friaj

07.09.2005., srijeda

Glazbene preporuke br.4

16. Prodigy - Always outnumbered never outgunned



7 godina nakon klasika Fat of the land izlazi 'pucanj u prazno' kako bi neki rekli. Ja se ne slažem sa tim uopće. Iako album u cjelini ne ostavlja neki poseban dojam na mene - ima previše prosječnih stvari - i dalje uspijeva zadržati željenu količinu originalnosti i nenametljivog eksperimentiranja kroz neke pjesme koje za sobom tada mogu povući i neke manje slušljive.. Ono što mi se prevenstveno uvijek sviđalo kod prodigy-ja su ritmovi nekarakteristični za neki bend koji se često krivo vuče pod oznakom 'techno' i stvarno dobre neiritantne melodije.

Preporuka: Spitfire, Girls, Shootdown, Firestarter, Hyperspeed, Narayan, Molotov bitch ...

17. Mars volta - De-loused in comatorium



Već sama člinjenica da ovaj bend međuostalima čine 2 bivša člana At the drive-in-a dovoljno govori za sebe. Dosta je teško opisati stil glazbe koju sviraju, ja bih rekao nešto vrlo eksperimentalno, pomalo psihodelično, dosta mješanja stilova... Album vrvi od progresije, zanimljivih razvijenih melodija i odličnih Cedricovih vokalnih dionica... Tekstovi govore o osobi koja počinjava pokušaj suicida te završi u komi...

Preporuke: Inertiatic ESP, Roulette dares, Take the Veil Cerpin Taxt, ...

18. The Stooges - Fun house



Iako sam već spomenuo ovaj bend u jednom donjem postu, moram ga ovdje malo pobliže opisati. Stvarno smirujuć album s nekakvom radnom atmosferom, barem meni, ugodan je za pisanje lol :D .. Sound sličan Doorsima na trenutke. Koriste uz standardne instrumente i dosta puhačkih koji se fakat super uklapaju. Zadnja pjesma, L.A. Blues, spada mi u najbolja zatvaranja albuma općenito - noisy nabrijana stvar sa nešto mikrofonije na samom završetku.

Preporuka: Down on the street, Funhouse, L.A. Blues, Now I wanna be your dog, Search and destroy, ...

19. Queens of the stone age - S/T



Bend čiji je nedavno najavljen Zagrebački koncert odgođen. Bivši članovi Kyussa + Lanegan, Grohl, itd.. kako kada: puno postava, puno dobrih stvari. Na pola su puta između čistog nabrijanog stonera kakav je svirao Kyuss i nekog prosječnog pop-rock benda. Prvo što ih čini 'mekšima' je Homme-ov vokal, a ostatak je stvar melodija i uglavnom pop strukture pjesama. Prepoznatljivi su najviše po karakterističnom soundu gitara .. čuo sam desetke priča o nastajanju takve distorzije :D ..

Preporuka: Regular John, If only, Avon, Walkin' on the sidewalks, No one knows, A song for the deaf, A song for the dead, You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire, ...

20. Beck - Mellow gold



Sviđa mi se inteligentno korištenje akustičnih gitara i bek vokala u kombinaciji sa nešto specijalnih efekata i elektronike. Nemam puno toga za reći o ovom albumu osim toga da je to za mene dobra kombinacija nečega što bi mi predstavljalo tipičan kantautorski album sa raznim zanimljivim detaljima.

Preporuka: Loser, Blackhole, Fucking with my head, ...
- 19:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ne

:: Linkovi ::

ma jebo linkove

:: Kontakt ::

mail:
elian_salvaro@yahoo.com

ICQ:
232-232-384

aka Free_eye, Gratis_oko ili Friaj na index.hr-u, GF-u i drugdje ;)

:: Technical support ::

ma niš.