< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2008 (1)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MOJA SVAŠTARA :)

OpIs BlOgA:
Zanimljivi, slatki, lijepi blogić, na kojem možete švašta vidjeti. Jer MAŠTA MOŽE SVAŠTA :)

MoJ Sat KoJ jE UvIjEk ToČaN :)




NeŠtO o MeNi:

Zovem se KARLA, rođena sam 25.12.1991 (baš na Božić).
Idem u OŠ. Bukovac, 8d razred (23 nas je u razredu)
mrzim narodnjake oprostite ako se netko uvrijedi ali ja sam iskrena.
I imam macu koja se zove MICKO.
Imam puno prijatelja nekiod njih su: MATEJA, PATRICIJA, KATARINA, PETRA, TAJANA, RUŽA, MARIJA, KRISTINA P, PETRA Ž, MOLIM DA SE NITKO NE UVRIJEDI AKO GA NISAM NAPISALA
POZNATI KOJE VOLIM:PUSSYCAT DOLLS
RIHANNA

BLACK EYED PEAS
JOHNNY DEPP
J. Lo.
MADONNA
AMERIE

BEYONCE
ORLANDO BLOOM


ChAtAjTe Sa MnOm, NaDiMaK NaPiŠiTe KaO Iz kOmEnTaRa
TaKo Da ZnAm TkO Mi Se ObRaĆa,HvAlA UnaPrIjEd:


oD PrIlIkE KoLiKo VaS Je BiLo Na mOm BlOgU Od 12 mJeSeCa:
Free Counters
Free Counters

MaLo sE zAbAvItE s RiHaNnOm:


PjEsMe I SlIkE :)

SlIkE Za uKrAs:


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



myspace layout

myspace layout



layout for myspace

layout for myspace



blog layouts

blog layouts



Friendster

Friendster





MaLo BoŽiĆnIh SlIkIcA:

blog layouts

christmas images



MySpace

christmas images



Image hosting

christmas images









RIHANNA : SOS
Image Hosted by ImageShack.us




SlIkE PoZnAtIh:


Image Hosted by ImageShack.us
Madonna

Image Hosted by ImageShack.us
BeYoNcE

Image Hosted by ImageShack.us
PuSsYcAt dOlLs

Image Hosted by ImageShack.us
J. LO.

Image Hosted by ImageShack.us
BlAcK EyEd PeAs

Image Hosted by ImageShack.us
FeRgIe

Image Hosted by ImageShack.us
OrLanDo BlOoM

LiNkOvI :)

OrIgInAlNi LiNkOvI:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


BlOgOvI kOjE jA PoSjEćUjEm:
kik@@
azra
anja
marina
respect everybody
pretty girl
greengirl
seve
slavonke
black prince$$
mara
scorpion
nirvana
prijateljice
nixy
cute girl
~A..n..j..a~
bsb4ever
dodmi2276
big-headed boy
martina


NeŠtO šTo vAm mOžE pOsLuŽiT zA vAšE bLoGoVe:
bigoo-nađi slikice za svoj blog
stavi pjesmu na blog
napravi svoju anketu
uploadaj svoje slike da ih možeš stavit na blog
dizajn za vaš blog
dizajn za vaš blog 1
dizajn za vaš blog 2
sve što vas zanima o blogu, si tu pogledajte
popričajte s drUGIMA

petak, 29.12.2006.

