friaj

02.09.2005., petak

Navajo-punk pržiona 31.8. u Močvari..

Sve je počelo dolaskom kolege Hrćka ranojutarnjim(pola jedan) vlakom i mojim kašnjenjem od kojih 20 minuta ... Obavljaju se trejdovi povodom odlaska na koncert ovog nepoznatog nam benda ... ali koga briga, ipak je to prvi koncert u Močvari poslije ljeta! ;) Na programu su Bez panike, The babies i misteriozni Blackfire..



Uz uobičajeno pijančevanje i pušenje na nasipu čekamo nastup prvog benda od kojeg niti ne očekujem mnogo; Bez panike - ime mi nešto govori o bendu .. ne radi značenja, više izbor riječi.. i sama činjenica da sviraju neki pop-punk na hrvatskom. Sve skupa je predosadno i presladunjavo za mislim biločiji ukus pa sve ostaje na ispraznom prostoru oko Močvarinog stejđa i slabim pljeskom koji se ponavljao svake 2-3 minute. Poslije njih dolaze na red Babies-i koje slušam prvi put u životu i jako mi se sviđa što čujem. Bez razmišljanja bacam se u skroman slam pit i nastaje kvalitetan pog .. :D .. Toliko sam se uznojio da mi se izbrisao žig za ponovni ulaz..(to sam skužio nakon što sam izašao) Na zadnjoj pjesmi pjevač uletava u publiku i predaje nam gitaru... odsvirao sam zadnjih nekoliko taktova u tom totalnom kaosu na gitari od minimalno 15k kuna i završio sve skupa.. dobar osjećaj iako sam trkeljao :D . Drugi put izlazimo van prije zadnjeg ulaska na zvijezde večeri. Prvo što mi upada u oči je pjevačeva gitara - Fender Jazzmaster - malo neuobičajeno za pank bend. Najavljuju se, kažu da su iz navajo plemena i odmah u startu počnu sa nekom tradicionalnom - njih troje se deru i lupaju neki primitvni bubanj(slične manifestacije ponavljale su se nekoliko puta tokom večeri).. Odmah su nam dali do znanja da su veliki aktivisti na području ljudskih i životinjskih prava na što su nas podsjetili mnogo puta tokom koncerta. Na samu njihovu svirku nemam nikakvih primjedbi, odličan bubnjar, zanimljive gitarske dionice i simpatična bassistica piskutavog glasa koja je nakon svake dobro primljene pjesme(a to su bile sve praktički) rekla: "Hvala!" uz gromoglasan pljesak.. Jedina primjedba ide na dužinu koncerta; mislim da je 2 velika bisa ipak previše za pank bend koji je iza sebe imao dvije predgrupe. Nije loše za 'sneak preview' ... najbolja pjesma mi je bila ona prva na prvom bisu! ;D .. ko bi znao ime .. ali fakat jebena pjesma ... nije ništa posebno, ali je bilo zabavno...do sljedećeg eventa.


- 02:27 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ne

:: Linkovi ::

ma jebo linkove

:: Kontakt ::

mail:
elian_salvaro@yahoo.com

ICQ:
232-232-384

aka Free_eye, Gratis_oko ili Friaj na index.hr-u, GF-u i drugdje ;)

:: Technical support ::

ma niš.