< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2008 (1)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MOJA SVAŠTARA :)

OpIs BlOgA:
Zanimljivi, slatki, lijepi blogić, na kojem možete švašta vidjeti. Jer MAŠTA MOŽE SVAŠTA :)

MoJ Sat KoJ jE UvIjEk ToČaN :)




NeŠtO o MeNi:

Zovem se KARLA, rođena sam 25.12.1991 (baš na Božić).
Idem u OŠ. Bukovac, 8d razred (23 nas je u razredu)
mrzim narodnjake oprostite ako se netko uvrijedi ali ja sam iskrena.
I imam macu koja se zove MICKO.
Imam puno prijatelja nekiod njih su: MATEJA, PATRICIJA, KATARINA, PETRA, TAJANA, RUŽA, MARIJA, KRISTINA P, PETRA Ž, MOLIM DA SE NITKO NE UVRIJEDI AKO GA NISAM NAPISALA
POZNATI KOJE VOLIM:PUSSYCAT DOLLS
RIHANNA

BLACK EYED PEAS
JOHNNY DEPP
J. Lo.
MADONNA
AMERIE

BEYONCE
ORLANDO BLOOM


ChAtAjTe Sa MnOm, NaDiMaK NaPiŠiTe KaO Iz kOmEnTaRa
TaKo Da ZnAm TkO Mi Se ObRaĆa,HvAlA UnaPrIjEd:


oD PrIlIkE KoLiKo VaS Je BiLo Na mOm BlOgU Od 12 mJeSeCa:
Free Counters
Free Counters

MaLo sE zAbAvItE s RiHaNnOm:


PjEsMe I SlIkE :)

SlIkE Za uKrAs:


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



myspace layout

myspace layout



layout for myspace

layout for myspace



blog layouts

blog layouts



Friendster

Friendster





MaLo BoŽiĆnIh SlIkIcA:

blog layouts

christmas images



MySpace

christmas images



Image hosting

christmas images









RIHANNA : SOS
Image Hosted by ImageShack.us




SlIkE PoZnAtIh:


Image Hosted by ImageShack.us
Madonna

Image Hosted by ImageShack.us
BeYoNcE

Image Hosted by ImageShack.us
PuSsYcAt dOlLs

Image Hosted by ImageShack.us
J. LO.

Image Hosted by ImageShack.us
BlAcK EyEd PeAs

Image Hosted by ImageShack.us
FeRgIe

Image Hosted by ImageShack.us
OrLanDo BlOoM

LiNkOvI :)

OrIgInAlNi LiNkOvI:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


BlOgOvI kOjE jA PoSjEćUjEm:
kik@@
azra
anja
marina
respect everybody
pretty girl
greengirl
seve
slavonke
black prince$$
mara
scorpion
nirvana
prijateljice
nixy
cute girl
~A..n..j..a~
bsb4ever
dodmi2276
big-headed boy
martina


NeŠtO šTo vAm mOžE pOsLuŽiT zA vAšE bLoGoVe:
bigoo-nađi slikice za svoj blog
stavi pjesmu na blog
napravi svoju anketu
uploadaj svoje slike da ih možeš stavit na blog
dizajn za vaš blog
dizajn za vaš blog 1
dizajn za vaš blog 2
sve što vas zanima o blogu, si tu pogledajte
popričajte s drUGIMA

subota, 10.02.2007.

Ne marina gledaj ti oćito još uvijek ne znaš neke stvari.
Pod 1 molila bih te da ne kupiš moje fore o vrijednosti tko je šta vrijedan.
Pod 2 nisam ja tebe zvala da dođeš čitati moj blog i da ostavljaš svoje komentare.
Pod 3 to je kriva tvoja znatiželja.
Pod 4 ja imam pravo napisati što hoću na svoj blog jer ga pišem doma.
Pod 5 Ja sam to napisala u prošloj godini. (iznjela sam svoje mišljenje na svom blogu jer ti mi to ne možeš zabraniti)
Pod 6 Za minjake si ti prva poćela pisati, ja odjeću nisam prva spomenula, ja sam ti samo odgovorila na ono što si ti napisala.
Pod 7 nisam ja redovito na maturalcu dolazila k vama, to je bila jedna jedina noć kada smo išli u disko.
I osim toga MENE JE SAMANTA ZVALA DA DOĐEM KOD VAS I ONA MI SE PONUDILA DATI SVOJ MINJAK, A ONDA JE DANIJELA REKLA DA JE TAJ BEZVEZAN I DALA MI JE SVOJ.I NEMOJ IZMIŠLJAT DA SAM SVAKU VEĆER NEGO JE TO BILA JEDNA JEDINA VEČER. I to me je samanta zvala a nisam ja sama došla (pitaj ju, ako se neće praviti da se ne sjeća). I kao što kažeš to je bilo kada smo se družile. A i mi smo se mogli nastaviti družiti, ali ja ne mogu se družiti s nekim ko se previše uzvisuje i ko misli da je netko i nešto a u biti ne vidi da je nitko i ništa i ne može se normalno ponašati.
Marina ti si sve krivo protumaćila ja se nadam da nemaš više takvih izreka za koje ne znaš kako je u biti bilo.
I ovo ti moram reći: Nadam se da u srednjoj nećeš tako nekoga zezati za nešto na njemu a da ne pogledaš sebe.
A i molim te nemoj pisati nešto što sam ja rekla za Mateju, kada tebi tvoja "prijateljica" danijela ne želi ni šaptati kada te pita pod nekim predmetom. I kada treba pisati prijatelje ona napiše samo elu, a tebe i samantu nikada kao da ste neka dva debila koja trćite za njom. Ali ipak danijela ona je s elom dugo prijateljica a vi ste naknadno došle k njima.
Ja znam da i tebe to smeta jer to nije u redu, ali ja ti zbog toga nisam kriva , što god da ti napisala obje znamo da je to istina.
I ne moraš pisati da nećeš više doć jer znam da ćeš doći da vidiš što sam napisala, ali nećeš komentirati tako da ispadne da nisi došla.
Marina izgleda kao da si zaljubljena u danijelu, kada si i Patriciju s kojom si is najbolja prijateljica bila i koja zna sve tvoje tajne koje nikome ne želi reći, mislim da fakat nisi fer prema njoj i nečeš dobro proći u životu ako ćeš prijateljstvo tako olako shvaćati.



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.