kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us
NE procjenjujem
ljude po tome schto sluschaju, kako se oblache, iliti po izgledu,jer mislim da smo svi jednaki, bez obzira na rasu, boju kose, ochi i slichno,pa tak i po tome schto sluschamo, oblachimo iliti kako izgledamo, jer to nebi trebalo utjecati na osobine chovjek...
Besmisleno je indentichno druschtvo!!
Mislim da osobine ljudi nebi trebali po tome prosuđivati, svaki chovjek je vrijedan, bez obzira na sve vech navedeno!!

Image Hosted by ImageShack.us
"Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe.(Sri Chinmoy)"
Image Hosted by ImageShack.us
15 KORISNIH I MUDRIH MISLI, ISTINA I SAVJETA (iz ženskog kuta)

1. Nemoj se zanositi da nešto možeš promjeniti na muškarcu, osim ako nosi pelene. : - )
2. Što trebaš napraviti kad ti muškarac zalupi vrata s vanjske strane? Zaključaj ih iznutra.
3. Ako su već jednog muškarca poslali na Mjesec, trebalo bi biti izvedivo da ih sve pošalju!
4. Ne dopusti da misli tvog muškarca lutaju. Premale su da bi bile same vani.
5. Uvijek izaberi mlađeg muškarca. Ionako nikad ne sazru.
6. Muškarci su svi isti - imaju različite face samo da bismo ih mogle raspoznati.
7. Definicija neženje: muškarac koji je propustio priliku da unesreći neku ženu.
8. Nije istina da žene prave kretene od muškaraca. Većina muškaraca se diči motom "Uradi sam!"
9. Jedini način da muškarca navedeš da nešto uradi je da mu kažeš da je prestar za to.
10. Ljubav je slijepa, ali brak je iskustvo koje otvara oči.
11. Ako baš želiš muškarca koji će biti vezan za tebe, potraži ga u bolnici za duševne bolesti.
12. Sinovi Izraela lutali su pustinjom 40 godina. Eto, i u drevna vremena je muškarcima bilo ispod časti putovati putem.
13. Ako te pita voliš li kartanje, reci "da, ali samo kreditnim karticama".
14. Zapamti da imati smisao za humor njemu ne znači pričati viceve, nego se smijati njegovim.
15. Svi su ljudi stvoreni jednaki. Na nesreću, to se odnosi i na muškarce.

Image Hosted by ImageShack.us
~Bullet For My Valentine
All These Things I Hate~


Once more I'll say goodbye to you
feelings happen, but we don't really know why
if it's supposed to be like this
why do most of us ignore the chance to miss
oh yeah

torn apart of the seams and my dreams turn to tears
I'm not feeling this situation
run away try to find a safe place you can hide
the best place to be when you're feeling like

Me! (Me)
Yeah! (Yeah)
All these things I hate revolve around me (Me)
Yeah! (Yeah)
Just back up before i snap

Once more you tell those lies to me
Why can't you just be straight up with honesty
When you say those things in my ear
Why do you always tell me what you wanna hear
oh yeah (yeah!)

Well your heart and your sleep make things hard to believe
I'm not feeling this situation
run away try to find a safe place you can hide
the best place to be when you're feeling like

Me! (Me)
Yeah! (Yeah)
All these things I hate revolve around me (Me)
Yeah! (Yeah)
Just back up in for a snap and you'll see! (me)
Me! (Me)
All these things I hate revolve around me (Me)
Yeah! (Yeah)
Just back up in for a snap

torn apart of the seams and my dreams turn to tears
I'm not feeling this situation
run away try to find a safe place you can hide
the best place to be when you're feeling like me
(it's the best place to be when you're!)

Me! (Me)
Yeah! (Yeah)
All these things I hate revolve around me (Me)
Yeah! (Yeah)
Just back up in for a snap and you'll see (me)
Me! (Me)
All these things I hate revolve around me (Me)
Yeah! (Yeah)
Just back up in for a snap
Image Hosted by ImageShack.us
~Bullet For My Valentine
Tears Dont Fall~


Let’s go!

With blood shot eyes I watch you sleeping
The warmth I feel beside me is slowly fading
Would she hear me, if I called her name?
Would she hold me if she if she new my shame?

There’s always something different going wrong
The path I walk in the wrong direction
There’s always someone fucking hanging on
Can anybody help me make better?

Your tears don’t fall they crash around me
Her conscience calls the guilty to come home
Your tears don’t fall they crash around me
Her conscience calls the guilty to come home

The moments died, I hear no screaming
The visions left inside me are slowly fading
Would she hear me, if I call her name?
Would she hold me, if she if she new my shame?

There’s always something different going wrong
The path I walk in the wrong direction
There’s always someone fucking hanging on
Can anybody help me make better?

Your tears don’t fall they crash around me
Her conscience calls the guilty to come home
Your tears don’t fall they crash around me
Her conscience calls the guilty to come home

Oh!
Yeah!

This battered room I've seen before
The broken bones they heal no more, no more
With my last breath I'm choking,
Will this ever end? I'm hoping,
My world is over one more time.

Let's Go!

Would she hear me, if I called her name?
Will she hold me, if she if she new my shame?

There’s always something different going wrong
The path I walk in the wrong direction
There’s always someone fucking hanging on
Can anybody help me make better?

Your tears don’t fall they crash around me
Her conscience calls the guilty to come home
Your tears don’t fall they crash around me
Her conscience calls the guilty to come home

(Back Down!)

Your tears don’t fall they crash around me
Her conscience calls the guilty to come home
Image Hosted by ImageShack.us


_$vschT@R@_o m€Ni_
Tko sam??
_pRop@Łi @boRtus, uglvnm, cura sam koja je rođena na petak trinaesti, zapravo samtotalna glupacha...
Što volim??
...gOOd qu€stiOn...voŁim-
*no1- MUSIC!!!!!- no music no LIFE!!!
*Mc'Donalds (moj drugi domwink)
*sk8_&_sk8ere cerek
*cRtiće_Simpsone
Image Hosted by ImageShack.us
*hoRoRce_eekspookYeek
*rižu s čokoladom...njaminjami
*dredovecerek/iako ih nemam/no
*RaZgovaRati rolleyes /inzimka_WHEN I WISH TO BE ALONE!!
*svoje kRaljevstvo_MY ROOM!!
*noGom€t cerek
*sPaVati zijev
*zabaVu party & sVoju €kipU
*sVoJe bitCheŁin€/ Ifonu & Lanu nut
*sVoju b€bu_MP3kiss
*staRk€€€€€ cerekcerekcerek
*sk8 vansice s kockastim žniRancimacerek
*cheRRy-vaNiŁŁa spR€y yes
*oponašati Ljud€naughty
*LuTaTi po tRgu zijev
*gRaffit€
*v€Łiki odmoR cerek
*dRamatiziRatinut
*Ljud€ s aPaRatichiMa mouthwash
*pRugice
*cRno-biJeŁi svij€t
*Łud€ boJ€
...i josch puno toga...cCc...

NO MUSIC NO LIFE
*Bull€t foR my VaLentiN€
*GuaNo Ap€s
*sYst€m oF a dOwN
*pApA RoAcH
*bŁinK 182
*sUm 41
*foRt miNoR

Što je kaRakteRistično za mene??

