I've made up my mind, it's time for a new beginning. - ...jer mi smo sami sebi sasvim dovoljni... - Blog.hr
16.01.2010.

I've made up my mind, it's time for a new beginning.

po pitaj boga koji put zapocinjem pisati blog
nijedan ne zavrsim
ili od svakog odustanem.
kako zelite.
zasto bi ovaj bio iznimka?

bas iman neku zelju pisat postove i tako tu ekipu =)

znate ono ako zelite citajte ga,ako ne nemojte i gotovo.

pisat cu postove kad me bude volja.
komentirat cu kad me bude volja.
pisat cu sta me bude volja.


mozda cu ih pisat kad buden u kurcu.
skuzajte.

emo nisan.
nit cu bit.
normalna san i necu se etikirat.

eto.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
  siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




-ja sam zensko
-zovite me kako ocete
-vecinom mi je svejedno
-volim
-ne mrzim
-dalmacija
-letin
-sanjar
-zadrzala san ono dijete u sebi
-i ne zelim uopce milijun komentara



-cudna
-izravna
-iskrena
-posebna
-sritna
-dosadna
-djetinjasta
-ljuta
-tuzna
-radim pogreske
-glupa
-sjetna

I don't care...



I try to make it through my life
In my way
There's you
I try to make it through these lies
That's all I do



If you were dead or still alive
I don't care
I don't care
And all the things you left behind
I don't care
I don't care



I try to make you see my side
I Always try to stay in line
But your eyes see right through
That's all they do
I'm getting tired of this shit
I got no room when it's like this
But you order me
just deal with it!



I can fly
But I want his wings
I can shine even in the darkness
But I crave the light that he brings





credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon