FrikStyle

subota, 06.10.2007.

Hmhmhmh,ko bi reko da ću opet imati nešto za pisati.U stvari,i nemam al jebeno mi je dosadno pa da si skratim vrijeme prije neg se odem spremati za grad.Da...kao da će to trajati dugo,sam se trebam oprati,obrijati,malo nasmrditi novim kelvin klajn mirisom direkt iz tvornice u Bosni i ja sam ko metak.To je nama dečkićima vrlo jednostavan postupak.Dok cure,žene,djevojke.....joj mene.To su neki rituali koji se valjda prenose s koljena na koljeno.Prvo i najosnovnije je..odabir odjeće.Ta posao stvarno nije lijepo za gledati jer će svaka mlada dama bez imalo problema probati sve stvari u svom ormaru,naći si neku lijepu kombinaciju..vratiti svu tu silnu robu natrag u ormar i ko za vraga...tada će se sjetiti da joj ta majica ne paše uz nove cipelice...i šta mislite šta će nepraviti.Mi dečki o tome uopšte ne razmišljamo,ali normalna osoba bi pomislila da će ta mlada djevojka obući neke starije cipelice.Ali ne....to bi bio kriminal dostojnog onoga kada je američka vlada ubila svojeg vlastitog predsjednika.Kennedy,ma znate i sami....
Ona opet prevrće cijeli ormar sve dok ne nađe 'savršenu kombinaciju'. Onda ide kupanje,pranje kose,šminkanje,onda dolazi frendica,pa si one zajedno lakiraju nokte i komentiraju nove tračeve u gradu.Ko je s kim bio,ko se s kim sexao...i ne može mi nitko reći da dečki misle više na sex od žena.To nije istina.One samo glume da su fine i da ih to ne zanima.Ali....hmhmhmh...vole one to.Veoma.
Dobro da sad ne zaglibim u neke ženske rituale koji me se ne tiču,već su mi presmiješni,ali neka.Treba valjda i takvih nekih sitnica u životu da te opuste.
Ko da ja radim sada nešto pametno.Pišem novi post,koji će pročitati nula osoba i to je dokazano,da ja ne znam pisati.Ali ko što sam već reko.Mala beznačajna sitnica koja me opušta i koja mi dozvoljava da nekako vizualiziram svoje misli,koliko god bile one zajebane i drugim ljudima neshvatljive.I tako ja sada sjedim u mraku svoje sobe i ne znam....ovo su sada neki rijetki trenuci u mom životu kada bi htio zapaliti cigaretu.Nisam ja neki liječeni ovisnik il neš tako.Probo jesam jedanput...dvaput i nije mi se nimalo svidjelo,ali nekako...ma ne znam ni sam.
Bolje da se bavim nekim humanitarnim radom skupljanja smeća na autocestama,nego da razmišljam o trovanju voga tela.Hehe,ko da se neću večeras zapiti ko zadnje smeće.Al neka.Sitnice...
Upravo sada slušam pjesmu od connecta,poziv doma.Jebena pjesma.Uglavno dečki pjevaju o tome kak su njihovi frnendovi poginuli jer su vozili pijani.Uvijek me ta pjesma spusti na zemlju,kolko god to sad zvuči smiješno,ali ...ma ne znam.Sam se zapitam kad će moje vrijeme doći,oće li me auto zgazit kad odem van trčat,oću li se tolko napiti da kad zaspim u disku da se više neću probudit,dobro ovo je bio glup primjer.Život je zajeban i uvijek te iznenadi.Skoro uvijek loše,ali ponekad ti se posreći pa ti život pruži nešto lijepo.Al ko što starij kažu,za svoju sreću se trebamo sami pobrinuti.Hmhm,ko bi reko,da ti stari prdeži imaju pravo.Neka, i mi ćemo biti takvi.
Aj ljudi,ja vam sad odem u kupovinu alkohola,hehe,šta ću.Možda i zaspim večeras u disku,ko zna.
Pozdrav svima.Čao

06.10.2007. u 17:51 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga