.::GlEdAnJa Na RaZnE TeMe OcImA JeDnE ČeTrNaEsToGoDiŠnJaKiNjE =0)::.

04.01.2005., utorak

KaKo PoStAtI SrEtNiJa OsObA?!

Josh jucer navecer sam htjela objaviti ovaj post, ali nisam stigla. Po cu lijepo evo sada. Bash sam procitala nekoliko blogova i zakljucila da u 90% slucajeva, tinejdzheri od 12- 18 godina nisu sretni ili zele pociniti samoubojstvo. Kako sam vech prosle godine razmisljala o pisanju knjige o tinejdzherima u skoroj buducnosti, veoma me zaintrigirala ova tema, te sam je odlucila malcice prokomentirati. Imam jednu prijateljicu koja isto tako nije pretjerano sretna u svom zhivotu, neki u razredu je izazivaju i cura se vech htjela baciti kroz prozor, a i meni nekada zna doci da bih najradije uzela pistolj i istog momenta si ciljala ravno u glavu. Svima nama ponekad dode trenutak kada nam je zbilja tesko i sve sto nam je tada potrebno je- zatvorit se u sobu i pustit neku tuznu pijesmu. No, nikada ne treba bijezat od problema nego se pokusat suocit sa njima na najbolji moguci nacin. Nakon dugog razmisljanja, odlucila sam ovdje uvrstiti i pet najboljih nacina kako tinejdzher u kratkom roku moze postati sretna i zadovoljna osoba:
1. Svima preporucam da procitaju odlicnu i zanimljivu knjigu Andrewa Matthewsa- "Slijedi svoje srce". To je intrigantna i poucna knjiga o tome kako raditi ono sto Vam se svida; kako doci na kraj racunima i slomljenim nogama; otkrivanju vlastite snage; pronalazenju smirenja; o tome kako se suociti s katastrofama; te kako ne optuzivati svoju majku. Zatim o tome kako razmisljaju sretni ljudi; zasto bogati zaraduju nove, cak i slucajno; te sto gubitnici rade i kako da ne budete poput njih.
2. Svako jutro, kada se probudite, stanite pred ogledalo i sami sebi na glas recite: "Ja sam pametna, zgodna i interesantna osoba, a to i zasluzujem." To ce Vam podici raspolozenje i cijeli dan cete zasigurno biti dobre volje, jer vi i jeste pametna, zgodna i interesantna osoba.
3. Darujte kompliment i osmijeh. Ne budite cijelo vrijeme rastreseni i bezobrazni prema svima, jer ce to kad- tad probuditi vasu griznju savjesti. Umjesto da najgoroj neprijateljici iz razreda cim dodete u skolu, kazete: "Goni se, glupaco", radije je pohvalite za npr. dobro nauceno gradivo ili joj samo poklonite osmijeh. To ce i Vas same uciniti sretnima, a ona ce jednostavno ostati bez teksta.
4. Jedite mnogo vocnih obroka i igrajte se sa svojim kucnim ljubimcima. Provjereno je da su osobe koje svakodnevno provode barem 30.- ak minuta sa svojim kucnim ljubimcima, bolje raspolozeni i sretniji. Gladenje psa ili macke smiruje i opusta covjeka, a i vas maleni, nestasni ljubimac ce biti znatno sretniji ako mu posvetite malo svoga slobodnog vremena. Uz to, ne zaboravite jesti vocne obroke, jer je takva prehrana prije svega zdrava (one osobe koje pojedu tri vocna obroka dnevno imaju znatno manju mogucnost da obole od sljepila) i podize raspolozenje.
5. Nagradite se. Dobili ste dobru ocjenu u skoli? Pomirili se sa starim prijateljem? E pa, ovo svakako zasluzuje nagradu. Prosecite do grada i nagradite se novim nausnicama ili novim ultra- modernim tankim remenom. Ili si jednostavno mozete priustiti 3 sata vise surfanja internetom ili nekoliko odlaska u kino s najboljom frendicom. Vama prepustam masti na volju. I iako Vas nije netko drugi pohvalio za dobar postupak, Vi pohvalite sami sebe i priustite si ponekada neku slatku nagradu.
Ma sta da Vam jos kazem? Vec Vam je sigurno dosta tih savjeta, ali se ipak nadam da ce Vam mojih pet malih nacina pomoci. Budite sretni i nasmijani i ne dopustite nikome da Vam bezveze kvari dobro raspolozenje;o))))).
- 20:03 - ReCi SvOjE MiSlJeNjE (3) - IsPrInTaJ Za UsPoMeNu:o) - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

OpIs BlOgA:

Image Hosted by ImageShack.us

Pa sad... uglavnom gledanja na dogadaje jedne chetrnaestogodishnjakinje. Nis posebno:o))).

SoMeThInG AbOuT Me:

Ime: -Andrea
Godine: -14
Mjesto stanovanja: -Hrvatska, Zagreb
Hobi: -Well, nekad sam se bavila baletom al sam brzo prekinula, u slobodno vrijeme pomalo sviram i gitaru (znam samo jednu pjesmu odsvirat lol), al mislim da cu i s tim odustat jer imam premalo slobodnog vremena. U skoli ucim engleski i njemacki jezik, a i volim se igrat sa svojim psom Chupkom. To je uglavnom to.
Omiljena knjiga: -"Cuvari" od Deana R. Koontza
Najdrazi romanticni film: -"Titanic"
Najdraza komedija: -"Glup, gluplji"
Najdrazi horor: -"Resident evil"
Najdrazi glumac: -Bruce Willis
Najdraza glumica: -Sandra Bullock
Najdraza grupa: -Green Day definitivno
Najdrazi pjevac: -Eminem
Najdraza pjevacica: -Norah Jones i Fergie iz Black Eyed Peasa
Najdraze jelo: -spageti
Najdraze pice: -coca- cola
Najdrazi predmet: -prsten iz Lapisa
Volim: -breakdance, punk, cvijece, plavu boju, srebro, sunce, svoju obitelj, dobre i iskrene prijatelje, znanstvenu fantastiku, svemir, planete, vile i vilenjake kao i druga mitoloskha bica, dobre knjige
Ne volim: -umisljene, prepotentne i egoisticne osobe, dosadne knjige od puuuno stranica, petak 13., prokuhano mlijeko, mahune s koncicem, kada ljudi pokusavaju upravljat mojim zivotom i nareduju mi, skolu, ucenje...
Pa to je to. Ne pada mi na pamet nista vise sto bih mogla napisat o sebi. Kiss;o)))!!!

Image Hosted by ImageShack.us

.:: FaVoUrItE WeB SiTeS ::.

JuSt LyRiCs.....

"BoUlEvArD Of BrOkEn DrEaMs"

Image Hosted by ImageShack.us

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don"t know where it goes
But it"s home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I"m the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow"s the only one that walks beside me
My shallow heart"s the only thing that"s beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone
Ah

I"m walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

Read between the lines
What"s fucked up and everything"s alright
Check my vital signs
To know I"m still alive and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow"s the only one that walks beside me
My shallow heart"s the only thing that"s beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone
Ah

I walk alone
I walk a...

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I"m the only one and I walk a...

My shadow"s the only one that walk beside me
My shallow heart"s the only thing that"s beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone...

(GrEeN DaY LyRiCs - BoUlEvArD Of BrOkEn DrEaMs)





Free Website Counter