_Osoba sam koja će prva reći "SORRY!!"
_nisam tvRdoglava,ali pokušavam biti,no uvijek popustimno
_čudan način zeZaNja nut
_ponekada imam haŁove pa se počnem bzvz smijati smijeh
_upočetku sam povučena,miRna & šutim ko zalivenazaliven,a kad se opustim & upoznam dRuštvo,onda puCam foRu za foRom wink
_naživciRam se zbog sitnice
_na gLavi uviJek rajf-zaštitni znak wink
_radim sve naopačke-tak sam se RodiŁa smijeh


Što mRzim/nevoŁim??
*k€miJu!!!!!!!!! burninmad
*CAJK€€€!!!!! burninmad
*ŁaGaNj€ mad
*kopiRanJe headbang
*pR€s€RaVaNj€ blabla
*doKaziVaNj€ mad
*umiŠŁj€noSt headbang
*naPadn€ Łjud€ puknucu
*n€pRavdu mad
*n€RaVnopRavnoSt burninmad
*sVoJu Łij€nost zijevblablazijev
*baKic€ i d€d€k€ koJu uziMaJu staRosT u sVoJu koRist headbang
*smRad blabla
*zanovijetanje puknucu
blabla...i josch puno toga...blabla
Image Hosted by ImageShack.us

~The Rasmus
Guilty~

I feel guilty
My words are empty
No signs to give you
I don't have the time for you

You say I'm heartless
And you say I don't care
I used to be there for you
And you've said I seem so dead, that I have changed
But so have you

Guilty, guilty I feel so
Empty, empty you know how to make me feel

I put a shield upon you
I didn't mean to hurt you
I would have only poisoned your mind
Never meant to make you cry

You've been so thoughtless
I can see right through you
You used to be there for me
So don't you leave say goodbye
Cause you have changed but so have I

Guilty, guilty I feel so
Empty, empty you know how to make me feel

I never though that the time and the distance
Between us made you so much colder.
I'll carry the world on my shoulders

Guilty......
Guilty......
Guilty......

Guilty
Empty
Guilty, guilty I feel so
Empty, empty you know how to make me feel

Guilty
Empty
You know how to make me feel
Guilty, so guilty
Empty, so empty
You know how to make me feel
Image Hosted by ImageShack.us
~Papa Roach
Sometimes~

I’m dreaming about tomorrow
I’m thinking of yesterday
I consume myself in sorrow
This moment in time
Is what I betray
I am searching for the answers

CHORUS
And I look around
Sometimes I get sad
Cause I don’t know which way to go
And I look around
And sometimes I get sad
Cause my life is spinning out of control

Never know what you want
I never know what you need
It was different
From the start
When you cut me in two
I never thought I would bleed
I am searching for the answers

CHORUS
And I look around
Sometimes I get sad
Cause I don’t know which way to go
And I look around
And sometimes I get sad
Cause my life is spinning out of control

I will go this alone
I don’t need nobody’s help
I’ve gotta do this myself
Alone, alone, alone, alone

CHORUS
And I look around
Sometimes I get sad
Cause I don’t know which way to go
And I look around
And sometimes I get sad
Cause my life is spinning out of control (x2)
Image Hosted by ImageShack.us

petak, 11.08.2006.

LIJENA & NEUREDNA NA KVADRAT!! iltii SVINJA SAM!