NOVA GODINA

Eto mene opet, jućer nam je došao svećenik radi posvete kuća. To je totalno lud svećeniknut cijelo vrijeme se šalio s nama, stalno je izvaljivao neke fore. On nije kao drugi svećenici, prićao nam je kako je jednom bio u posjeti jednoj staroj bakici koja je bila sama i na kraju kada je odlazio slućajno joj je ušao u spavaću sobu,zujorofl umjesto da izađe van. Rekao je da je bi tako crven da mu je to crvenilo "curilo" s njegove face.cool Mi smo se trgali od smijeharoflsmijeh. No dobro dosta o njemu. Danas sam s mamom išla u shoping. Ali nisam našla ništa svi dućani su prenatrpani ruljom zbog sniženja. Ono što sam zapazila u dućanima mi se svidjelo i ima super stvari, ali po to ću ići poslije Nove Godine. E da kad već govorim o Novoj Godini, dočekat ću je kod frendice Tajane. Tulum ili doček poćinje u osam a završava u jutro. E sad ako će mi bit dosadno otići ću ranije,zijev ali ako ne onda ću ostat do kraja.smijehthumbup Ali nekako imam filing da će sve biti uredu i da mi neće biti dosadno. Već sam si sve priredila što ću obuć, koju frizuru ću imat, kako ću izgledat........... Mislim da sam sad sve napisala, joj skoro sam zaboravila pa želim svima Sretnu novu 2007 godinu. Želim da se svi zabavite i oni koji idu nekam i oni koji ostaju doma.thumbupsmijeh
By BY do sljedećeg posta vjerojatno poslije Nove Godinewavewavewave


blog layouts

blog layouts



Image hosting

Image hosting










| komentari (68) | print | # |

srijeda, 27.12.2006.

DRUGI DAN BOŽIĆA

Evo mene došla sam vam napisat malo kraći post nego prošli. Na drugi dan Božića sam išla sa mojom obitelji kod tete jer joj je bio rođendan. Bilo je super stalno smo se nešto zezali, zabavljali ono a Ivan i Marko (njeni sinovi, malo stariji) oni su pravi zezanti cijelu većer su nas nasmijavali zajedno s mojim burazom i sestrom,nutzujonaughty bili su još neki rođaci. Jeli smo burek od sira koji je moja teta napravila mmmmm baš je bio fini, bile su dvije torte i stotako fine, ma sve je bilo ukusno i taknjaminjami ............. Frendica me zvala da idemo kod njene bake i dede, ali mislim da neću ići. Danas idem s Matejom van, još ne znam gdje, al dobro. Kod mene nema niš novog. Eto to je sve za sad. Još jednom se želim zahvaliti za toliko puno komentara i čestitki hvala.smijehthumbup

P
U
S
E
K
Y

ZA

SVE

KOJI

ME

ČITAJU


Friendster images

Friendster images




| komentari (101) | print | # |

ponedjeljak, 25.12.2006.

SRETAN BOŽIĆ-LJUDI DANAS JE MOJ ROĐENDAN

EVO MENE DOŠLA SAM NAPISATI POST. KAO PRVO SVIMA ŽELIM SRETAN BOŽIĆ,smijeh NAJVIŠE ONIMA KOJI ME ČITAJU. POČET ĆU PISAT OD SUBOTE, OVAKO: RADNI TJEDAN SAM ZAVRŠILA U JUTRO, TAKO DA SAM U SUBOTU SPAVALA DO ČETIRI SATA PODNE . PRVI PUT U ŽIVOTU DA SAM TAKO DUGO SPAVALA, SAMA SEBI SAM SE ČUDILA,zujo NISAM MOGLA VJEROVATI KAD SAM POGLEDALA KOLIKO JE SATI. KRENULA SAM ČISTIT SVOJU SOBU OKO POLA PET, LJUDI MOJ ČISTILA SAM JE TEMELJITO DO OKO POLA NOĆI.lud SAD SE BLISTA, ČISTA JE I MIRIŠLJAVA. IŠLA SAM SE KUPAT OKO JEDAN U NOĆI. KAD SAM BILA GOTOVA BILO JE OKO 2 U NOĆI. IŠLA SAM S MAMOM NA ZORNICU (JUTARNJU MISU U 6) TAKO DA UOPĆE NISAM IŠLA SPAVAT JER MI SE NIJE ISPLATILO.lud U POLA ŠEST UJUTRO SMO SE OBUKLE I OTIŠLE NA MISU. MISA JE TRAJALA DO SEDAM, KADA SAM SE VRATILA IŠLA SAM NATRAG U KREVET I SPAVALA DO JEDAN POPODNE. NEDELJA: MALO KASNIJE SAM SE NAŠLA SA FRENDICOM MALO SMO SE POPRIĆALE, ISTRAĆALA I TAKO,blabla OKO OSAM NAVEĆER MAMA JE STAVILA PEĆI ODOJAK, DOK SMO MI KITILI BOR.
BOR JE U NIJANSAMA ZLATNO-BORDO KUGLICA. OKO 23 SATA SAM SE OTIŠLA SPREMAT ZA PONOĆKU.
I ONDA SMO JA I MOJA OBITELJ OTIŠLI NA MISU (BURAZ I SESTRA SU SA FRENDOVIMA OTIŠLI U DRUGU CRKVU) KOJA JE KAO PO OBIĆAJU TARAJALA DO JEDAN U NOĆI. KAKDA SMO SE SVI VRATILI IŠLI SMO JEST FINI ODOJAK,njaminjaminjami SVINJU, PRASE KAKO SVI VEĆ TO ZOVU. KADA SMO SE NAJELI, MALO SAM GLEDALA TV I OTIŠLA SAM U KREVET I Z Z Z Z z z z .......PONEDELJAJ: KADA SAM SE PROBUDILA, BRZO SAM OTIŠLA DO BORA A ISPOD BORA.......... BRDO POKLONA Customize your blog

