Evo za naš razred:

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Evo vam malo slikica za Božić:


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


border="0">
Glitterfy.com - Glitter Graphics


< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

Opis bloga

Sve i svašta...za svakog po nešto!!!=)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Evo naše ankete.....glasajte....:

Kakav vam je nas blog???
Najbolji
Super
Ok
Nis posebno
Bezveze
  
pollcode.com free polls


Evo slikica od RIHANNE ...yes...:


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics








petak, 08.02.2008.

Školsi ples je završio....cry.....

Ah nakon dugog plesanja...nut....vratila sam se doma. Umorna sam i sve me boli........pogotovo noge. Sigurno vas sve zanima kako smo se Pixi i ja provele na plesu! Bilo je super!!! Mateja je plesala sa svjom simpom i s drugim dečkima, a ja sam plesala sa svima koji su me pitali..........osim dva čovca koja mi idu na živce! Čak sam plesala i s dva petašića (ja sam šestašica)........znam malo sramotno.....ali nije bilo tak loše!!! Uglavnom, sve je bilo super osim onog čovca koji je puštao mjuzu........mjuza je bila....koma!!! Al dobro, odoh ja spavat......ak bum mogla!
Puno komajte jer ako ne komate......no......znate kaj će bit! (napisale smo u jednom postu prije)
A sad........wave........do sutra!

By: Suki ...mouthwash...



| Say SomeThiNg (8) | PriNt | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.