nedjelja, 25.06.2006.

was für 'ne zicke

ne pitajte zbog naslova al eto to mi je dns nekak najdraza recenica... :D
eto i ja se odlucih napisat post!*facaa* bas imam inspiracije i tema i nece post bit bas pretjerano dug!
bila sam u lici,za ovaj dugi vikend!uf taman prije rodjendana!ja misla bit ce koma...onak neki frendovi od staraca su trebali doc u cet (taman na moj rockas) i gledat tekmu i bla...na kraju se ispostavilo da ce doc u sri!ja popizdila...mislim kak ne bi....covjek si moze zamislit mnogo toga sto bi za rockas moglo bit bolje od gledat tekmu sa frendovima od staraca!i onda sam dosla malo na net pa eto tak tuda svrljala pricala s martelockom s kjom smo se oept pomirli!(sam cu rec:ja sam maja i ne znam o cem pricas)lol uglanvom weird story! no nije ni bitna onda mi je ona uljepsala dan i bas sam bila happy na svoj rockas!:) na krjau nije bilo tak grozno!mislim moglo mi je vise ljudi cestitat al jebi ga.....zviot je kurva ;) stas stas
ostatk vikenda ste me mogli samo vidjet na lezaljkama vani na suncu ko zmija sam bila jebote....di sunce tu i ja!uglavnom pocrnila sam i bas sam ponosna na to!nismo se isli kupat...nije nam se dalo do senja (ne bi ni isla da su moji isli.... :P neda se to meni)
ALI isli smo dolje u polje do potoka....i da.... prvi put sam sjela na motor....tocnije skuter...al opet :):)
eh to im je problem....zato kaj ja sad ocu vozacki za motor (imam taman 16 god :))
ali problem u tome svemu.... ovak je bila reakcija ida(vec je to prije rekla): TI ces na MOTOR sjest samo preko mene MRTVE! ok to ne bi bio problem(makar ja nju volim,al jebi ga sad ja ocu motor),ali moja stara: ida ima pravo!bome ti ni ja necu dat!!mos samo na skuteru.... da ziher hvala onak....nema teroije JA OCU MOTOR i tocka.... ne dira me!!
i da martelocka gnjavi za novi dizajn na blog-DOBIT CES GA SUTRA pobogu!!!
i sta se jos bitnog dogodilo??
aha da malo prije smo imale bee i ja lijepu svadjicu....uf nismo dugo..... i zas ce opet bit da sam ja kriva? no dobro ispricavam se ovim putem za nanesenu tjelesnu i dusevnu bol!(kako bi tisa rekla :P)
i sta jos pametnog?
aha da iva-ne znam kaj one vide na njemu.... mislim da imaju velikih problema s ocima!il su na teskim drogama isto ko kak je domagoj bio kad je bio s irenom(njegov citat!)
i da to bi bilo to....uskoro mozda dodje novi dizajn (aha da zajebavat cu wusha ;))
ae cujemo se
papaaaa

mala a.k.a. cat a.k.a. dee (ne znam zas mi se to sve sad pisalo)

- 23:59 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Bee's place

ovo je moj kutak=)))


Myspace Codes & Myspace Code


Ime:Iva
Nadimci:Bee,Bibi,Bjonda
Godina:16
Horoskop:vaga
Grad:Zagreb
Skola:gimnazija=)
Hobi:tenis,klavir,komp
Volim:
frendove
boys
Brad Pitta
tenis
cokoladu
rhcp,nw,wt
spavaaat
lazanje
strane jezike
plisance
svoju novu sobu
moree
dinamo
veliki odmor

Ne volim:
skolu
matematiku
fiziku
biologiju
geografiju
trcat 6 minuta
kad mi ode tramvaj
kad moram nes a neda mi se
kelj,poriluk,mahune...
teske sminkere
narodnjake
bahatost
laz
penzice u tramvaju
preseravanje
latinski!!-smrtt
prstenje
zmijeee


OBOZAVAM RUZE!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OPISUJE MENE*ANGEL FACE*
Image Hosted by ImageShack.us

SLATKA SLIKICA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJ SPORT=)
Image Hosted by ImageShack.us

myspace

Stuff for your blog!


Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

Linkovi koji ce vam kad-tad trebat

Blog.hr
2.gimnazija
18.gimnazija
Imageshack
Tri mudraca


Cursors



Koliko vas je bilo ovdje od 12.3.2006 u 14:47

Free Web Site Counters

hit Counter

Dee's place

Ej ljudovi!


Myspace Codes & Myspace Code


Ime:Dajana
Nadimci:Dee,Didi,Cat,Rakun
Godina:16
Horoskop:rak
Grad:Zagreb
Skola:jezicna gimna
Hobi:fotografija,komp
Volim:
frendove
noc
gotiku
crno
dva neba,ledene magnolije,amy (knjige)
fotkat
razglednice(skupljam ih :))
iskrenost
lazanje
mexx(stranicu)

Ne volim:
bahatost
dvolicnost
laz
fiziku
engleski
velike sminkere
narodnjake!!
pretjeranu osjecajnost
skolu
ROZO!!(grrr)
licemjerje
osobe koje misle da su uvijek u pravu




Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Myspace Codes & Myspace Code


Myspace Codes & Myspace Code


Myspace Codes & Myspace Code


Myspace Codes & Myspace Code

Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com