christmas images

JEEEEEEEEEEEE.roflsmijeh SVE SAM POKLONE OTVORILA. DOBILA SAM SVE I SVAŠTA POSLIJE TOGA SMO SE VESELILI, ZEZALI, ZABAVLJALI. I ONDA
NAJVAŽNIJI DIO U TOČNO 14.10 SAM SE JA RODILA.SVI SU MI ČESTITALI. IMAT ĆU PREDIVNU ČOKOLADNU TORTU (JAKO FINU). ZATIM SAM DOBIL GROOOOOOOOOOOO POZIVA I ČESTITKI. ONDA ĆEMO SE JOŠ VESELILI DO DUGO U NOĆ. ZAISTA ĆE BIT PREDIVNO, MENI NAJLJEPŠI DAN I ŽIVOTU
.smijehrofl ETO TO JE SVE ZA SAD. OD VAS MOJI BLOGERI OČEKUJEM PUNO KOMENTARA I ČESTITKA. NAPIŠITE MI PUNO KOMENTARA TO ĆE MI BITI KAO POKLON OD VAS. POTRUDI TE SE JER AKO SAM SE JA POTRUDILA NAPISTA OVAKAV POST ONDA SE VALJDA MOŽETE POTRUDIT NAPISAT PUNO KOMENTARA. HVALA UNAPRIJEDsmijeh


Images for your blog

christmas images



myspace layout

christmas images



Customize your blog

christmas images



Image hosting

christmas images






| komentari (78) | print | # |

četvrtak, 21.12.2006.

Božićno vrijeme

Broj komentara dostigao je čak i više od 20 pa sada pišem novi post, zahvaljujem se svima koji su me došli posijetiti i ostavili toliko komentara. Ovo pred Božićno vrijeme meni je najdraže, sve je tako uzbudljivo, veselo, zanimljiovo.wink Koooooonačno je kraj prvog polugodišta, još samo sutra idemo po kjižice i da vam se pohvalim proći ću s peet jeeeeeeeeeee,smijeh kada se vratim idem s tatom birati bor (poželi te mi sreću da izaberem najljepši hehe). Imao odmor do 15.1.07 makar je i to prekratko ali bolje išta nego ništa. ove praznike ću provesti što ću bolje moći. jedva ćekam i BOŽIĆ i NOVU GODINU. Baš se veselim ovim blagdanim. Eto mislim da je to sve za sad, molim da mi pišete što više komentara da prijeđe broj 20, tako da vam mogu napisati post za božić. Još jednom se zahvaljujem za komentiranje mojih blogera.smijeh

Friendster images

christmas images



Myspace

christmas images




| komentari (64) | print | # |

nedjelja, 17.12.2006.

