II. DIO: Ljubiti... mislima? - . OpenBook . | | Somewhere Inside Our Minds. || ? - Blog.hr
08.06.2009.
II. DIO: Ljubiti... mislima?
Image and video hosting by TinyPic


Napravili smo korak ka izlazu iz učionice. Gledao sam obris Glorijinog tijela dok je nestajala u dubinu mračnog školskog hodnika.
„Predivna je“ pomislih spuštajući pogled.
Znači, napokon sam ju upoznao. Djevojku za koju mi je pogled na školskom hodniku zapinjao prethodna 2 mjeseca. Uvijek kada bih ju sreo osjetio sam jak nagon, neku silu koja me vukla da zaokrenem glavu i još jedan pogled usmjerim prema njoj. Jasno mi je da to nije primjećivala. Točnije, nitko to nije primjećivao. No, meni je ona postala draga zanimacija kojom sam kratio minute na velikom odmoru.
Da, nešto je jednostavno zračilo iz te cure i privlačilo me njoj. „Ono nešto“ tako deško za dešifrirati. A danas smo se, eto, napokon i osobno upoznali. Iskreno, želio sam to od prvog puta kada sam čitao njezine ispovijesti na Internetu. Znao sam da želim upoznati tu djevojku, ali jedino što sam do tada znao o njoj jest da pohađa moju školu. A onda su se kockice napokon posložile i shvatio sam tko je ta djevojka. Djevojka iz susjednog razreda, cura koja je posjedovala nešto neopisivo privlačno i slatko u svojim tamnim kovrčama koje su joj se slijevale niz leđa dok se kroz vrevu školskog hodnika probijala sa slušalicama u ušima. Od tog trenutka, prije 2 mjeseca, preokupirala je moje misli. Iskreno, znao sam čitav odmor provesti proučavajući kovrče te neobične djevojke.

Trgnuo sam se iz misli te se zaputio prema suprotnom kraju škole. Bio sam umoran; više od svega želio sam doći kući i napokon se naspavati. Petak je, zaslužio sam to nakon svih obavljenih nogometnih treninga tog tjedna. No, još sam imao toliko toga za obaviti tu večer.
Koračao sam prema izlazu zgrade, a ondje se već na svjetlosti ocrtavala silueta druge djevojke. Stajala je tamo, čekajući mene.
„Hej, Zgodni“ rekla je utisnuvši mi poljubac dobrodošlice u usne.
„Hej“ smogao sam snage odgovoriti joj.
„Gdje si bio zadnja 2 sata? Mislila sam da imaš slobodno.“
„Matematika..“
„Ti i matematika? Oh, ne nasmijavaj me!“
„Zar je nešto smiješno?“
„Teško te zamišljam s kalkulatorom u rukama. Draži si mi s nogometnom loptom na terenu!“ prozborila glasno se smijući te mi poklonivši još jedan poljubac u usta.
Primila me za ruku dok smo napuštali okrug zgrade. Pričala je vrlo brzo, nizovi riječi tekli su joj iz usana. Pričala je o treningu plesa, o školi, o tome kako sam joj nedostajao zadnja 2 dana, o planovima za vikend…
Da, pričala je vrlo brzo. Pričala je stvari koje me ni malo nisu zanimale. Mislima sam bio daleko, daleko…
„I, što kažeš?“
„U vezi čega?“
„Pa subota! Rođendan mi je! I idemo u grad zajedno. I, jesmo se dogovorili? Dođeš po mene u 8?“
„Dobro.“
„Hej, Bruno… Zašto si danas tako… hladan?“
„Samo sam umoran“
„Zar ti nije drago što me vidiš?“
„Je.“ odgovorio sam dopustivši da me još jednom poljubi.
Nije bilo u redu od mene.
Nije bilo u redu dopustiti joj poljupce. U tzv. vezi bili smo svega tjedan dana, no ovo je bio tek treći put da se vidimo. Nije to bila prava veza, točnije, ja nisam želio vezu. Opet jedna od stvari koje je teško dešifrirati. Zajedno smo, i stalo joj je do mene, jasno mi je to. Kako se sve dogodilo, ne znam. Znam samo da nisam bio spreman za to.
Ljubila me i svakim mi poljupcem pružala snažnu dozu strasti… Toliko snažnu da ju ja nisam znao, ili nisam želio primiti. Ljubila me, no te poljupce nisam osjećao. Stajao sam naslonjen na zid, hladno je ljubio, rukama joj dodirivao ravnu, plavu kosu... No mislima sam još uvijek sjedio u učionici matematike. U mislima sam proučavao duboke smeđe oči i rukama mrsio duge, smeđe kovrče.
Stajao sam naslonjen na zid i ljubio Reu, svoju djevojku, dok su misli iznova letjele.
A u mislima sam bio s Gloriom.

15:49 - Komentiraj ( 19 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

.Opis bloga.
Make a wish and place it in your heart. Anything you want, everything you want. Do you have it? Good. Now believe it can come true. You never know where the next miracle is gonna come from, the next smile, the next wish come true. But if you believe that it's right around the corner, and you open your heart and mind to the possibility of it, to the certainty of it. You just might get the thing you're wishing for. The world is full of magic. You just have to believe in it. So make your wish. Do you have it? Good. Now believe in it. With all your heart.
*oth

Image and video hosting by TinyPic

Samo jedan u gomili a opet poseban.
Fikcija? Ili ipak ne.
Moji prvi pokušaji pisanja.
Iako svu ovu priču s pisanjen ne shvaćam ozbiljno, molim vas upozorite me na pogreške, kako gramatičke tako i one u radnji.
Prihvaćam komentare i kritike te ideje za realizaciju daljnje radnje.

even fairytale characters would be jealous.

Gloria.
Image and video hosting by TinyPic
Realna, buntovnica, inteligentna, osamljena, naivna, zaljubljena.
Traži ljubav i iskrenost u ljudima.
Prečesto se razočarala, no još se uvijek pokušava smijestiti pod svojom sretnom zvijezdom.
Malo po malo, u njezin život ulaze stvari koje je smatrala nerealnim i postaju dio stvarnosti. Dio života, dio njezine bajke.

Bruno.
Image and video hosting by TinyPic
Pogrešno procijenjen od strane ljudi, u društvu se kreće s titulom površnog arogantnog dečka.
Negdje u dubini, nježna, sramežljiva duša.
Promijenjiva raspoloženja, ne zna izraziti svoje osjećaje te se često drži distancirano.
U Gloriji pronalazi iskrenu dušu, dušu neiskvarenu suludim idealima.
Glorija u njemu pronalazi svoju sjedalicu pod maloprije spomenutim zvijezdama.
Veže ih prijateljstvo i iskren odnos: Bruno joj priznaje svoje strahove, nadanja i maštanja, a u društvu na sebe navlači status neobičnog samotnjaka.

"Život se ne mjeri brojem uzdisaja nego brojem trenutaka od kojih zastaje dah."

<3


credits
duckdz. - x x x