< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2008 (1)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MOJA SVAŠTARA :)

OpIs BlOgA:
Zanimljivi, slatki, lijepi blogić, na kojem možete švašta vidjeti. Jer MAŠTA MOŽE SVAŠTA :)

MoJ Sat KoJ jE UvIjEk ToČaN :)




NeŠtO o MeNi:

Zovem se KARLA, rođena sam 25.12.1991 (baš na Božić).
Idem u OŠ. Bukovac, 8d razred (23 nas je u razredu)
mrzim narodnjake oprostite ako se netko uvrijedi ali ja sam iskrena.
I imam macu koja se zove MICKO.
Imam puno prijatelja nekiod njih su: MATEJA, PATRICIJA, KATARINA, PETRA, TAJANA, RUŽA, MARIJA, KRISTINA P, PETRA Ž, MOLIM DA SE NITKO NE UVRIJEDI AKO GA NISAM NAPISALA
POZNATI KOJE VOLIM:PUSSYCAT DOLLS
RIHANNA

BLACK EYED PEAS
JOHNNY DEPP
J. Lo.
MADONNA
AMERIE

BEYONCE
ORLANDO BLOOM


ChAtAjTe Sa MnOm, NaDiMaK NaPiŠiTe KaO Iz kOmEnTaRa
TaKo Da ZnAm TkO Mi Se ObRaĆa,HvAlA UnaPrIjEd:


oD PrIlIkE KoLiKo VaS Je BiLo Na mOm BlOgU Od 12 mJeSeCa:
Free Counters
Free Counters

MaLo sE zAbAvItE s RiHaNnOm:


PjEsMe I SlIkE :)

SlIkE Za uKrAs:


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



myspace layout

myspace layout



layout for myspace

layout for myspace



blog layouts

blog layouts



Friendster

Friendster





MaLo BoŽiĆnIh SlIkIcA:

blog layouts

christmas images



MySpace

christmas images



Image hosting

christmas images









RIHANNA : SOS
Image Hosted by ImageShack.us




SlIkE PoZnAtIh:


Image Hosted by ImageShack.us
Madonna

Image Hosted by ImageShack.us
BeYoNcE

Image Hosted by ImageShack.us
PuSsYcAt dOlLs

Image Hosted by ImageShack.us
J. LO.

Image Hosted by ImageShack.us
BlAcK EyEd PeAs

Image Hosted by ImageShack.us
FeRgIe

Image Hosted by ImageShack.us
OrLanDo BlOoM

LiNkOvI :)

OrIgInAlNi LiNkOvI:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


BlOgOvI kOjE jA PoSjEćUjEm:
kik@@
azra
anja
marina
respect everybody
pretty girl
greengirl
seve
slavonke
black prince$$
mara
scorpion
nirvana
prijateljice
nixy
cute girl
~A..n..j..a~
bsb4ever
dodmi2276
big-headed boy
martina


NeŠtO šTo vAm mOžE pOsLuŽiT zA vAšE bLoGoVe:
bigoo-nađi slikice za svoj blog
stavi pjesmu na blog
napravi svoju anketu
uploadaj svoje slike da ih možeš stavit na blog
dizajn za vaš blog
dizajn za vaš blog 1
dizajn za vaš blog 2
sve što vas zanima o blogu, si tu pogledajte
popričajte s drUGIMA

ponedjeljak, 05.02.2007.

nakon grooooooo vremena

Eto mene ljudi nakon dugo vremena. Nema nikaj novoga sve po starom.
Ovaj post pišem o jednoj dlakavoj curi iz moga razreda mislim njoj se obraćam.
Ovako MARINA PERIĆ ti si oćito opsjednuta sa mnom.
Saznala sam da si ti sa bloga coolgirl232 i iz komentara.
I oćito te je jako dirnulo ono što sam napisala, makar sam mislila da neće.
Mislim da smo oba dvije dovoljno stare da ne pišemo ovakve gluposti, misli daj pogledaj kada sam ja to napisala (naravno još se toga držim).
Dovoljno sam stara i ne mislim te više vrijeđat i sama znaš kakva si.
I kada se obazireš na to što sam ja bila napislala oćito je istina kada pišeš ćak i komentare o tome.
Imam još molbu da mi se ne obraćaš više, nego da pustiš mene i moje frendice na miru, drži se svojih "prijateljica". (jedino ako se s njima družiš samo iz fore.)
Ako ne možeš da prestaneš nešto u svojoj glavi brijat o meni onda potraži psihijatra i poštedi sve oko sebe.
I još nešto moj nos moj ponos tvoja kljuka tvoja bruka.
Molim te ne želim se s tobom svađati i stupati u bilo kakav kontakt.
Nađi si zanimljiviji posao nego da pišeš komentare po mom blogu.
I daj ako baš voliš pisat komentare po mom blogu imaj petlje pa napiši svoje ime kad komentiranja.
Nadam se da si sve shvatila što sam ti napisala (pošto teže shvaćaš).



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.