< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

~ˇ^˘°˛'NEŠTO O MENI'˛°˘^ˇ~

Zovu me:zalivenEllazaliven
Škola:Pula
Živim u:Poreču, Puli
Moja priča je počela: 02.12.1990.
Slušam:Sve osim narodnjaka&panka& još nekih.... Boo??
I nemam pojma kaj da još napišem... sjetit ču selud

Volim- moju Lanu, nekog tamo, pisat komentare& postove&, zajebavat, Poreč, Izlazit, pit, jest, žvake(zelene orbit), moj krevet, auta, labella, šminku, moj mobitel i još puno toga

Ne volim:umišljenje, dvolične&lažljive ljude, drugi mogu proč, kad imam mengu, kad mi je prazna baterija na mobu, kad mi se zablokira kompić, neke ljude, sve kaj je vezano uz učenje, kad nisam u Poreču, kad ga ne uspim viditi(njega), kad neznam više kaj da pišem itd....
Cmokić veeeliki svimacerek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Na pijesku napisah tvoje ime
al ga obrisa vjetar ludi...
Na stablu ga urezah,
al ga posjekoše zli ljudi...
Tad ga urezah u srce svoje
gdje če zauvijek ostati moje....


sVako jutrO misLIM na TEbe, kako ču te poLJUBiti i kAko je oVaj dan Ipak sretan koliko bio nesretan.
I UVIJEK ĆU TE VOLJETI...

ponedjeljak, 19.02.2007.

KisSacHhHh

evo mene...Imala sam neki posao ovih dana za obavit...pa nisam baš stigla na net.....Mislim..išla ja na net..al nisam stigla pisati post....Al nema veze...
Kod mene sve po starom...Još uvije sam na istom mjestu...samo patim&Plačem...al ne samo zbog njega....več i zbog nekih drugih stvari...tj..osoba....Al neču sad o tome..jer se zbog toga bacam u još veči bed...no
Škola je još uvijek tamo...nije još eksplodirala...Al oče..jednom..jer ipak nam se treba isplatiti sav taj trud.....Ehh...a šalim se...smijehEvo ja se naučila stavljat slike..pa za sad je dosta moja naj omiljenija...
Eto..toliko o tome....To je bilo samo javljanje da sam još uviejk živa....noAjd....
trebala bi sad ič....PusiCa sVima....A pogotovo Lani&MarincHe..kojoj sam napokon sve rekla...Znat če ona.....wave
love yA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

˛.,¤~×°`SrEcHa Je jEdIni uDaRaC KoJi mE UvIjEk PrOmAsHi`°×~¤,.˛



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.