< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2008 (1)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MOJA SVAŠTARA :)

OpIs BlOgA:
Zanimljivi, slatki, lijepi blogić, na kojem možete švašta vidjeti. Jer MAŠTA MOŽE SVAŠTA :)

MoJ Sat KoJ jE UvIjEk ToČaN :)




NeŠtO o MeNi:

Zovem se KARLA, rođena sam 25.12.1991 (baš na Božić).
Idem u OŠ. Bukovac, 8d razred (23 nas je u razredu)
mrzim narodnjake oprostite ako se netko uvrijedi ali ja sam iskrena.
I imam macu koja se zove MICKO.
Imam puno prijatelja nekiod njih su: MATEJA, PATRICIJA, KATARINA, PETRA, TAJANA, RUŽA, MARIJA, KRISTINA P, PETRA Ž, MOLIM DA SE NITKO NE UVRIJEDI AKO GA NISAM NAPISALA
POZNATI KOJE VOLIM:PUSSYCAT DOLLS
RIHANNA

BLACK EYED PEAS
JOHNNY DEPP
J. Lo.
MADONNA
AMERIE

BEYONCE
ORLANDO BLOOM


ChAtAjTe Sa MnOm, NaDiMaK NaPiŠiTe KaO Iz kOmEnTaRa
TaKo Da ZnAm TkO Mi Se ObRaĆa,HvAlA UnaPrIjEd:


oD PrIlIkE KoLiKo VaS Je BiLo Na mOm BlOgU Od 12 mJeSeCa:
Free Counters
Free Counters

MaLo sE zAbAvItE s RiHaNnOm:


PjEsMe I SlIkE :)

SlIkE Za uKrAs:


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



myspace layout

myspace layout



layout for myspace

layout for myspace



blog layouts

blog layouts



Friendster

Friendster





MaLo BoŽiĆnIh SlIkIcA:

blog layouts

christmas images



MySpace

christmas images



Image hosting

christmas images









RIHANNA : SOS
Image Hosted by ImageShack.us




SlIkE PoZnAtIh:


Image Hosted by ImageShack.us
Madonna

Image Hosted by ImageShack.us
BeYoNcE

Image Hosted by ImageShack.us
PuSsYcAt dOlLs

Image Hosted by ImageShack.us
J. LO.

Image Hosted by ImageShack.us
BlAcK EyEd PeAs

Image Hosted by ImageShack.us
FeRgIe

Image Hosted by ImageShack.us
OrLanDo BlOoM

LiNkOvI :)

OrIgInAlNi LiNkOvI:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


BlOgOvI kOjE jA PoSjEćUjEm:
kik@@
azra
anja
marina
respect everybody
pretty girl
greengirl
seve
slavonke
black prince$$
mara
scorpion
nirvana
prijateljice
nixy
cute girl
~A..n..j..a~
bsb4ever
dodmi2276
big-headed boy
martina


NeŠtO šTo vAm mOžE pOsLuŽiT zA vAšE bLoGoVe:
bigoo-nađi slikice za svoj blog
stavi pjesmu na blog
napravi svoju anketu
uploadaj svoje slike da ih možeš stavit na blog
dizajn za vaš blog
dizajn za vaš blog 1
dizajn za vaš blog 2
sve što vas zanima o blogu, si tu pogledajte
popričajte s drUGIMA

utorak, 13.02.2007.

Gle kos ti si jadan i treba te žaliti vjeruj mi da se družim sa dečkima ali ne iz ove škole jer su svi neki traljvi. Ali šta ja tebi to govorim kad je tebi to sve jedno. Kaj ti imaš prijatelje? Mislim da ne jer tebe svi iskorištavaju i oni dečki s kojim se družiš nisu ti prijatelji jer ti oćito ne vidiš da ti se smiju cijelo vrijeme i da te zezaju da si debel koji cool prijatelji e di ćeš bolje. Ono kaj se družiš s curama i to sa 4 vauuuuu.
(i to samo zbog toga što se i tvoji "prijatelji" druže).
Nešto govoriš za moje frendicepa daj pogledaj svoje frendove, ti tu nešto prićaš za moje frendice ali vjeruj mi da su bolje nego tvoji "frendovi" (samo ih trebaš upoznati)
Ono a kaj su tvoji prijatelji jedan je masan i ne pere kosu neko vrijeme, drugi ima velika uha pa čak su veča i od mog nosa, a treći ima nos kao one skijaške staze za skakanje u vis, pa daj si pogle "prijateljice" njih neću opisivat jer već jesam pa da se ne ponavljam.
I govoriš nešto za ocjene pa pogledaj ne znaš ni pisati pola slova ti fali kod skoro svake rijeći, e ne bi ti imao takve ocjene da ti teta milka nije mama. i da samo da kažem ako se neko uvrijedi od tvojih frendova onda nek se tebi zahvale na njihovom opisu.
I đuro daj odi bolje nešto pojesti da ne bi ogladnio.
I da te pitam kaj robija smatraš frendom hahahah veću glupost nisam čula, zar ti ne vidiš dalje od svog trbuha?
I kaj ti je đuro krsno ime?
E i daj se malo skuliraj jer ako za ovo sazna teta milka za tebe ne bu dobro i sam znaš zašto.
Ja mogu promjeniti i uljpšati svoje postove a tvoji će komentari ostati ovakvim pa nećeš dobro proći jer bi teta milka mogla vidjeti što si pisao.
I kaj ti cijeli dan provodiš na mom blogu, buljiš u monitor i ždereš sendvić.


"Kakavo je ovo sranje od bloga" darkman neka seljačina đurov "frend" ili je to isto kosalec.
PAZI IME "DARKMAN" e facooo.
Kretenu darkman tko te zvao na moj blog kaj ste svi opsjednuti njime kaj vi debili ne kužite da samo tako meni dajete pažnju a usput nećete s time niš postići. Eto sami dokazuijete da ste glupi i kaj da se s takvima družim pa nema šanse.



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.