< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Letters Red Glitters

Letters Red Glitters



Letters Red Glitters

Letters Red Glitters

evo malo i o nama

ime:rea & lela
škola:stoja
razred:7c
naj boja:plava & crna
naj piće:sprite & voda
naj hrana:pizza
naj frendovi:rea-petra,lela,tea,nika,
anja,dorotea,nina,ele,ekipa s odbojke,
marina,maša,sara.......
lela-ekipa s rukometa,iz raz,
zeky,kraljica,mony,niky,iva,paty........ako
sam nekog zaboravila nemojte se ljutit....
simpa:nije važno

evo par cool blogova koje posjećujemo

myunperfectworld
eveything11pink
dodo
keep it dancing


myspace
Glitter Graphics

ponedjeljak, 25.06.2007.

BILO JE I VRIJEME!!!!!!!!!!!!

ej ljudi evo mene, ako neće lela pisat post onda ću ja........wave
evo svašta se dogodilo ovih dana..........
ZAVRŠILA JE ŠKOLA, ALI NARAVNO OPET POČINJE ZA 2 MJESECA(nažalost)...........blabla
u subotu sam bila na roćkasu kod maše u premanturi......
bilo je predobro i tom prilikom sada pozdravljam mašenku!!!!!!!!!!!!party
u petak sam bila u lunaparku, danas sam bila na moru i vani........
vani nikog živog pa sam se vratila kući malo na internet.
u petak sam bila na verudeli gledat odbojku na pijesku jer je trener igrao pa smo mi sve cure išle gledat.........
išle smo na bazene pa smo se išle zajebavat na aquagan.......bilo je OK......nutnutnut
evo ja ne znam šta da dalje pišem osim toga da mi je ful dosadno i trenutno nema nijedan dobar film na telki pa moram bit na netu.......
ja mislim da ću ubit danijelu jer samo ja moram pisat posteve a ona nebi ni jedan napisala a ne stignem pisati i na mom blogu i na ovom!!!ubit ćuje!!!!usput pozdravljam lelu, sve cure sa odbojke i plesa i da ne zaboravim mog najboljeg srednjaka ANJU!!!!!!!!! hahaha
anja pu no te vojim.......cerekcerekcerekcerek
pussssssaaaaaaacerek



| komentari (19) | print | # |

četvrtak, 14.06.2007.

hajjjj

evo kao što lela kaže ja ću napisat post..........
danas mi je grozan dan........
bilo je sranja u školi i svugdje.....
sutra imam neko natjecanje iz plesa pa je nikin rođendan;čovječe sve u jednom danu...pa neću stić....
ja bi ful na rođendan al ču možda stić samo pred kraj.........
dan mi može uljepšat samo da mise ostvari jedna želja za koju niko ne zna a vezana je za jednu jako dragu osobu i ful bi voljela da se to promijeni jer ne mogu više ovako!
i za kraj: NIKITA SRETAN TI ROĐENDAN i puno puno pusica od ree



| komentari (4) | print | # |

.........my fucking day...........

headbangdanas mi je bio ok......valjda.......ah......e da.....moram
vam reć da je reica napravila novi blog.......idite na njen
blog i ostavljajte comentare.....bang......blog joj je dobar al ima
malo posteva jer ga je tek danas napravila..........ma........
joj jedva čekam drugi četvrtak jer će tad završit ova facking
škola...............aaaaaaaaaaaaaa...............ma dajte ljudi neda
mi se pisat post pa.............ono...........rea će ga napisat........
valjda.............ah..............puno pozz mojoj dodo,zeky,anny i mony
i puno puno puno kissacha................
by;L€L@7
pus@ kiss
bangbangbangbangheadbangheadbangheadbang



| komentari (4) | print | # |

subota, 09.06.2007.

HAY PEOPLE!!!

