< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Letters Red Glitters

Letters Red Glitters



Letters Red Glitters

Letters Red Glitters

evo malo i o nama

ime:rea & lela
škola:stoja
razred:7c
naj boja:plava & crna
naj piće:sprite & voda
naj hrana:pizza
naj frendovi:rea-petra,lela,tea,nika,
anja,dorotea,nina,ele,ekipa s odbojke,
marina,maša,sara.......
lela-ekipa s rukometa,iz raz,
zeky,kraljica,mony,niky,iva,paty........ako
sam nekog zaboravila nemojte se ljutit....
simpa:nije važno

evo par cool blogova koje posjećujemo

myunperfectworld
eveything11pink
dodo
keep it dancing


myspace
Glitter Graphics

četvrtak, 31.05.2007.

ej, napokon...

sada smo na satu informatike...
i zajebavamo se malo...hehehe
mislima da će me nastavnica ubit jer sam htjela uć u program od nastavnika da vidim testove ali je bila lozinka pa nisam mogla pa sam ja glupača išla mijenjat lozinku...a ova marina mi je govorila da se ne može ali sam ja uspjela nekako pa smo se počeli kidat ko budale...
samo da nastavnica ne skuži jer sam gotova...
valjda će mislit da je to neki osmaš napravio.. DA BAR!!!
ma; never mind!!!
jučer sam kemiju ispravila na 5...
jeee jupppii!!!
evo idem ja sad malo zajebavat teu pa se mi javimo sljedeči četvrtak..
pozdravlja vas lelica!!!
ja posebno pozdravljam: makicu, mašu, teu, saru, anju, noelle, aniku, ivu, doroteu, maju( zorin dom-hehhehe..), petru, niku, ivonu, BIRIKINU, ele, carlitu, dajanu, leu............ak sam nekog zaboravila;sorryte...
ej iva super blog..al stavi slike sa europskog..
hehhe...
pusa od ree i lele...



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.