Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS

BLOGOVI
VODA
VODA - Dizajnovi
ŠKRLECKA i FRANJIČKA
STHEJDY








SLUŠA SE...

Image Hosted by ImageShack.us My Chemical Romance

"The Sharpest Lives"

Image Hosted by ImageShack.us Godsmack

"I Stand Alone"

Image Hosted by ImageShack.us The Calling

"Wherever You Will Go"


Image Hosted by ImageShack.us Disturbed

"Down With The Sickness"

Image Hosted by ImageShack.us Flypside

"Train"


MALO SLIKA


Moj Kvart
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LINKOVI
BLOG
ISKON
TORRENTZ
YOUTUBE "Jubitou"



Research database for students. You can find just about any report or essay you want.
OD 20.03.2007

users online

nedjelja, 07.01.2007.

LIVE THROUGH OTHERS

Evo onaj obećani post s malo više inspiracije. Kako je ne bi bilo kad smo jučer pobijedili. Evo da i ja službeno potvrdim JUG 2 - V.B.K.-a 6:1. Utakmica je bila napeta sve do trenutka kada smo zabili treći gol, onda sam počeo igrat opuštenije.

Moram se zahvaliti navijačima s JUGA 2, da nije bilo njih ne bi bilo takvog žara i borbe na terenu. Stvarno su to svjetski izveli, jest da su stolice letjele i da je bilo privedenih ali sve je to u granicama tolerancije jer smo mi pobijedili i nismo ih iznevjerili. Sad se treba nabrijati za Vladislavce...
Također se moram zahvaliti "navijačicama" s V.B.K-a što su došle na utakmicu i vidjele kako "kršni" momci s Juga 2 igraju. Posebni pozdravi ŠKRLECKOJ i NANI koje su tvrdile da ćemo izgubiti (ipak ću se ja smijat u školi.) Al nema veze, tako treba navijati za svoje, to se cijeni...U svemu tome najviše mi žao Mirka The Vratara koji je morao trpiti lošu igru suigrača.
Sve u svemu dobro je završilo. Svi koji su se hvalili da će nas razbiti sad neka šute...A mi idemo dalje s nogama čvrsto na zemlji, nećemo nikoga podcijeniti, al ne damo na se i na svoje.

Tijekom ovih praznika napokon sam shvatio puno stvari koje su me mučile. Što je najbitnije, shvatio sam da ako već ne vidimo neke stvari nećemo nikada. Ovu godinu namjeravam započeti bez ikakvih svađa, hladne glave...(kroz zid). Još malo pa počinje nastava a meni se ne da ići u onU ustanovu...Al ipak ću morat kreniti žestoko i nezaustavljivo...eheheh...Ima da sve znam...Pozdrav svima posebno Big Ben ekipi(isprika što nisam mogao doći)...

I STAND ALONE



| komentari (25) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.