Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS

BLOGOVI
VODA
VODA - Dizajnovi
ŠKRLECKA i FRANJIČKA
STHEJDY








SLUŠA SE...

Image Hosted by ImageShack.us My Chemical Romance

"The Sharpest Lives"

Image Hosted by ImageShack.us Godsmack

"I Stand Alone"

Image Hosted by ImageShack.us The Calling

"Wherever You Will Go"


Image Hosted by ImageShack.us Disturbed

"Down With The Sickness"

Image Hosted by ImageShack.us Flypside

"Train"


MALO SLIKA


Moj Kvart
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LINKOVI
BLOG
ISKON
TORRENTZ
YOUTUBE "Jubitou"



Research database for students. You can find just about any report or essay you want.
OD 20.03.2007

users online

subota, 09.12.2006.

KAD STVARI SHVATIŠ KASNO...

Sve je krenulo u petak navečer, kada sam pao s možda nekih 2m visine na rame i dobrano lupio glavom od zemlju. Sve mi se zavrtilo a rame i rebra me ubijaju, nemoš ni disati kak treba. Došao sam kući držeći se za zid da ne padnem...umio se ledenom vodom da dodjem malo k sebi, prije nego me starci vide...Zatim me uhvatila moja "ljuta minuta" bolje rečeno ljuti sati...jer sam satima razmišljao o glupostima koje su mi odjednom došle u glavu.

Jednostavno mi je sve dopizdilo...Cijelo vrijeme se trudim biti onakav kakav jesam, nikad nisam pokušavao biti ono što nisam, niti ću ikada. Cijelo ovo vrijeme sve stvari obavljam u zadnji tren, ne organiziran sam...a to mrzim, uvijek imam plan za sve pa čak i kad nešto iskrsne uvijek se snađem(ali da padnem s 2m visine) to se ne nije moglo očekivati.
U zadnje vrijeme se ne ponašam kao uobičajeno...to nisam ja. Prioritete i obveze koje sam si davnih dana odredio odlažem i odlažem, nikako da ih sve obavim u vremenu koje imam...Previše se ja zajebavam meni se čini. Ne znam reći NE, NEĆU ili NE MOGU...počeo sam se ravnati po drugima a to nije dobro. Ja zapravo nisam takav, imam svoje Ja, svoj stav i oduvijek sam motiviran ciljem prema kojem idem i kojemu sam sve bliži i bliži.

Znam da je većini ljudi to smiješno. TKO JE DANAS LUD ŽRTVOVATI SE ZBOG NEČEGA? Zašto bi učili kad znamo da nam to neće trebati u životu? Zašto se baviti sportom kad znamo da nema kruha od toga...Zašto bi bili dobri, vrijedni i radili onako kako treba?
Glavni razlog zašto dobri i vrijedni ljudi propadaju su alkohol (nitko vama ne brani napiti se, ali postati rob alkoholu to je druga stvar, pijančenja svakog petka i subote), cigarete(to i nije neka opasnost), droga(uništava sve živo što postoji). Kad vas nagovaraju da počnete piti ili pušiti a vi se povedete za njima samo kako bi upali u društvu i da ne bi ispali jadni pred njima.

ISKRENO? MENI JE SVE TO SRANJE! Ja nisam takav. I većina me ljudi sprda ovim riječima "Vidi ovoga, ko neki svetac"...Jebiga ljudi, ja nisam kao svi ostali. Mene to ne privlači i ja nisam svetac, nego sam tako odlučio u životu, neću biti pijanica ili pušiti cigarete i biti danguba. Živjeti od vikenda do vikenda. Nitko nije rekao da ja ne mogu popiti(mogu, ali neću iako znam da je život kratak, i sigurno znam da se NE ŽIVI samo jednom). Sve nas čeka nešto puno bolje ili gore poslije ovog života. Istina, ja nekad znam pretjerati sa svojim pričama, ali nije to tako. I neka me zajebavaju, ja se držim svoga i znam da ću uspjeti zato što je malo ljudi poput mene.

Takvi ljudi koji zajebavaju sada su lokalne pijanice, jeftina radna snaga bez budućnosti, uništavaju si život jedinu stvar koju i imaju. I takvi ljudi misle "Zašto bi se mi trudili kad znamo da ćemo umrijeti, ili će nas kamion udariti.." E vidite, oni su jako glupog shvaćanja...Ja se trudim uspjeti od svoje sedme godine jer sam već onda imao cilj i da mi ovog trenutka sve propadne ne bi mi bilo žao...ZATO ŠTO ZNAM DA SAM POKUŠAO, DA SAM BIO DRUKČIJI OD SVIH OSTALIH...

I ZATO SAM UVIJEK PROKLETO SAM...i uvijek se prilagođavam drugim ljudima jer rijetki su takvi ljudi kao ja. Dosadile su mi te priče "Ovaj se napio...ova se napušila(e sad ko zna čega). Istina je, ovo su najbolje godine za ludovanje i šta ti ja znam šta još sve. Ali nije bitno, valjda ću ako dragi Bog da uspjeti u ovom prokletom životu...Vjerojatno sam poludio od onog jebenog udarca glavom...al vidim da je pridonijelo meni u korist...Uživajte ljudi...ja idem raditi nešto korisno...čeka me težak tjedan ili dva...

WEAK ON BLUE EYES



| komentari (65) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.