.::GlEdAnJa Na RaZnE TeMe OcImA JeDnE ČeTrNaEsToGoDiŠnJaKiNjE =0)::.

31.12.2004., petak

AnD ThAtS My HaPpY EnDiNg...(for this year);o)

Well... evo jedna godina je pri kraju i zapravo, ako malo bolje pogledam, ova godina mi i nije bila previshe vesela. Dogodila su mi se mnoga razocharanja, gubici dragih osoba, a i primjetila sam da me mnoge osobe ne gledaju kao prije. Roditelji se prema meni vise ne ponasaju kao prema svojoj dragoj maloj djevojcici, vech su mi naglo prepustili samostalno donasanje nekih odluka. Isto tako prijatelji se previse oslanjaju na mene, a ja uopce ne znam kako cu ispuniti sva ta njihova iscekivanja. Ali, u svakom zlu ima i neko dobro. Upoznala sam doista puno dobrih i dragih osoba koje su barem djelomicno unjele malo sunca u moj zhivot. Medu njima na prvom mjestu su: Suncica, Selma, Ines i Katarina. Od kako sam se s njima pochela druziti vech na pochetku ove skolske godine, shvatila sam koliko su zapravo dobre, drage i iskrene prijateljice. Uz njih se uvijek dobro zabavim, a i velika su mi podrska u teskim trenucima. Ovdje je dakako i jedan dobar i dragi dechko kojeg sam upoznala preko interneta- Mario ili Neo. On i ja imamo zbilja puno zajednickih interesa. Oboje vjerujemo u NLO- e i izvanzemaljce, navijamo za Dinamo, volimo stripove... zapravo tu bi se dalo josh puno nabrajat;o). Bash te osobe su 2004. godinu meni ucinile posebnom. Cure me uvijek utjese u losim trenucima, a Neo me ponekad zbilja nasmije do suza:o). I iako me neki smatraju glupom i beznacajnom, te su mi osobe pomogle da dokazem da ja to nisam. Nitko nije savrsen, ali ja mislim da ipak nisam niti najgora. Svatko si ponekada moze dopustiti pravo na timeout ili mu jednostavno dode zuta minuta kada eksplodira i njegov bijes koji se dugo talozio u njegovoj dusi odmah izade na vidjelo. So, ako sam ja ikome nesto lose rekla ili napravila, ovim mu se putem ispricavam. Odlucila sam napraviti i listu svojih top 5 stvari koje cu popraviti ili unijeti u slijedecu 2005. godinu:o):
1. Popravit cu ocjene, jer mi se sedmi razred gleda za upis u srednju skolu, a moja veeelika zelja je upisat matematicko- informaticku gimnaziju, te potom informaticki fakultet.
2. Vise cu vremena provoditi sa svojim dobrim prijateljima, jer sam shvatila da me usamljenost cini tuznom i veoma povucenom.
3. Vise cu vremena posvecivat svom psu Cupku. Svaki dan cu ga redovito vodit u setnju i vise mu NIKADA necu zaboravit dati jest.
4. Riskirat cu i u svoj zhivot uvest spontanost- jer bez nje je sve previse proracunato.
5. Dovrsit cu svoju knjigu i unajmit lektora da je pregleda i ocjeni, jer se vech dugo trudim oko nje i smatram da bi zapravo na kraju trebala dobro ispast.
I mislim da bi to trebalo biti to. Iako mi u horoskopu pishe da je 2004. bila zbilja teska godina za jarce, mozda i najteza u njihovom zhivotu, ja cu se potruditi da 2005. to ispravi. Jer ovo zatvara jednu stranicu u mom skromnom zhivotu, a otvara jednu potpuno novu stranicu- ispunjenu smijehom i veseljem, a ponajvise ljubavlju- jer je ona ta koja pokrece svijet. Volim Vas sve, pusa:o)))...

- isjecak iz dnevnika.

- 20:05 - ReCi SvOjE MiSlJeNjE (1) - IsPrInTaJ Za UsPoMeNu:o) - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

OpIs BlOgA:

Image Hosted by ImageShack.us

Pa sad... uglavnom gledanja na dogadaje jedne chetrnaestogodishnjakinje. Nis posebno:o))).

SoMeThInG AbOuT Me:

Ime: -Andrea
Godine: -14
Mjesto stanovanja: -Hrvatska, Zagreb
Hobi: -Well, nekad sam se bavila baletom al sam brzo prekinula, u slobodno vrijeme pomalo sviram i gitaru (znam samo jednu pjesmu odsvirat lol), al mislim da cu i s tim odustat jer imam premalo slobodnog vremena. U skoli ucim engleski i njemacki jezik, a i volim se igrat sa svojim psom Chupkom. To je uglavnom to.
Omiljena knjiga: -"Cuvari" od Deana R. Koontza
Najdrazi romanticni film: -"Titanic"
Najdraza komedija: -"Glup, gluplji"
Najdrazi horor: -"Resident evil"
Najdrazi glumac: -Bruce Willis
Najdraza glumica: -Sandra Bullock
Najdraza grupa: -Green Day definitivno
Najdrazi pjevac: -Eminem
Najdraza pjevacica: -Norah Jones i Fergie iz Black Eyed Peasa
Najdraze jelo: -spageti
Najdraze pice: -coca- cola
Najdrazi predmet: -prsten iz Lapisa
Volim: -breakdance, punk, cvijece, plavu boju, srebro, sunce, svoju obitelj, dobre i iskrene prijatelje, znanstvenu fantastiku, svemir, planete, vile i vilenjake kao i druga mitoloskha bica, dobre knjige
Ne volim: -umisljene, prepotentne i egoisticne osobe, dosadne knjige od puuuno stranica, petak 13., prokuhano mlijeko, mahune s koncicem, kada ljudi pokusavaju upravljat mojim zivotom i nareduju mi, skolu, ucenje...
Pa to je to. Ne pada mi na pamet nista vise sto bih mogla napisat o sebi. Kiss;o)))!!!

Image Hosted by ImageShack.us

.:: FaVoUrItE WeB SiTeS ::.

JuSt LyRiCs.....

"BoUlEvArD Of BrOkEn DrEaMs"

Image Hosted by ImageShack.us

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don"t know where it goes
But it"s home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I"m the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow"s the only one that walks beside me
My shallow heart"s the only thing that"s beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone
Ah

I"m walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

Read between the lines
What"s fucked up and everything"s alright
Check my vital signs
To know I"m still alive and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow"s the only one that walks beside me
My shallow heart"s the only thing that"s beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone
Ah

I walk alone
I walk a...

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I"m the only one and I walk a...

My shadow"s the only one that walk beside me
My shallow heart"s the only thing that"s beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone...

(GrEeN DaY LyRiCs - BoUlEvArD Of BrOkEn DrEaMs)





Free Website Counter