi se on htio s nama bolje upoznat i te neke brije i počne ić za namaaa...!!!a mi se usraleeeeekeekeekhhhhh
a luda maja ide razgovarat s njim,tražio ju je broj al ona mu nije dala...
tipac ima 17 godinanuti tu nas sedmašice došo gnjavit....ludlud
uglavnom reko nam je da JE HODAO S TEOM BANIĆroflroflroflroflrofl
jednom glupačom iz 7b...a bože jadna je .....fakat ono kak bi moja nely rekla NO COMMENT....=).....

i to bi bilo to...kisam vas sve a pogotovo moje naj kloshare i klosharice=)
kisskisskisskisskisskiss
wavewavewavewavewave

by_komica...!!!=)


10.02.2008. u 22:13

| KomEntaRi (68) | pRinT | x |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.