Jel ste gledali big brother, pobjedio je Danijel, ja nisam bila za njega, baš šteta,no mislim da je tanji bilo potrebnije (zbog njezine mame) nego njemu, ali nema veza sad je tak ispalo kak je. Danas sam sa curama iz razreda išla u kino. Gledali smo STEP UP. E film je fenomenalan, fakat je super, pre dobro plešu.zujo Plesali su hip hop i mješali s modernim baletom e znate koko je film super, svakako ga morate pogledati, osobito oni koji obožavaju ples.
Poslije smo išli u McDonalds, fino se najeli, pa smo lutali po trgu i okolici, zezali smo se uglavnom zabavljali,zujo ma bilo je super. I sad sam pod dojmom filma, baš bi htjela plesat ko oni, joj sad me to mući.nut Ma bum to zaboravila. I tak......... sutra moram puno učiti,blabla ah taj kraj godine i to me mući joj užas, mrzim učit.burninmadmad
Ajde doviđenja idem sad, samo da vas podsijetim da kad broj komentara bude 20 ili više pišem novi post. BOOOK.rolleyes



| komentari (31) | print | # |

srijeda, 13.12.2006.

ZADNJI DANI

Bok evo mene došla sam neš napisat tj. pisat ću novi post svaki put kad broj komentara dosegne 20 ili više.
Zadnji dani mi sporo prolaze kao i svaki put kad se bliži kraj, sutra pišemo dosadnu lektiru PROSJAK LUKA, pišemo fiziku, pita matematiku i tak...zijev Uopće ne znam o ćem da pišem, sve je po starom, rešetaju sa testovima i pitaju ko ludi (moraju da bi mogli zaključit ocjene). Profa iz kemije je luda.headbang Ako iz testa dobijemo loše ocjene smanjit će nam cijelu ocjenu što znači ako iz testa dobijemo 1 a sve ukupno kad se zbroji je npr. 3 zbog ove kulje ona će mi smanjit na 2, bez obzira na prosijek, luda je totalno headbang(a kak ne bi kad radi s kemijom pa joj je udarilo u glavu) ah ima nas svakakvih. U ovo doba stvarno ne znam što da više napišem pa tak da je ovo sve za sad tj. dok ne bude broj komentara 20 ili više.smijeh
BOOOOOOOOOOOOOOOOKK do sljedećeg posta.smijeh


blog images

blog images





| komentari (23) | print | # |

petak, 08.12.2006.

Mica Maca

Evo kao što vidite nije me bilo dugo na blogu (opet neki problemi...) pa sam našla malo vremena da vam neš napišem. Današnji dan je bio ok, iako me nije bilo 6.12 na dan SV. NIKOLE želim vam sada čestitat SV. NIKOLU, očistila sam čizmice dobila sam gro slatkiša i 50 kn.naughty A što ste vi dobili hehe...........smijeh
Jučer i danas je došla (ili je ostavljena) neka mala mačkica. Fakat je jako mala i jadna i slatka pa sam se odlučila pobrinut za nju, ali pšto ja imam več jednu (MICKA) nisam je zadržala nego sam je vratila tamo od kud me je pratila, to je bilo jučer. Vec danas je opet došla tj. pronašli su je jedne moje male prijateljice Lina i Alma (sestre), pa smo je moja prijateljica Mateja, one i ja odvele k LIni i Almi. Nahranili, malo smo se igrali i onda je stavili na spavanje preslatka je. One će još nagovoriti mamu i tatu da je zadrže, nadam se da će pristati na to. Pusek do sljedečeg puta.........!rofl


MySpace Layouts

MySpace Layouts







| komentari (22) | print | # |

petak, 01.12.2006.

Nisam mogla ništa pisati zbog ovih popravaka,zijev pa ću sada neš napisati: Kao prvo da vam se pohvalim dobila sam leće i konaćno vidim tako dobro oduševljena sam,rofl u školi nas samo rešetaju testovima kao i uvijek.
Danas smo pisali kemiju i engleski, iz vjeronauka smo izvlačili imena pa koga izvučeš tome nešto moraš kupiti. Sutra idem na rođendan blizankama,
STOGA ČESTITAM RUŽI I KATARINI 14 ROĐENDAN, sutra im idem kupiti poklon tj. 2 poklona. Bit će nam ludo u to sam sigurna.nut
POZDRAV svima i onima koji me najviše posjećuju.smijeh



| komentari (22) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.