Dakle,i ovo je jedna priča koju sa zadovoljstvom pišem…Naravno,radi se o ni više ni manje nego MOJOJ KREATIVNOŠĆU…a sada se pitate kako i jesam li prolupala?
Ali,ma svi znate da sam opičena,i da u zadnje vrijeme lupetam gluposti,ali ja svoju lijenost nazivam kreativnošću,zapravo onaj nered koji napravim pa ne pospremim,jer taj nered smatram umjetničkim djelom…
No,gospodin ili gospođa uvijek kokodaču,kako ja volim reći,i govore kako sam neodgovorna osoba…
ZATO ŠTO SAM LIJENA ILITI NEUREDNA NEZNAĆI DA SAM I NEODGOVORNA??
A boghe boghe…Ljudi ipak nikada neće shvatiti moju ironiju & nikada im neće biti jasno da sam u pravu,kao i uvijek,& nikada neće priznati da griješe,što najviše mrzim,& ono najgore,nikada neće prihvatiti da postoje ljudi s drugim stavovima i razmišljanjima nego oni…
Image Hosted by ImageShack.us
Ali najbolje od svega je kada mi kažu da se drogiram iliti da sam teški alkoholičar….I na to se mogu samo nasmijati,onako ironično kao inače,i hladnokrvno odgovoriti,naravno isto ironično,
„Da,drogiram se!!!Što to niste znali?“
I naravno onda nastane cijeli cirkus,gospodin i gospođa pobjesne i sav bijes na mene iskaljuju,kao inače,iliti na Malu…
A kada smo i kod Male,ona mi samo stvara još veće probleme,nažalost gospodinu iliti gospođi nije jasno da ih vrti oko malog prsta tim svojim,kako ja kažem,stravičnim pogledom…
A iskreno,svaki put padnu na istu foru…
Ali,ono što sam htjela reći u vezi Male jest,da i ona radi nered,iako to njoj nije kreativnost već ona mene provocira s tim,i samo mi stvara probleme….
I ponekad razmišljam da joj iskočim usred noći iz ormara pa da doživi strah u djetinjstvu koji će ju proganjati iliti čak da ju paraliziram s nekim svojim ludim idejama iliti da joj napunim glavu još nekim glupostima,pa da me pusti u vječni mir…
Naravno ja mogu i dalje maštati,jer ću opet imati problema s gospođom,jer gospodina ne zamaraju ti djetinjasti problemi,na svu sreću…
Radije ću se držati svojih kreativnosti, nereda & lijenosti…
A sada jedna priča o neredu i meni,pa budući da sam jednog dana u školi naišla na curu koja je imala ok! i odmah sam prelistala stranice i našla neki test „Koliko si zapravo neuredna?“
A sada ono što mene nije šokiralo,ali druge jest,ispala sam „MISS NEUREDNSOTI!!“
I samo sam se i dalje smješkala,a cura me svaki dan gledala tak čudno,promatrala je sve na meni,i nije mogla vjerovati,jer sam prije izgledala kao cura kojoj je stalo do sebe,a to je bilo razdoblje,rep stil…i onako postala sam „Miss rep neurednosti“,a btw to je bilo razdoblje,da naglasim,dok sam sa svima bila dobra,i dok su me ljudi nekako podnosili,iako je bilo FUFAČA kojima sam išla na živce,samo što ih je to bilo strah priznati,ah ti šminkeri,i evo opet ja o njima,ma nikako da ih procijenim kao normalne ljude…
Jer meni to nisu normalni ljudi,pa za mene su to plastične lutke iz izloga,i baš kako je KRAMPUS GIRL rekla,
„stave toliko šminke, pudera, sjenila, RUMEEEENILA da budu tak UmJeTni, neprirodni..... al rumenila sam naglasila-joj joj.... ko one porculanske lutke izgledaju....“
I vjerujte slažem se s tom rečenicom jer je istinita,a i pokazuje kako nisam jedina osoba koja ima veliki kriterij prema takvoj vrsti ljudi,i još se slažem s rečenicom koju je moja profesorica iz biologije rekla,ali ona je općenito za sve ljudi…
„SVI SMO MI ŽIVOTINJE!“
Pa,eto da nismo,ne bi smo se odvajali u tim fuckin' grupama,jer životinje žive u odijeljenim grupama…pa ne mogu psi i mačke zajedno biti…ali,ljudoFi moji,shvatite mi nismo žifotinje,i mi se nećemo međusobno pojesti,premda ćemo se poubijati jednog dana,ali to sve možemo spriječiti…
No,efo kao što se skužili zbog tih šminkera ja uvijek odskačem od teme…ah,da vratimo se lijenosti & neurednosti!!
Kao što sam naglasila,to je moja kreativnost,jedno od mojih umjetničkih remek djela,iako kao što ponovno naglasujem ljudoFi nisu u kadru shvatiti moju ironiju prema svemu i moj ironičan stav,ali to vam je tako,ipak smo mi samo ljudi…iliti žiFotinje!!
A,vjerujte nisam bez razloga odskakutala od teme,jer ovo što ću sada napisati meni često govori gospođa…

