u rAjU Se jEDe bUUrek a U paKlU jE eKiPaa

26.11.2006., nedjelja

...___kOmEEntAAriII__...

eo me ljudi!
nisam nestala.osla.ishlapila.
problem je simply:NEMOGU NIKOGA KOMENTIRATI
tako da bi se odma ispricala sfime kojima ne odgovaram,more,just me,barby,oggii...itd da ne nabrajam...
to vec tako vise od mesec dana pa tako da razmisljam da ugasim blog...sta cemi kad sam samo zbog komentaricha i dopkanja otvorila???
i jos bi nesh dodala...od svih komentaricha kolko ih dobih nisam dobila 1 a ocekivala sam da cu ga dobit...gospodjica sa drenove
i tako.nish zanimljivog u mojem zivotu.mislim je al dosadno.ok.zanimljivo dosadno.hmmm da.super zadnji post...
pozdrav vama u urednistvu,mami,tati i svima koji nas slusaju..ovaj mislim citaju:))

i da, samo da naglasim da sma mnogo puno puta pokusavala pustit komm al nism uspela ni ko anonimus--a kako ja dete ne informaticki obrazovano pa onda ni neznam zato se to dogadja...

ajd,drste se, ispravite sfe komade i dobar provod na novoj!!!
poooosaaaa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.