myspace layout

myspace layout

ko kaže da je blog zapušten?!?! - FRIENDS 4EVER by:8d - Blog.hr

FRIENDS 4EVER by:8d

ko kaže da je blog zapušten?!?!

znate šta, ona bazooka samo zna reć a ništa ne zna učinit, pa ako smo blog zapustile, šta ne napiše taj glupi post i svi zadovoljni. počela je škola, ali ne osnovna nego srednja, dakle nismo više zajedno u razredu. ta škola iziskuje puno više rada i učenja. postajemo odgovorne osobe, prelazimo u svijet starijih. uzimamo odgovornost na sebe. joj šta ja to pišen, učin vas pameti, a koja odgovornost, ja prvi dan škole zakasnila 15 minuti, pušimo cili razred na svakom malom odmoru, jučer sam dopila neopravdani i asa. kakva odgovornost?!? škola je pičkin dim!!!!! ja sam napisala svoje, a od vas očekujen da i vi pišete svoje, jer me zanima kako je vama u školi, ništa ne pričate................pogotovo kako je zoji, ma biće je ona napisala na svom blogu. evo ako vas zanima zojin link bloga: justonecrazygirl.blog.hr .pa eto sad vas pozdrafljam i idem.

samo jedno pitanje ko je NONEJM i kako zna ono šta je bilo s franom?!?!


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 12:01 - ISPECI PA RECI! (2) - NEĆEŠ VALJDA...? - #