„Kako se tako ponašaš?Kao neka svinja koja se posere,ostaviš za sobom…Kao neka životinja koja ne zna pospremiti za sobom sav taj nered!!“

A sad se sjetite moje profesorice iz biologije i sve će vam biti jasno… I mislim da su profesori uvijek u pravu,jer su to kako se kaže,najpametniji ljudi na ovom svijetu,koji nažalost,isto griješe,jer ipak su ljudi kao i mi,samo s malo više obrazovanja,no postoje i ljudi koji sam pametuju,a zapravo na kraju ne znaju niti sami o čem su pričali…
Naravno,da se ponašam kao,svinja,kako me gospođa voli uspoređivati,jer u njezinim očima sam najsličnija svinjama,a ako sam ja svinja,onda je i kompletna familly…
Image Hosted by ImageShack.us
No,ovo zadnje možda i nije istina,jer ipak svi znaju da sam zamijenjena u rodilištu iliti posvojena…Čak mi je i Mala rekla kako gospodin i gospođa raspravljaju o tome na koga sam ja uopće iz obitelji,da nikada nitko nije bio poput mene,pa ljudofi moji,očito je da su ove moje verzije istinite,ako ni oni sami ne znaju na koga sam….
Iliti kada bi bila nešto tipa ovoj svinjici….
Image Hosted by ImageShack.us
...jer noFac ne čini čovjeka,iliti u mom slučaju,noFac ne čini svinju...
Iako bi bilo fora kada bi gospođa ličila na ovo…
Image Hosted by ImageShack.us
ali ova rečenica mi je hebena...jer je istinita...Moram gospođu moliti da me pusti van,ilit bilo gdje...
Image Hosted by ImageShack.us
Sve bi to bilo fora,jer ipak bi imala neku neurednu kreativnost,kao što gospođa govori,svinje su najneurednije,pa kada bi bila svinja ljudoFi bi shvatili napokon moj ironična stav i čitavu ironiju o svemu tome…jer svinje su poznate kao lijene i neuredne žiFotinje…No,stvari su takve kakve su,i ne može ih sada niti plastična operacija promijeniti…
No,ja ću i dalje iskazivati svoju kreativnost,ali morat ću u manjim dozama,jer je očito da će me gospođa zatvoriti u štalu,i davati mi otpatke da jedem,što je apsolutno da ne želim,a mislim ko bi htio takvo što,normalan čovjek zacijelo ne,iako smo već definirali da ja nisam normalna,niti su tako moja razmišljanja….

A u vezi lijenosti,pa samo vi i dalje tako,jer iako je to grijeh,ali ako želim uživati zašto bi radila,a budući da mi je izležavanje pred tv-om iliti visenje na kompu jedan od hobija,zašto bi ih prestala raditi…a sada i neurednost smatram hobijem,koliko god vi čudno na to gledali,ali tako je kako je,i ne želim to još mijenjati,a kada dođe vrijeme onda ćemo to obaviti,isto kao što je došlo vrijeme za smanjivanje kriterija prema šminkerima,ali to će malo potrajati,moram prvo steći neko iskustvo s njima,a u tome će mi pomoći moja frendica,nadam se,jer ih što prije trebam shvatiti i ono najvažnije,prihvatiti!!

Ali,eto stvari su sada takve,i moje zadnje riječi su,SLOBODA JE NAJVAŽNIJA,okey,ovo nema nikakvog smisla što sam sada rekla,ma znam,ali,uglavnom,radite što želite,pronađite kreativnost & iskažite ju,a to je ono najvažnije…

<< Arhiva >>