Evo sada sam se vratila sa mora...Voda je super...
Bila sam sa ludom Teom pa smo sreli doroteu i njezinu kompaniju iz razreda pa smo se svi skupa kupali...
Po cijele dane sam na kompu i mama mi nonstop nešto sere!
Al´meni se neda učit jer me pita biologiju cijele dvije cjeline za zaključnu peticu..
Ja ne mogu to sve naučit;poludit ću!!!I još pita povijest cijelu školsku godinu.
Jedva čekam da završi ova glupa škola i da idem na more i na treninge..............
Obožavam treninge po ljeti jer je ful zabavno samo što po najjačem suncu trčimo na stadionu...never mind.... sada idem na plesnu pa poslije toga na odbojkašku utakmicu u pattinaggiu.
igraju ove starije pa je trener reko da dođemo... Baš mi se neda na plesnu jer ćemo morat nonstop vježbat onu koreografiju na " show me the money" iz step up-a. Film je predobar...a i glumac..
Ubrzo imamo završni nastup...Plesat ćemo tu koreografiju i još dvije sa kojima smo osvojile mjesta na europskom.
Ja inače plešem od pete godine, a sad imam 14;ako vas zanima...
Ae; ja moram ić...
Pozdravljam sve i puno vas vooooooolim...........(by:rea)



| komentari (0) | print | # |

petak, 08.06.2007.

i hate school

ja ne mogu vjerovat koliko mrzim tu jebenu školu..
to je nevjerovatno!
ne smijem sutra u grad sa teom jer mi je mama rekla da moram učit..
koje sranje..............
moram se pohvalit da sam si kupila nove mikasa hlačice za trening i nike japanke!
danas sam bila na treningu i goran nas nije mogao trenirat jer je bio u splitu pa nam jetrebao doć breščić ali nije kao i obično pa nas je domar potjerao iz dvorane a mis mo se bezveze mučili i znojili...
pozdravljam sve a u ovom postu posebno moju carlu!!
pusa od ree



| komentari (0) | print | # |

e; evo mali i mene

e;evo malo i mene da se javim..
jučer mi je bilo ful dosadno i nisam imala niš za radit..
danas je malo bolje..
pisali smo test iz engleskog i nadam se da ću dobit 5..
sara je opet htjela ukrat test iz kemije ali ju je nastavnica uhvatila;pa ništa od toga..
evo ja vas sada pozdravljam jer moram ić na trening..
pozdravljam: teu, makicu, mašu, lelu , saru, petru, niku, anju, ivonu, leu, ninu, elenu, carlu, daju i sve ostale cure da odbojke i plesne!!!
puno vas volim..
pussssa!!!



| komentari (4) | print | # |

srijeda, 06.06.2007.

.......fucking day.......

headbangdanas mi je jedan od najgorih danabang..............joj ubit ću onu malu
brbljavicu
nut...........nama su ovi iz 7b dali testove iz kemije koje
uzeli nastavnici........thumbup.......danas smo pisali i svee je bilo ok.............
ali jedan moj frend je izvadio test i nastavnica mu ga je uzela
on nas nije htio izdat da ga svi imamo i nije ništa rekao..........
i nakon dva sata opet smo imali kemiju i pričali smo o tome tko je
uzeo test.........i onda je ona mala brbljavica sara počela srat kako
cijeli razred ima testove...............onda je nastavnica rekla da će
nam poništit testove i umjesto tih laganih dobit ćemo samo neke
formule i jednadžbe i bit će fulll teško.............sada je cijela škola
(tj. svi iz sedmih razreda) žele ubit jer će svima poništit test........
riba je baš spaljena.............ma dosta o njoj i o školi............hahahaha
jučer sam bila u zagrebu jer sam išla napravit putovnicu jer u subotu
idem na neki turnir u sloveniju...........cijeli dan sam se zajebavala a
najbolje od svega je to šta nisam bila u školi i bar jedan dan nisam
slušala one nastavnike.................ah................
šta da više pišem................neam pojma.............jedva čekam da
završi ova ****** škola.......party..smokin........i da mi dođu moje frendice..
zeky,mony,mare i dodo...............
puse svima a pogotovo mojim
naj frendicama; zeky,mare i dodo............
ajd bokwave...............pus@@@@@@@kiss...............................
by; L€L@ 7kiss



| komentari (1) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.