< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ludi i otkačeni četverac... zujonut



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





O nama...

*Nešto o nama*

Ovako, mi smo 4 lude i opičene tipice iz Medicinske škole koje svaki slobodan trenutak u školi provode zajedno. Best smo frendice, a ljepota našeg prijateljstva je u tome što smo sve 4 totalno različite i imamo različite prioritete, različite osobnosti i različite planove. Zato je ovaj blog malo šareno-dark, pop-rap-rock-metal-techno..........svakakav! I ipak se tako dobro slažemo........Evo nešto o svakoj od nas!

Ivona
Idem u 2. raz. Medicinske škole, živim na Grobniku, točnije na Čavlima... Vesela sam, otkačena i često provaljujem gluposti... Ali isto tako kad me razpizde, ne ostanem nikom dužna...burninmad
Rođena sam 29.4.1990. Imam mlađu sister... Gabrijela... Živi davež... puknucu
Ne bavim se ničime posebno. Slušam pop i techno. Nemam dečka. A inače mi uglavnom zapnu za oko oni koji treniraju nogomet...eh... I za mene kažu da sam šminkerica i da sam brbljava...a sta ces... blabla


Image Hosting by Picoodle.com

Martina
Idem u 2. raz. Medicinske škole. Živim na Škurinjama. Rođena sam 3.4.1990. Treniram atletiku, slušam rap,rap i samo rap; izležavam se uvijek kad imam vremena i obožavam mačke i CRNCE!!!!!! NAJVIŠE SE VOLIM SMIJATI I ZAJEBAVATI.......kao i sve tri!!!!!!!!!!!!Imam stariju sestru,ludo sam zaljubljena al vjerovatno opet u krivoga!
P.S. vještica sam...burninmadKISSICH


Image Hosting by Picoodle.com

Ivana
Idem u 2. raz. Medicinske škole. Za one koji ne znaju živim na Viškovu,rođena sam 30.06.1990.Slobodno vrijeme provodim s frendovima,obožavam ljenčariti.Slušam sve osim narodnjaka,a najviše Linkin Park i Black eyed peas!!I za mene kažu da sam lajava i otkačena,ali da znam biti zla i okrutna.....mad(ah,nisam ja kriva,što me neki znaju razljutiti)!!I to je to od mene,velika pusa...

Image Hosting by Picoodle.com

Violeta
I ja sam 2. raz. Medicinske škole,idem s ove 3 u razred. Btw:Smjer smo veterinarskih tehničara! Rođena sam 2.3.1991. Živim u Dragi!
Omiljene boje su mi crna i roza. Zovu me Vivi, Viki i još svakakve gluposti koje nemaju veze s vezom. Obožavam gnjaviti dečke... Slušam sve pogotovo Evanescence, My Chemical Romance i Black Eyed Peas,a u zadnje vrijeme i techno! Nemam dečka. Imam plavu kosu i zelene oči! Obožavam svoje frendove koji su stvarno svakakvi! Oni bi me opisali kao osjetljivu, osjećajnu, romantičnu, tvrdoglavu......... Vrckasta sam i uvijek spremna za zezanciju...cerek

Frendice: Ana-marija, Iva, Martina, Ivana, Ivona, Paola, Dragica, Marijana, Barbara, Moana, Tina....
Frendovi: Herman, Štucl, Gajo, Haro...


Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com


Blogovi koje čitamo:

MARISHA & DAISY
VIVI
MIMI
IVONA
NUMB
SARA
NAŠA LEGENDA OD RAZREDNIKA
RENATO
MARISHA
GAJO
HARO
ANEEE

Web Counter
Web Counter

Malo o frendovima...........................


Frane, Beba i Ševa usred uobičajenog provoda velikog odmora!

Andrea i Ivona

Marisha i Frane
Image Hosting by Picoodle.com
Ivona i Ane
Image Hosting by Picoodle.com
Mrvčić, Triskoli i Nika
Image Hosting by Picoodle.com
Miha i Vivi
Image Hosting by Picoodle.com
Haro i Dina
Image Hosting by Picoodle.com
Stela, Sheva i Marisha
Image Hosting by Picoodle.com
Andrea i Dragica
Image Hosting by Picoodle.com
Ivona i Vivi
Image Hosting by Picoodle.com
Ivana i Martina

ZA NAŠU SREĆU:



adopt your own virtual pet!

Evanescence-Call me when you're sober

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Should I let you fall?
Lose it all?
So maybe you can remember yourself.
Can't keep believing,
We're only deceiving ourselves .
And I'm sick of the lie,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Couldn't take the blame.
Sick with shame.
Must be exhausting to lose your own game.
Selfishly hated,
No wonder you're jaded.
You can't play the victim this time,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

You never call me when you're sober.
You only want it cause it's over,
It's over.

How could I have burned paradise?
How could I - you were never mine.

So don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
Don't lie to me,
Just get your things.
I've made up your mind.


Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com



adopt your own virtual pet!



Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

EVANESCENCE:"My Immortal"

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus:]
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along

[Chorus]


Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Kina ima kineski zid, a Hrvati - Žaka

Žak je toliko debeo da ljudi đogiraju trčeći oko njega

kad Žak ode u zoološki vrt , slonovi mu bacaju kikiriki

na audiciji za prvi dio Indiane Jonesa, Žaku je bila ponudjena uloga
kotrljajuće kamene kugle

Žak je potpisao milijunski ugovor s Te-comom, jedini uvjet je da se preimenuje u Te-žak.

Ograničenje na liftovima je 6 osoba ili 1/6 Žaka.

Zak mrzi liftove i liftovi mrze Žaka.

Statistike pokazuju da je 98% tsunamija uzrokovano Žakom.

Kad Žak ide na plažu, životinje se penju na brdo.

Žak ne može biti u bestežinskom stanju.

2. Arhimedov zakon : Žakovo tijelo uronjeno u tekućinu neće izgubiti na težini.
3. Arhimedov zakon : Žakovo tijelo uronjeno u tekućinu uvijek će istisnuti svu tekućinu.

Gdje Žak uđe, sve ostalo mora izaći. Znači, na jednom mjestu može postojati samo Žak.

Žak je samo jedan. Za drugog jednostavno nema mjesta.

Savršeno tijelo u Prirodi je kugla. Žak teži ka savršenstvu.

Žak je neporažen u klackanju.

Jucer je Žak izašao iz kuce. Na svu sreću samo na kratko, pomrčina je trajala svega par minuta...

Kad Žak ide na ljetovanje, ne plaća boravišnu taksu. On vadi građevinsku dozvolu.

Kad je ugledao Žaka, Kapetan Kirk je rekao: Where No One Has gone Before

Dodje Jacques na nogometnu utakmicu i sjedne na sve 4 tribine

Kulen je za Žaka mini hrenovka

Kad Žak nosi žutu kabanicu, ljudi trče za njim i viču "TAXI!!!"

Kad se Žak kupa u Čatežu, Sloveniju potopi veliki tsunami!

Kad je Žak izašao iz mamine utrobe, mama je izgubila 9/10 svoje težine

Da si obuče remen Žak je morao naučiti bacati bumerang.

Žak je jedina osoba koju možete pronaći preko GPS-a.

Pitate se gdje je sada Žak? Pokrenite "Google Earth".

Zašto Žak nema kuću u Sloveniji? Zbog premale okućnice.

Kad Žak stane na vagu... vaga izbaci poruku : 'to be continued...

kad Žak obuće žutu kabanicu i dođe pred osnovnu školu djeca misle da je to školski bus.

Kad žena legne na Žaka, triput se okrene i još je uvijek na njemu.

Žak ima na svakoj ruci jedan sat jer pokriva dvije vremenske zone.

Svaki krojac odjece odbija Žaka sa: "Ne krojimo zastore".

Plima i oseka mora se izmjenjuju kada Žak ode i dode sa ljetovanja na moru.


Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

ponedjeljak, 01.01.2007.

SRETNU NOVU GODINU ŽELE VAM MARTINA & IVONA & VIVI & IVANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POZZ!!!!!! UŽIVAJTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|komentiraj 3| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.