< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

~ˇ^˘°˛'NEŠTO O MENI'˛°˘^ˇ~

Zovu me:zalivenEllazaliven
Škola:Pula
Živim u:Poreču, Puli
Moja priča je počela: 02.12.1990.
Slušam:Sve osim narodnjaka&panka& još nekih.... Boo??
I nemam pojma kaj da još napišem... sjetit ču selud

Volim- moju Lanu, nekog tamo, pisat komentare& postove&, zajebavat, Poreč, Izlazit, pit, jest, žvake(zelene orbit), moj krevet, auta, labella, šminku, moj mobitel i još puno toga

Ne volim:umišljenje, dvolične&lažljive ljude, drugi mogu proč, kad imam mengu, kad mi je prazna baterija na mobu, kad mi se zablokira kompić, neke ljude, sve kaj je vezano uz učenje, kad nisam u Poreču, kad ga ne uspim viditi(njega), kad neznam više kaj da pišem itd....
Cmokić veeeliki svimacerek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Na pijesku napisah tvoje ime
al ga obrisa vjetar ludi...
Na stablu ga urezah,
al ga posjekoše zli ljudi...
Tad ga urezah u srce svoje
gdje če zauvijek ostati moje....


sVako jutrO misLIM na TEbe, kako ču te poLJUBiti i kAko je oVaj dan Ipak sretan koliko bio nesretan.
I UVIJEK ĆU TE VOLJETI...

srijeda, 27.12.2006.

...->Sretno svima vama<-...

Evo mene na pisanju posta zadnji put u ovoj godini.....Mislim da neču stić pisat još postova do iduče......Počinjem se ja pripremati za (kako neki kažulud)najluđi provod u godini....smokinparty
Samo da u par riječi opišem ovu godinu.....zalivenAl mislim da nemam samo par riječi za ju opisatbang
Ovako....doček 2006.godine nije bio baš sjajan i bajanbang.......Malo dosadnozijev.....i jedva sam čekala da dođemo u stan....mogu vam reč da mi je bilo bolje kad sma došla u stan(u Poreču)cool.....kod mene je prespavalo dosta ljudi sa kojim sam bila onaj put u puuuno boljim odnosima nego šta sam sadno....
Al idemo dalje.....i tak došla i madškolamad.....al je i prošlayes...i došlo ljetonaughty......
ma niti ljeto mi nije bilo baš neštbang.....
mislim...
bilo je nekad stvarno dobroparty.....
Al prošlo i to.....Tokom ljeta mi se desila jedna stvar za koju sam jako, jako sretnarofl.....jako sam se zbližila sa thumbupLanomcerek....mi smo si bile jako dobre i prije....mislim...družile se mi u istom društvu..pričale si probleme...pomagale jeda drugoj....al ovo ljeto smo si postale ono...naj, naj.....I to mi je za sad jedina pozitivna stvar u životu......Jer doma mrzim bitiheadbang......ja se snalazim samo u Porečucool.....Ljubaveek.....hm...a nemam pojma kaj osječam prema komenono.....al budem ja to riješilayes.....i jedino mi ide friendships....Lanawave.....
Imala sam ja još puno njih...al tu su male svađeblabla.....Al nema veze to......
Lijepo rečeno....ova godina mi nije bila baš nešt posebna.....Od 365 noći....ja sam mirnio spavala samo nekih recimo 150....uf!!Bila je kobna....puknucu
Al u jedno sam sigurna.....2007. mi treba bit sjajna..tj.ne baš sjajna....al obrnuta od ove treba biti.....Više si neču dozvoliti da plačem za nekog koji to ne zaslužuje i točkayes(Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze....a ona koja ih zaslužuje....neće te nikada rasplakatiyes:....)
I to je to......ja mislim....namcor
a vama svima želim da se ljepo provedete za doček 2007. godinepartysmijeh koja vam treba biti sretna, u kojoj vam se trebaju ostvariti što više želja.....samo vas molim bez suzanamcor(al radosnica možerolleyes).....
Budite mi dobri..i zabavite se!!!partysmokin
Volim vas sve!!!em>



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.