četvrtak, 04.05.2006.

kores-roll on dry correction tape

naslov:whateveeer
a sad zas opet pisem post??
a doslo mi!
jucer nacionalni iz hrvatskog...hmmm..... pa ok proso mislim nismo neke stvari radili al nema beda...danas matisa...hahahaha...ko prvo leon(!!) je sjedio iz mene (katastrofa...dobro da je jos ziv) onda test...onak prvi dio ajde kolko tolko ok proso....al drugi...hahahaha svi dosnovno svi smo ga rijesili u 15 do maksimalno 20min sto dokazuje kolko smo znali....onak za pol zadataka prvi put cujemo,but who cares?? no nije vazno glavno da mi vecinu dana imamo slobodno.....najvaznija vijest danas- druga sam!!!!!!!!!!!!! wiiiiiiii ja brijala da cu bit treca al neee druga!^__^ to drugo mjesto me proganja!isto ko prosle godine!:P bas mi drago zbog toga...bila sam kod wusha pa smo mariji napisali post....molim lijepo da to svi idu procitat hahaha post o jajetu....zanimljivooo....onda u knjiznicu pa zicala ljude da idemo na sladoled i tak....jebote kako me boli glavaaaaaaa...... katastrofa....popila sam lupocet i ne pomaze!! popizdit cu nemrem ju pomaknut-jer ak ju previse i na neugodno mejsto pomaknem onda jebeno boli......
veroniki sam lijepo rekla d anecu moc prevest zem....onak glava me ubija u pojam i imam tecaj na koji moram ic onak....ma zaboli me....to ja onak zelim bit dobra i pokazat dobru volju....ma nije vazno....
za 20min idem na taj tecaj...nadam se da ce bit fora....i da nece bit mrtvih ge*****a!=^^= nebumo ime spominajli da ne bi bilo....makar svi to znaju al ok....
i da ovaj post zapravo nije trebo bit dug....poanta je da sam druga i da sam happy!^.^
i to je zapravo to....za sutra nebum NIS ucila onak nejmacki onak na probnom iz njemackog sma imala 2 i pol kriva od 70 tak da se ne brinem rpevise....sutra terenska wiii nadam se da ce bit zakon!:)) novi fotic na kartici 1505 fotki i tako :D drzte fige da bude ok....i da se ne bediram zbog gluposti (tesko da se necu...)
i ljutim se na idu posto mi za pol tog nije rekla...mislim stvarno....>.<
i da to bi bilo to :)
ajd pusaaa svimaaa
papaaaa

i jedna fotka iz like....poznata po zrakama sunca...na svim slikama ulovim zrake sunca....lol
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 18:38 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Bee's place

ovo je moj kutak=)))


Myspace Codes & Myspace Code


Ime:Iva
Nadimci:Bee,Bibi,Bjonda
Godina:16
Horoskop:vaga
Grad:Zagreb
Skola:gimnazija=)
Hobi:tenis,klavir,komp
Volim:
frendove
boys
Brad Pitta
tenis
cokoladu
rhcp,nw,wt
spavaaat
lazanje
strane jezike
plisance
svoju novu sobu
moree
dinamo
veliki odmor

Ne volim:
skolu
matematiku
fiziku
biologiju
geografiju
trcat 6 minuta
kad mi ode tramvaj
kad moram nes a neda mi se
kelj,poriluk,mahune...
teske sminkere
narodnjake
bahatost
laz
penzice u tramvaju
preseravanje
latinski!!-smrtt
prstenje
zmijeee


OBOZAVAM RUZE!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OPISUJE MENE*ANGEL FACE*
Image Hosted by ImageShack.us

SLATKA SLIKICA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJ SPORT=)
Image Hosted by ImageShack.us

myspace

Stuff for your blog!


Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

Linkovi koji ce vam kad-tad trebat

Blog.hr
2.gimnazija
18.gimnazija
Imageshack
Tri mudraca


Cursors



Koliko vas je bilo ovdje od 12.3.2006 u 14:47

Free Web Site Counters

hit Counter

Dee's place

Ej ljudovi!


Myspace Codes & Myspace Code


Ime:Dajana
Nadimci:Dee,Didi,Cat,Rakun
Godina:16
Horoskop:rak
Grad:Zagreb
Skola:jezicna gimna
Hobi:fotografija,komp
Volim:
frendove
noc
gotiku
crno
dva neba,ledene magnolije,amy (knjige)
fotkat
razglednice(skupljam ih :))
iskrenost
lazanje
mexx(stranicu)

Ne volim:
bahatost
dvolicnost
laz
fiziku
engleski
velike sminkere
narodnjake!!
pretjeranu osjecajnost
skolu
ROZO!!(grrr)
licemjerje
osobe koje misle da su uvijek u pravu




Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Myspace Codes & Myspace Code


Myspace Codes & Myspace Code


Myspace Codes & Myspace Code


Myspace Codes & Myspace Code

Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com