siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Da/nE

DizaJn bY: zWjezDica

Opis bloga


Get your own Chat Box! Go Large!







ey
ako vam se svida blog slobodno dolazite i komajte a ako ne onda vidite ovaj gore x?.. =P...eeee taj...bas taj...samo klikni!.... bye bye...=)...hehe....

Linkovi

Blog.hr

Imy (imam svoj)
Mare i Idica
Tesaaaa
Tessa i Barba
Kraljicka
Mecki
Ella
Nely
Nessie
Karalicka
Pepe

o frikushama =)

hm.....
mi smo 2 frikushe
tocnije imy i koma
zivimo u zg.....
idemo 7A.....najbolji
razred na skoli!...=)...
hehe......iamo puno
frendova i frendica al
nam se neda sad nabrajat!
heh.....
ajde nis...
nadamo se da cete cesto
komat i citat blog!...=)
pozzzzz
bye bye

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


LOVE

love

LOVE

love

love

love

Love

LOVE

LOVE

© Frikushe =P





Evo meeeeeee

ejjjj
tnx na komentarima
bas ste super i
to je dobro za prvi post...
mislim zadovoljne smo
danas mi je dan bio onak OK
zato kaj sam zaradila 5 i 5
iz hrvatskog..naughty...
koja sam ja faca!..belj...
megy je sad kod mene i malo
se zezkamo...i malo surfam po
net-u.....e da ja (IMY) sam si napravila
svoj blog Imy
i komajte mi obavezno....yes...hehe
kaj ima jos kod mene???
hm......bas mi se jede lizalica....fino...
ma izdrzat cu ja...vec sam dovoljno njih
pojela...hehe....no....heh.....
e da.......dal nam neko moze rec kako
se stavljaju slike na blog????...
pliiiiizzzzzzzz u komntarima mi odg!...pliz
Koma nije doma pa sam ja danas pisala post
hehe...morate ga pohvalit....jedva sam smislila
o cem da pisem!...heh....
ajdeeeeeee......................nista.............idem
ja polakoooooooo............ja vas kissam i
pooooooooooooooz.......kiss...
komajte naaaaam.....



BY: IMY..... Moj blog


16.01.2008. u 19:22

| KomEntaRi (41) | pRinT | x |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.